Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #113263:
"viac dveri=rychlejsia vymena cestujucich " = menej miesta na sedenie. Toto je dobré riešenie na krátke kapacitné "špičkové" linky. Ale do budúcnosti by som skôr čakal nasadzovanie (napríklad) trojdverových kĺbákov s väčším počtom miest na sedenie na dlhé linky. Cestujúci nebudú ochotní večne akceptovať 30 minútovú jadzu na stojáka (aj v poloprázdnom autobuse).
Viem, že ešte nedozrel čas ?
Reply on: Ámos #113266:
Nachytal si ma ? ale o čo vlastne ide? U nás jazdia Karosy B741 s kapacitou 150 ľudí, Ik435 pre 165 a torzo TAM-BUSov pre 180 ľudí takže kapacity našich klbákov sa pohybujú v rozpätí 30 ľudí. Takže keby sa nakúpil bus s kapacitou 160 ľudí (ako má Citaro G) bolo by všetko v pohode.

Mimochodom ide tu len o to kto si obháji svoj postoj k danému typu busu. Nikto z nás nemôže kecať do tendra na klbáky, môže ale bude to mať ZERO efekt.
Reply on: Ámos #113269:
jeej, konecne mu odstranili ten retardovany kryt stredneho kolesa 🙂 myslim ze tie autobusy su vhodne do BA asi najviac
Reply on: N/A #113279:
mozes mi povedat co si ty za idiota?
Reply on: pepke #113278:
Ani proti Solarisu nemám nič,asi si si to zle prečítal a vydedukoval si si to po svojom dítko
Reply on: S499.1023 #113276:
Neviem o akom pokeci to hovoríš ale keď to hovoríš tak to je asi pravda...a nepísali to len Bratislavské noviny-hlupko
Reply on: N/A #113220:
dobre, ale čo máš potom proti solarisu?akože dostal ocenenie, a preto je zlý? Neviem, či som nechápavý, alebo mi niečo uniká... 😃
Reply on: N/A #113264:
Čo to blúzniš?
Reply on: Ámos #113255:
Že sa s ním bavíš... On je tu predsa jediný rozumný a dospelý a číta Bratislavské noviny a aj na pokeci písali, že J&T v Česku neuspeli, tak to musí byť pravda ? .
Reply on: N/A #113252:
Čo to melieš, hlupko?
Reply on: Ámos #113246:
Doskladanie desiatich skoro hotových TAM-ov ležérnymi Slovincami naozaj nepokladám za výrobu 🙂.
Reply on: Ámos #113272:
nič z toho čo si napísal som nepovedal,len som povedal,že vyzerajú fakt dosť dobre pri predstave v celo červenom nátere,o kúpe som nehovoril nič.Tak kde na to chodíš potom len zbytočne provokuješ.
Reply on: N/A #113271:
Ale ved to je len meter roziel. Klbak ako klbak.
Busy sa nekupuju podla toho, ze bus vyzera "fakt dost dobre"!
Prestan snivat a rozmyslaj realne.
Chcem sa vrátiť k tomu mercedesu capacity:povedali,že je najdlhší na svete ale má pri tom len 19,5m a man má vyrobený 20,5m dlhý man lion´s city gxl.Obidva pri tom vyzerajú fakt dosť dobre a sú určené pre linky s mimoriadne vysokým počtom pasažierov.Keď už u nás zaviedli celo červený náter na vozidlách tak by som si ich aj vedel predstaviť ale to by museli zanechať tú čiernu farbu okolo okien a bez reklamy little big city.
Reply on: Ámos #113269:
tú som bral ako samozrejmosť lebo tú farbu tam používajú aj iný výrobcovia
Musím povedať,že ten druhý je už krajší ako ten čo sa tu skúšal.Má lepší face,ľúbi sa mi viac.
Reply on: N/A #113264:
NEMA len iny face.
Reply on: gardener #113262:
Ved potom sa nic nestalo ked sa mieto 12m vozov kupovali 9,5 metrove. Respektive ze sa teraz miesto 12m objednali 10,5m SORy. Kedže rozdiel v dlzke medzi Karosov B732 a SOR BN10,5 je len 32,5cm.
A rozidiel v kapacite SORu 9,5 a Karosy B732 je len tych tvojich 10-15 osob.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.