Btw., ani 104-ka nevyzera tak ako v 1930-tych rokoch. Znovu je tu problem laku, presnejsie sposobu jeho nanesenia. Striekanie elektriciek v 1930-tych rokoch este nebolo. Dalej ma zlty lyrovy zberac, co je tiez chyba, mal by byt sedy. Okrem toho mu prevodovka strasne huci (horise ako napravy Raba) a zislo by sa rozobrat ju a prebrusit ozubene kola, pripadne este finisovat honovanicimi kamenmi. V UDJD urcite take moznosti maju. Okrem toho treba do prevodovky naliat kvalitny olej, ak vyteka tak ju najprv utesnit. Ked sa voz takto spravi, teda spravny nater (zberac), vohdne farby - napr. terpentivove namiesto syntetickych, spravna technologia nateru - rucne stetkou a prevodovka, tak to bude super historicky voz, v ozajstnom stave v ako jazdil v 1930-tych rokoch.
Spectre
Ivan> Hmmm. Asi Ďurkovského, za to, že ako jediný sa pozitívne stavia k myšlienke tramvaje vs. metro.
Vladimír> No, tak to je rekonštrukcia, ako má byť. Keby to tak robili aj vrbusti, možno by to tak nepohnojili. Inak totálne odfláknutá robota je napr. na Hraničnej. Zbieha sa tam rovno 201, 202 a z ľava 208. A tí debili tam dali SYMETRICKÚ výhybku. K tomu niet čo dodať....