Veď ja som ani netvrdil, že priamo zamestnanec magoriátu si mal zapnúť AutoCad a narysovať to, ale mal to zabezpečiť prostredníctvom nejakého subjektu, čo však neurobil... Istá skupinka ľudí (možno tá povestná Dzurindova) už intenzívne pátra po mieste bydliska doytčného pána a plánuje u neho doma spraviť menší "palácový puč". ?
Sice ste mi objasnili, preco na automatovych listkoch nie je dualne zobrazovanie, ale nikomu nevadi ze v obehu a vpredaju su uz asi mesiac po termine viac-cestne listky so starym dizajnom bez dualneho zobrazovania? myslim normalne listky - nie automatove
Neviem, preco by si DPB nemal vymahat skodu, ak ju niekto z dolsedku DN alebo inak sposobi? Ci nikdy sa to tak nikde nerobilo???
Re #112697 S499.1023: Kde pise, ze by chcel nostalgicke serie. Poukazoval len na skutocnost, ze DPB nevyradzuje busy po skonceni zivotnosti, ale su prevazdkovane dvakrat dlhsie. (nezabudol dat aj smajla)
Ja osobne si myslim ze nakupna cena mala byt spojena s prevazdkovymi nakladmi. Proste kolko ten bus bude dopravcu stat od kupy az po koniec zivotnosti.
nie si ty laviciar? ziadne riesenie len blbe frazy o koncepciach a dlhodobych rieseniach a zasadnych zmenach...
Pri 3-5 minutovom intervale je ekonomickejsie nasadit klbovy voz ako kratas kazdych 2-3,3 minuty. Cestujuci prakticky nepociti rozdiel ci mu pride solo voz kazde dve minuty alebo klbak kazde tri. Kvalita prepravy je rovnaka.
Avsak nasadzovanie klbakov na linky s 20 minutovym intervalom je o inom. Tam by samozrejme mal byt kratas kazdych 12 minut.
Peniazmi by sa nemalo plytvat, nech su dotacie akekolvek!
Ďalšia idiocia. Budeme kupovať dávno nevyrábané autobusy, aby mal hematológ dobré referencie? Alebo pre nás Daimler-Benz vyrobí špeciálnu nostalgickú sériu O 405 GN?
Uchádzači musia predložiť aspoň 3 kladné referencie od zákazníkov na ponúkané alebo porovnateľné vozidlá za uplynulé 3 roky (spolu minimálne 100 kusov CNG a 200 kusov naftových autobusov).
NEvyraduje to z hry SOR, ale aj taky Citelis? O SORe nie je ocom a o Citelise tiez nemam pocit, ze by sa v CNG verzii predavali v desiatkach kusov.
240 kusov je pre teba asi velke cislo. potom zrejme ani Praha by nemala kupovat 620 autobusov, a Bukurest 1000 (slovom tisic) Citar.
240 autobusov na mesto, v ktorom je cez pracovny den viac ako 600.000 ludi, vobec nie je vela..
No po tom, ako som zhliadol tender na nove klbaky (z ktoreho je jasne, ze to SOR nevyhra), by som uz netvrdil, ze sa tu niekto snazi niekoho preferovat. Mimochodom, nesúvisí Tvoj nick nejako s maďarskou dcérou SORu?
S499.1023