"Bratislava nechce zo Starého mosta pamiatku" - mňa napadla taká konšpiračná teória, že sa konečne nájde dôvod na zrušenie celého projektu električky. Lolo môže oslavovať "tram free" Petržalku.
ano to je zopar veci s lokalnym vyznamom, globalne sa nerobi nic. A pristavna - rozsirenie tej cesty bolo viac nez nevyhnutne minimalne pri tolkych vylukach pristavneho mosta. Co sa tyka harmincovej suhlasim je to nelogicke rozsirenie a hlavne nepotrebne.
sorry ale chodim autom denne a ziadne preferovanie IAD som si nevsimol a slepy tedaze niesom. Tolko pohlad z druhej strany, pouzivam aj MHD ale na niektore cesty je IAD ovela vyhodnejsie a s tym sa neda spravit nic. Napriklad ked idem z Vrakune kde byvam do Slavicieho udolia do skoly, tak autobusom nedosiahnem cas pod 40 minut aj keby ziadne auta na cestach neboli. Autom vybehnem na dialnicny obchvat a za 15-20 minut som v skole...
Rozširovanie počtu pruhov z DD je totáne kašlanie na dopravu? Harmincova, Prístavná, to je nič? Nezriadenie BUS pruhov tam, kde byť majú, nie je preferovanie IAD?
Naj prioritou je určite rozkrádanie mesta výmenami pozemkov, ale inak si treba aj uvedomiť, že zdroje sú obmedzené, tak nemôžu byť všetky cesty v 100%nom stave. ?
mna by len zaujimalo odkial ste vsetci nabrali ze sa tu preferuje IAD. v tomto meste sa na dopravu kasle totalne a nepreferuje sa ani MHD ani IAD, proste sa nerobi pre dopravu absolutne nic a to je rozdiel. to by si mohli vase sotomozgy uvedomit...
TRAM + IAD + pedestriáni + cyklisti = to chcú kam všetko zmestiť? Teraz sú na moste dva cestné pruhy aj to nie najširšie, jedna lávka so šírkou pre tri osoby a jedna relikvia (koľaj ex-eliny do Petržalky). A zrazu je pred Šafkom toľko miesta ako nikdy pre to všetko ?
KOĽKOOOO? ? Sorry, ale čo si mal z matiky? Dovtedy kým 3502 bude mať desať rokov ešte aspoň rok a pol to potrvá. Na to jak si DP zastáva SOR by som aj čakal viac od toho, že to neskape po ôsmich rokoch. Veľmi ma prekvapuje mimochodom, že ako zrazu DP chce obnovovať park krátkych vozidiel a už sa hovorí o vyradení SOR 9.5, čo je totálny prechod do extrému oproti 15rokov jazdiacim Karosám a Ikarusom 280 a 283.
"Mesto podľa Ďurkovského Starý most potrebuje a nemá zaň náhradu." - V minulosti sa jasne ukazalo ze pre IAD ho nepotrebuje.
"Zároveň je preňho nepochopiteľné, ako sa do konania o vyhlásení za pamiatku mohlo dostať aj Šafárikovo námestie, ktoré je zahltené intenzívnou autobusovou dopravou vrátane obrátky autobusov, a ktoré chce hlavné mesto prebudovať na park, aby vynikli hodnotné secesné budovy a ďalšie objekty, ktoré v súčasnosti poškodzujú výfukové plyny autobusov." - Uplny gol. Zrazu aka starost o ekologiu. Najvacsia sranda je ze v suvislosti s tym istym projektom ktory za zmenil z mostu pre ekologicku verejnu a cyklisticku dopravu na most pre IAD (a mozno len pre IAD) a hovori to ten isty clovek co uz roky v tomto meste brutalne preferuje IAD.
Ja fakt nechapem ze ten kreten sa za tieto vyjadrenia nehanbi. Popravde, nemam potrebu vidat tu kopu zeleza nad Dunajom, ale uz len kvoli tomu aby mal Durkovsky problemy si zelam nech z toho pamiatku spravia.
Ten bystrický programík naprogramoval jeden domáci zanietenec. Pre BA také niečo nenájdeš a dosť pochybujem, že by sa do toho niekto pustil, keďže rozsah prevádzky a výskyt zmien je tu ďaleko väčší.
No ja som to vedel z imhd. ? Kvôli čomu si volal na dispečing (ak to môžeš prezradiť)? Môžeš aj e-mailom, len tak ma to proste zaujíma, lebo ja som ešte nepotreboval tam telefonovať. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Električka mala svoju trať spolu s autami. Po tej bočnej jazdili len vlaky.