Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Toto su ale zavaznejsie veci. Najnovsi zoznam trati, kde chce ZSSK zastavit osobnu dopravu, alebo nahradit autbusmi (NAD):

Zohor - Plavecky Mikulas
Zohor - Zahorska Ves
Jablonica - Brezova pod Bradlom
Nemsova - Lednicke Rovne
Zilina - Rajec
Cadca - Skalite NAD
Sala - Neded
Komarno - Kolarovo
Kozarovce - Luzianky
Zbehy - Radosina
Trencin - Chynorany NAD
Prievidza - Nitrianske Pravno
Zlate Moravce - Ulany nad Zitavou
Levice - Sturovo NAD
Zvolen - Cata NAD
Hronska Dubrava - Banska Stiavnica
Lucenec - Kalonda
Breznicka - Katarinska Huta
Plesivec - Muran
Plesivec - Slavosovce
Roznava - Dobsina
Moldava nad Bodvou - Medzev
Spisska Nova Ves - Levoca
Trebisov - vranov nad Toplou
Banovce nad Ondavou - Velke Kapusany
Turbo. Ja neviem kto to je Macko Usko.
Dvojrozchodova trat - to je pekna kravina, to nebude nosny dopravny system Bratislavy, ale Petrzalky.
Macko Usko co mas proti rozchodu 1000mm? Mate s nim v lese nejake problemy?
Dufam ze pride vacsina klubistov alebo iMHDakov!!!
http://www.sme.sk/clanok.asp?vyd=20021115&cl=727142
To sa zisti... nechajte to tak. IPcka sa uklada.
Juro:
Vies kto to je? Napis, ale nacakam ziadneho, no nebudem hovorit. 🙂
inak "dorastenci DPB na iMHD", to je ale pekny vyraz 🙂
Macko Usko: "V úsekoch spoločných s doterajšou električkou sa aj tak trate musia rekonštruovať lebo sú v katastrofálnom stave a tak sa urobí trať dvojrozchodová" - nuz neviem, Radlinskeho, nabrezie, Vajnorska boli tiez v dost zlom stave a kde je tretia kolajnica?
Macku usko, kto si??? 🙂
Macko Usko: Zabudol si dopisat ze ini idoti. Vrat sa do vecernicka. Katastrofalna bola ta tvoja rozpravka.
Macko> Len aby 😉
Nová rýchlodráha do Petržalky (a neskôr aj inde), ktorá by sa budovala za Ďurkovského primátorstva bude aj tak na rozchode 1435 mm, nech si dorastenci DPB na iMHD píšu čo chcú. Skutočne rozhodovať o tom budú našťastie iní. V úsekoch spoločných s doterajšou električkou sa aj tak trate musia rekonštruovať lebo sú v katastrofálnom stave a tak sa urobí trať dvojrozchodová aby na nej mohli premávať aj súčasné električky.
Martyk #11214:
My vsetci, VSETCI 🙂
Vidim ze sa tu zase premielaju chujoviny typu zmeny rozchodu na 1435mm. Kua ved CKD uz skrachovalo ,komancovia uz nemaju veducu ulohu strany v Ustave, tak neviem co niektorych ludi k vedie k takymto slaboduchym myslienkam.
J: ja som ix videl uz aj v stredu a aj som si ix odfotil (aj ked ta fotka nie je moc dobra, to vies digitalis za tmy, na velky priestor musel bez blesku a expozicny cas si nenastavim....)
d3k0:Dnes som videl na linke č.4 7301+7302 tak to daj do noviniek.
Neviem uz kto ale spominal tu nieco ze dpb prehodnocuje tarifne pasma...o co ide???
Vladimir : Ano, Slovnaft ma svoje linky - nie je ich vela, ale su. Autobusy na nich jazdiace patria Slovnaftu, zo Slovnaftu nevychadzaju, takze sa to neda moc dobre sledovat. Ale maju karosy 732, 931/2 neviem ktore a aj ikarusy 280
Frenky : Klbata 22 by sa uzivila uz aj v dnesnej situacii... Osobne som tym busom isty cas pravidelne jazdil (22/20, to je jedno) a vzdy boli natrepane, ze "sardinkova konzerva" je slaby vyraz. Treba si uvedomit, ze to nieje len spoj DNV - elektricka do mesta, ale ze z DNV chodi kopa deti do zakladnej skoly, ako i na gympel (Bilikova) ci strednu elektrotechnicku (Adlerka). Takze pocas spiciek je to naozaj strasne. Preto na 22 by boli klbaky idealne, lebo premava len v spicke. A nevidim dovod, preco neist cez staru dubravku - kilometricky sa to moc neprejavi a ludia maju dalsi pripoj na elektricku...
Pepino: Spravne, niektori si myslia, ze ked 1000ka nie je perspektivna pre CR, tak nie je perspektivna ani pre SR. Zapadne krajiny (a nielen tie) dokazuju pravy opak 🙂
si: k jednemu zo vcerajsich prispevkov: ja osobne som za 1000ku v prvom rade kvoli EKONOMICKYM dovodom a az potom kvoli historickym. A ako poznam ostatnych (a poznam ich dobre), tak je to s nimi podobne... Takze tymto zial vyvraciam tvoje tvrdenie 🙂
re:#11216
Rad by som zareagoval na:
Někteří se nechcou pustit zajetýho a vymyslej cokoliv jen aby zůstalo při tom starým. Rád bych viděl perspektivní provoz , ve kterým se používá 1000 mm. většinou jsou to malý (venkovský ) podniky s pár vozidly --- pokial je nedostatok penazi na dolezitejsie veci, nevidim dovod menit rozchod. A urcite nie, pokial je zname, ze je mnoho miest, kde to na tisicke funguje. Bol si napriklad v Helsinkach? Predstav si, ze tam behaju aj nizkopodlazne elektricky, su velmi tiche, netrasie to v nich a prechod cez vyhybky ani neregistrujes. Teploty v zime klesnu na - 30 a cez leto su aj + 30. Trate a aj vozidla tam maju perfektne. Prave navsteva Helsink ma presvedcila, ze problem Bratislavy nie je rozchod, ale udrzba trati, vozidiel ako aj konstrukcia vozidiel.
Chtl bych vědět s čím se v blavě bude jezdit tak za 10 let ---- to nie si sam, urcite je nas viac....:)
Navíc je to nesmysl pokud se jednýá o metro --- neviem, ale myslim ze tu nikto nehovoril o nejakom metre na 1000 mm rozchode.
Inekon nepovažuje vývoj vozidla na 1000 mm za příliš perspektivní (info z MSV) . Trio se zatím orientuje na vývoj otočnejch podvozků a metr se jim ky moc nelíbí ---- urcite to nie su jedine firmy. A hlavne si myslim, ze ked mas peniaze, tak ti vyrobia co len budes chciet. Musis si uvedomit, ze casy, ked Bratislava doslova zobrala u CKD o nove vozy su prec. Dnes ide o biznis a nie socialisticke planovanie...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.