Naco ma 910 odchod 22:10 a 5:10? ved to je protekcna linka ako hrom... dnes som ju videl a nebol v nej nikto okrem sofera... ked sa chce zahradnik hrajkat, nech ide na motokary ?
Ja som sa tu uz v strede prazdnin pytal, ze ci uz mali v DPB odskusanu stavbu trate so zatravnenym zvrskom, kedze to budu robit prvy krat, aby to aj spravili dobre.. Takze vidim, ze som mal pravdu, ked som mal obavy o kvalitu buducej trate..
Zahradnícka - keď už silou mocou chceli na mieste vylievať betón, aby vzniklo niečo na spôsob VUIS, prečo tam najskôr pchali koľajnice a potom ich podlievali betónom ? Veď to mohli spraviť ako pri výrobe VUIS panelov a potom položiť koľajnice. Teraz je výsledok jazda po krivej trati kvôli slabému betónu pod koľajnicou...
"3. v krajnom prípade po nesúhlase príslušných orgánov skrátená verzia dopravnej trasy po priamom a vzájomnom dohovore s DPMB doprava iba na hranicu, kde by si autobusy vymenili cestujúcich (čo sa však nepredpokladá)." Oni chcú jazdiť do Brna? ?
Čo sa im stalo? Utrpeli? Oni su mučedníci, že? Namiesto toho aby robili zo seba poškodených mali sa starať o nové autobusy. Boli tak tupí, že si pravdepodobne mysleli, že audit z roku 2005 oddiali problémy s vozovým parkom o 5 alebo 10 rokov. ? alebo, že sa autobusy začnú páriť. ?
Nevadí, potom som #111110 asi nepochopil. Teraz si uvedomujem, že vídavam na cestách autá s označením BH, ale nikdy som necítil potreby zamyslieť sa nad tým, prečo. Armády sú pre mňa úplne ľahostajné. Ja ani neviem, v akej som za komunistov slúžil ja. Prísahu som neskladal. Ale vojenskú knižku mám.
Lenže ľuďom z DD treba spoj do TESCA Lamač, na Hlavnú stanicu, Račiansku, Vajnorskú, Ružinovskú a na Šafko. Kvôli rozmaru ľudí z KV a Dúbravky sa pred rokmi roztrhla 12. Teraz keď bude rekonštrukcia tak len naivný človek by veril, že sa tých 6 liniek čo bude premávať po nábreží dáko zlúči. Jediné na čo našiel DPB dostatok odvahy boli zmeny bus liniek v Petržke a na električky zbierajú odvahu už presne tri roky! Neviem náhodou či dokonca proti tým zmenám nestálo aj to, že by si vyžadovali viac električiek a tam bola L3 navrhnutá v trase Rača - Vazovova - Ružinov čo bol tiež neprekonateľný problém. Vysrať sa na 150 tisíc ľudí Petržky je oveľa menší problém ako 22 000 Račano, 70 000 Ružinovčanov (z toho určite 1/3 by bola L3 ukradnutá) a 37 000 Novomešťanov. To, že električky majú roky mizerné intervaly je však strašne skvelý ukazovateľ hlavne do budúcna keď električka má byť nosný systém MHD ?
dnes je aj clanok o tej cipovej karte SAD (ci ako sa dnes volaju), je to teda odskusane, normalne sa da prazdna s fotkou kupit za 99 a nabehnut do DPB a tam za 600 nabit a vsetko bez problemov ci az v DPB treba pridat fotku a neplati sa za to nieco?
bwd