Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Hroch: tu mas teda mail, inak je aj na stranke Info o iMHD (a nielen moj) 🙂
No tak k teme Dubravka:
Ja by som to spravil tak, ze elektricka v Dubravke by bola v 1. tarifnom pasme a subezny autobus (teda 83 a 34) v druhom. Potom uz nejde iba o rychlejsiu dopravu, ale aj o lacnejsiu dopravu. O ekologickosti ani nemusim hovorit. 🙂
#11013 Vladimir: Nejsom si na 100% isty ale cesta BA-ASMN - Grob by mala byt 23 SK +/- koruna...
d3k0 - pocuj, odtajnis mi svoju mejlovu adresu? pomaly uz prisiel cas na pisanie projektu diplomovej prace a ja by som ta chcel poprosit o pomoc. rozvinul by som to emailom... vopred vdaka
tr3mp> este niecok mapke...chyba tam nazov zastavky Janotova (32, 33) a zrejme aj cela zastavka Harmincova pre 504.
Bon-Cu> no vitaj s5 🙂

tr3mp> ked uz budes upravovat mapu, tak mozes zjednotit E aj A zastavky Pekna cesta. uz nie su oddelene jednotlive smery, zastavka E v smere do race je az za krizovatkou a zastavka A (59) v smere do mesta je na urovni tej v smere do race.
tr3mp - k tej mape liniek...uz davnejsie som si vsimol:
- mas tam SAD zastavky na vajnorskej:jednu pri konecnej el. (Zl.p.) a druhu pri nejakych zem. skladoch...no tak ja o tychto zast. neviem nic a to tadial chodim denne...vacsinou BUSom...a zaroven ti chyba SAD zast. Vajnorska, tam kde ma el. zast. ma aj SADka...(betonovu budu)

- potom, zeleznicna trat medzi z.st. Vajnory a z.st. Predmestie preco neni hneda? ved tadial tiez chodia osobaky (smer NZ - BANM)

..len tolko zatial 🙂
Jo ja viem ze sa tu teraz moc roztoto...ale to cislo prisp. som si nemohol nechat zdrhnut 🙂
Sa moc ospr. vsetkym damam za to "i" 😃
Tak pani (a dami), az doteraz som bol bez netu, doslo mi z fora 490mailov, tak pls ak budem trochu mimo berte ma s rezervou...ale aj tak viem o pred;zemi 53, dost ma to potesilo nakolko nova konecna tejto linky je len 3km od mojho domceku 🙂

...

inak novy design je fajn 😉
eletricka predsa len tak prudko zo svojej trasy nevybocuje (pokial sa nevykolaji) 🙂
no mne nepripadaju busy pohodlnejsie...hlavne tie dubravske...ked clovek stoji (dost casto na jednej nohe), tak pri roznych prudkych zakrutach, rozbiehani, brzdeni a nasich soferoch to dvakrat pohodlne nie je...
Yo a zabudol som napisat ze velkej vacsine obycajnych ludi (def. obycajneho cloveka je predoslom prispevku) povazuje busy za pohodlnejsie ako eliny (tvrdia ze v buse ich to nehadze tak ako na 'kvalitnych' bratislavkych tratiach). A teda ked je elina a bus rovnako rychla, tak cestuju busom 'bo ho povazuju za pohodlnejsi. Neviem ako je to rano na linke 83, ze pokial je plna, ale mam taky pocit ze dost vela ludi vystupuje na zastavke SAV a tam prestupuju na troliky / busy smerom na Racianske / Trnavske myto. Ich treba presvedcit ze nema vyznam prestupovat, ked im chodi priama elina.
Ale obycajny ludia (nefanusici a neodbornici v oblasti MHD) budu cestovat tym co je pre nich rychlejsie a pohodlnejsie. A zial je fakt ze autobusom c. 83 si na Hodzovom namesti rovnako rychlo ako elektrickou c.5 na Postovej, preco je to tak Si uz napisal (nulova preferenia elektriciek, nechranene prejazdy, zbytocne vela zastavok,...). Ked bude elina rychlejsia ako bus, potom budu ludia cestovat elinou, ale ono pokial nebude trat popod kramare, tak busom to bude na patronku a hlavnu stanicu vzdy rychlejsie, zial.
Andrej (Anndy008): Aj tak mi to pripada nelogicke. Ved na to, ci bude L34 jazdit cez Stepnu alebo priamo po Saratovskej DPB zvlastne dotacie nepotrebuje! A tak stale nechapem, preco by zmenu trasy mal riesit magistrat a poslanci. To mi potom pripada tak, ze Blave je DPB iba babkou, ktoru ovlada mesto. Co u vas nebodaj poslanci riadia linkove vedenie???

Peter: Ja len musim suhlasit s tym, ze "elektricka na ukor autobusu", cim sa pripajam k tomu, co napisal Si. Skor by som sa pozastavil nad tym, preco sa ludia pchaju do preplnenej L83 a ignoruju prazdnu elektricku! I ked chapem, ze autobus je v meste skor a nejake to vozidielko navyse na autobusove linky by DPB dat mohol.
Peter: to vies, ked su ludia k.k.ti, do autoubusu musis liat naftu (a tu musis zaplatit), stavu v troleji mas a ci tam je o voz viac ci menej, neak to na spotrebe vyrazne nevidno.. okrem toho do jedneho kolajoveho vozidla sa zmesti niekolkonasobne viac ludi ako do smradlaveho autobusu. Jedina chyba elektriciek je ze nemaju preferenciu, stoja na krizovtkach a maju zastavok jak nasranych, takze tiez stoja pri kazdej vrbe. (ale aj tak co som skusal, tak vzdy som bol do 20 minut v centre mesta z konecnej pri krizi) a tak nechapem preco sa ti ludia seru do autobusovych liniek pokial cestuju do centralnej oblasti mesta. A ono zvykom v normalnych krajinach a mestach je, ze kde je k dispozicii kapacitny typ dopravy (co elektricka urcite je), tak autobusy a/alebo trolejbusy tam tvoria iba doplnkovu dopravu, t.j. zvazaju ludi k zastavkam v tomto pripade elektrickovej trate, takze ziadna 83 a 34, maximalne neake kratke lokalne linky, jedna maximalne tak po patronku a druha len po sidlisku :-))
Mna skor prekvapila informacia, ze obe linky by chodili do starej Dubravky. To je este OK. Ale co bude potom chodit k dopravnemu uzlu ( moznost na DNV ale aj OD Saratov, atd. )na Saratovskej? To ludia opat budu musiet max. na Drobneho na elektricku, alebo slapat zastavku peso? To je nezmysel, takze keby sa to malo zaviest, tak potom iba s novou linkou na Saratovskej, co je financne asi nepredstavitelne.
Spominate si na linky v Dúbravke ? 34,37,101,104,105,106, minimálne... Prečo radšej nezrusia pár električkových spojení. Dnes: jedna 83 cez víkend a cez týždeň aj 34 a električky veselo chodia minimálne cez vikend prázdne a v autobuse 83 sa ludia pomaličky nemestia do autobusu. To jes šetrenie
Anrej (Anndy008)

Anrej (Anndy008)

Vladimir: No je to jednoduhe nie? Predsa poslanci, magistrat dava prachy na DPB a urcuje, objednava si vykony. Takze ak mam nieco proti, tak sa obratim na poslancov nie? Ved su to moje prachy, co idu na DPB a funguje tu system, ze poslanci rozhoduju o casti tych penazi, cize sa musim obratit na poslanca (ov), ak chcem nieco zmenit.
Precital som si clanok o uvazovanych zmenach linkoveho vedenia MHD v Dubravke. Na celom ma vsak prekvapuje fakt, cez koho obyvatelia svoje problemy s MHD riesia. Co ma s MHD starosta Dubravky? Preco sa stara do MHD namestnik primatora? Na presovskom DP mi uz viackrat spominali, ze v BA sa mesto akosi "prilis montuje" do DPB, pricom si vynucuje zmeny tras liniek, ktore casto nie su vseobecne vyhovujuce.
Preco je to tak a ako to vlastne je? Na mna to posobi ako keby magistrat daval DPB dotaciu a na druhej strane hned prikazy, ako ju ma pouzit. U nas v PO si neviem predstavit situaciu, aby sa ktokolvek z mestskych cinitelov staral do toho, kam ktora linka pojde. DPMP ma pomerne rozsiahlu autonomiu. Ak cestujuci prostestuju, stazuju sa na DPMP a nechodia zalovat poslancom.
Ako je to teda v BA?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement