Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 498.106 #111076:
Re #111057 498.106: Ono v podstate požiadavka na dopravné spojenie do Bratislavy je oprávnená, ale prečo s tým otravujú zrovna Dopravný podnik, ktorého primárnou úlohou je doprava v rámci mesta? Existujú Slovak Lines, aj iní komerční dopravcovia, aj na maďarskej strane. A keď už MHD, tak nech stratu z tej linky vykrýva obec Rajka, tak ako to robí Volkswagen s L92.
Reply on: 498.106 #111076:
Presne tak. Toto je podľa mňa spravodlivosť. Ak 901, tak potom nech sa na základe rovnakého nároku zavedie aj 801 (-> Rajka) (nemusí byť pod Most, stačí povedzme Vyšehradská, alebo Jasovská, príp. Technopol... Ale nemala tu byť ani 901, etn sor sa určite zíde inde. A keď už má DPB dovážať "bratislavčanov" čo bývajú mimo BA, potom radšej uprednostniť slovenských z Ch. Grobu linkou 630, ktorá má stále priestor na posilňovanie.
Reply on: Petto #111029:
Neporovnavam a ani by ma nenapadlo porovnavat 32 so 180 a 901. ?
Reply on: tony antoniaci #111022:
Ved som ani neprirovnaval ?
Reply on: Solider #111059:
Tiež zastávam názor, že ich z BA nikto nevyháňal, ale išli tam bývať dobrovoľne. Teraz ako obyvatelia Rajky by si mali riešiť veci s tamojším starostom a nezaťahovať do toho BA. Keď niekde kupujem dom tak najprv si zisťujem mnoho faktov (voda, plyn, obchody apod.) a samozrejme aj dopravnú obslužnosť. Teraz ako chodia do BA? Zrejme IAD, benzín je drahý, no a keď má Wolfsthal linku budeme žiadať aj my.. Tak ako som písal, Záhradníkovi sa vracia bumerang z 901-ky.. Kým neexistovala 901, bola ticho aj Rajka. A to sa ešte uvidí, či sa nebudú u DPB dožadovať "svojej" linky ďaľšie pohraničné či prímestské oblasti...
Reply on: S499.1023 #111074:
Neviem presne ako je naprojektovany projekt RP, od toho to zavisi 😉

Okrem zlepsenia o jednu zastavku by sa predlzil medzizastavkovy usek medzi Lafranconi a dalsiou zastavkou.
Reply on: 810zssk #111071:
Tá zastávky by bola kde? Tesne pred rozjazdovou výhybkou Tunel/Most SNP? V tom prípade súhlasím s touto zastávkou + LanFranconi, aj keď vlastne tým pádom zaniknú dve - Družba a PKO, jedna pribudne, takže pôjde o vylepúšenie o jednu zastávku ? .
Reply on: Solider #111072:
Nemam.
Reply on: 810zssk #111071:
Ja som to pochopil. Alebo žeby máš problém prejsť k Parku kultúry?
Reply on: Solider #111068:
Precitaj si cele vlakno. Bavime sa o zruseni vsetkeho medzi Molecovou a Novym mostom okrem PKO, resp. Lafranconi. V takom pripade by v buducnosti ta zastavka MOHLA pribudnut.
Reply on: Ámos #111051:
Samozrejm. Zase raz súhlas s Ámosom.
Reply on: hoppusmark01 #111050:
Ešte že si neradil v podnikoch, kde sa robí údržba dodávateľsky, takže ju v pohode robia v areáli dopravcu.
Reply on: 810zssk #111065:
Ďalšiu zastávku? ?
Reply on: hoppusmark01 #111049:
Čo je, prosímťa, logické na tom, že keď dodávateľsky, tak mimo areálu DPB?
Reply on: hoppusmark01 #111048:
To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Reply on: S499.1023 #111064:
Neviem ci by nebolo lepsie ponechat Lafraconi + v buducnosti pridat zastavku River Park.
Reply on: 810zssk #111030:
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
Reply on: eripmav #111023:
To je zase úplne od veci príspevok. To, že podjazdy na Klamároch a v Rožňavskej sú nízke vonkoncom NEznamená, že musíme podobné výnimky z noriem zavádzať aj na novostavbách.
Reply on: Petto #111021:
Podjazd NIE JE nízky.
Reply on: Martin Fundárek #111020:
Ad trolejbusy Trencsényi utca-Bajkal-Prievoz - videl by som to ako vhodnú obchádzkovú trasu, prípadne blokovú otočku, dopravný význam by to asi nemalo.
Asi platí opavsko-banskobystrické pravidlo - nevadí, že v niektoreých častiach mesta trolejbusy vôbec nie sú, dá sa to plnohodnotne vykompenzovať tým, že v zatrolejovanej časti zastrešíme každú druhú ulicu ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.