-Takže, ja som tiež za zrušenie linky č. 94. Ved cestujúci môžu ísť L 93 a na Zochovej môžu prestúpiť na L 31 a L 39, ak chcú ísť na Vazovovu.
-L 98 by mala ostať, vždy, ked sa ňou veziem, tak chodí dosť plná, hlavne z mesta.
-L 84 a L 184. Ja by som povedal, že obe linky sú zbytočné, ked majú skoro rovnakú trasu. Linka 84 by sa mala presmerovať a L 184 by sa mala úplne zrušiť, tak ako povedal "hoppusmark01"
-L 95 Išiel som touto linkou a hlavne v ranných a poobedňajších hodinách, nastupoval so na zastávke Hrobáková. Na Safko to má trvať 8 minút, no kedže sa na Starom moste autobus zdržal v zápche, tak cesta trvala o 7 minút dlhšie. Cestujúci potom nestíhajú prestup na električky: L 13 a pod.Nebolo by lepšie, keby sa L 95 presmerovala napr. cez most Apollo? ?
a vytvorila by sa takzvana "Durchgangslinie"(ako buduce linky 1 a 2 na Ringu), ktora spaja vzdialenejsie casti mesta, je v dotyku s centrom mesta a vytvara vyhodne prestupne body.
Alebo by sa mohla spojit 184 a 91. Cize trasa: Hrobonova-Zochova-Aupark-Einsteinova-EU-Dolnozemska-Jarovce-Rusovce-Cunovo. Je to sice taka fikcia, ale zas by Jarovce a spol. ziskali viac priamych spojeni, vytvorilo by sa viac prestupnych moznosti.
lebo ta 91 je na Panonskej zbytocne v subehu s 93 a na Panonskej nie je prakticky nic, pricom nova trasa by umoznovala prestup na zastavke EU na linky smerujuce na Most Apollo a na Pristavny most. Tym padom by uz spominane dediny ziskali spojenie aj s vychodnou castou mesta, a spojenie s centrom mesta a Auparkom by zostalo zachovane.
Plne súhlasím, keď som ešte pravideľne cestoval linkou 78, tak na tej zastávke nikto nikdy nenastupoval a vystupoval buď jeden cestujúci, alebo nikto. Zbytočné zdržanie.
v pripade ze by mi zrusili 98 z lucanky ktorou som jazdil na pristavny most bez prestupu a odtial mal mensiu pesiu turu, tak by som nemal problem ako nahradu pouzit 95+70 (maly presun zo safka na MS), takze by mi nijakym zasadnym jej zrusenie neprekazalo, kedze
98 - lucanka-pristavny = 18min + 7=10min peso = 25-30min
95 - lucanka-safko-MS-mileticova = 15+5+8 = 28 + 2 do prace = cca 30min
alternativy su vzdy, len netreba byt lenivy, 93 a 95 su nosne linky preto ich preferujem, zvysne su len doplnkove k nim a na vysehradsku nijako vytazeny nie som, dobre viem ze napr. z lucanky jazdi 95 na vysehradsku prazdna
omyl, byval som na zastavke Lucanka a vyuzival prakticky len 98, 93/95 prakticky vobec, ale su to nosne linky preto ich preferujem, vozy z linky 98 a inych by som dal inde, ludia by mali viac moznosti, ako vravim prakticky az po EUBA je to zbytocna linka ktora sa da nahradit inymi, jazdi sice preplnena ale ti ludia by vedeli vyuzit ine linky, v pripade mojej reorganizacie z konca 91+95 prip. 95+88 prip. 99+xx, tato linka je v petrzke zbytocna kedze jazdi len trasy inych liniek ktore by mali byt radsej posilnene a dolezita je nanajvys od EUBA hore (kde vsak neovladam dalsie zastavky a neviem nakolko by sa tam dala za nu najst nahrada), preto vravim ze 98 ak v petrzke tak by mala koncit niekde u EUBA a neplytvat kapacitou na duplicitne linky vo zvysku petrzky
momentalne som od septembra prestahovany prave na zastavku Muchovo nam. odkial by som pre zmenu zrusil 78 a dal ju uplne z petrzky trebars s konecnou na safku
proste nie som egoista, v zaujm celkoveho zlepsenia liniek by som si vzal 98 a radsej mal prestupy a detto pri novom byvani by mi 78 nechybala v petrzke, mne tych par minut z muchovho na farskeho a zo safka na malu scenu problem nerobi
Re #110983 hoppusmark01: stojim si za tym ze 84 v petrzke je plytvanie vozmi, ktore by sa zisli skor na inych linkach a prestupy nikomu neuskodia, velka cast ludi tu sleduje len osobny profit a nevie si predstavit suhlasit so zrusenim svojej priamej linky s tym ze by mali prestup ale viac moznosti a lepsie intervaly
nevravim o zruseni 91, ale o zmene jej konecnej co by usetrilo kapacitu, nekoncila by az pod NM ale na vysehradskej kde by si jej cestujuci mohli vybrat 2 nosne linky 93/95 na ktorych trasach maju na vyber x dalsich liniek, je to rozhodne lepsie nez ist po panonskej kde maju na vyber az uplne hore s dost o nicom konecnou kde sa zbytocne plytva kapacitou na taku dlhu trasu ked by mohla koncit uz dole, spojenie s centrom by malo najlepsie mozne 91+93/95, lepsie nez vacsina petrzalcanov ktori maju na vyber bud 93 alebo 95
A linka 91? Skutocne ju chces zrusit prave v relacii, kde jazdi najplnsia?
Proste ak chces navrhovat nejake zmeny v linkovani, tak to skus sposobom, ze sa odosobnis od toho kde byvas a s cim jazdis.
Lebo L95 a L93 tiez nejazdia na Vysehradsku plne z predposlednej zastavky (castokrat vnej nie je ani cloviecika).
Stale mozme predsa L93 a L95 spojit cez ulicu Lietavska a zokruzniť a vynechať tak zastavky Lučanka, Vyšehradská a Luky V. To uz by sa ti vsak zrejme nelubilo.
plus by sa mal zrusit kopec zdvojenych zastavok ako svetly priklad uplne zbytocne dve Jungmannova/Halova kde by mala byt jedna v strede, ale videl som ich viacero (na trasach 95/98) len ma nenapadnu a viac zastavok by malo byt len na znamenie, cim by sa usetril dalsi cas (zrusenim/znamenim), potom sa nedivme tym intervalom ked busy stoja na kazdom rohu lebo ludom sa tazi ist peso o 2-5min viac
"uzke hrdlo medzi halovou a zochovou kvoli kratsim 84kam? ved tam mas 99 aj 88 az po jungmannovu/lachovu odkial ta odvezie 83 na tu zochovu a dalej, mne pride viacmenej cela linka 84 zbytocna, v petrzke ju supluje 88/99 a mimo petrzku po vacsinu trasy zase 83"
uplne suhlasim. Ale 84 by mala zostat, s tym, ze by sa uplne presmerovala. Jej trasa by viedla cez EU a Einsteinovu, cize by sa opat obnovila jej povodna funkcia, a teda spojenie EU s Hrobonovou. 184 by sa mohla zrusit.
S tym zrusenim 91 nesuhlasim. Myslim, ze obyvatelia Rusoviac, Jaroviec a Cunova si zasluzia spojenie s centrom mesta.
K zruseniu 98 sa neviem vyjadrit. Do tej linky sa nevyznam, takze nechcem robit zavery.
Je jasne, ze byvas v blizkosti konecnej Vysehradska a najcastejsie vyuzivas 93 a 95. L98 patri pocas skolskeho roka k najviac vyuzivanym linkam. A to aj vdaka Ekonomickej Univerzite a aj Polusu ktory obsluhuje.
Nie nadarmo je tam rano 6 a poobede 7,5 minutovy interval. Ci ho zlepsovali len tak, ze ta linka jazdi poloprazdna??
uzke hrdlo medzi halovou a zochovou kvoli kratsim 84kam? ved tam mas 99 aj 88 az po jungmannovu/lachovu odkial ta odvezie 83 na tu zochovu a dalej, mne pride viacmenej cela linka 84 zbytocna, v petrzke ju supluje 88/99 a mimo petrzku po vacsinu trasy zase 83
podla mna by to linkovanie slo prekopat este efektivnejsie, radsej menej liniek s lepsimi intervalmi:
lepsie 88/99+83 miesto 84 (a akurat koniec treba poriesit)
lepsia 93 miesto 94 (akurat koniec poriesit)
78 by som asi tiez netahal az do petrzky (tam ju v pohode supluje 95) a aj dalej ju zastanu ine linky
98 mi tiez pride viacmenej uplne zbytocna v petrzke, dole by stacila 99 ktora by tam mala 2 konecne (alebo by ju poriesila ina trasa 91) a inde ju supluje prave 99/95, nanajvys by bolo treba poriesit zastavky Maly drazdiak a stary haj ktore beztak skoro nikto nevyuziva, inak mi naozaj pripada cela linka 98 v petrzke ako plytvanie vozmi (a to som nou cestoval cely august do prace z Lucanky na Prist.most ale viem si to prestavit s prestupmi ako 95 + nieco)
91 tiez plytva kapacitou a stacila by konecna na vysehradskej, kde by si jej cestujuci mohli vybrat 93/95 (a akurat hore by bolo treba doriesit ich presun pod NM) s tym ze by bola nahradila zrusenu 98cku a sla by vysehradska-lubovnianska-bzovicka-dolnozemska-zehrianska-jasovska, beztak je tam minimum ludi, 98 v spicke dotial chodi prakticky prazdna
takze by sme hned mali usetrene klbaky z 98 (pri jej praktickom zruseni z petrzky a ponechani nanajvys na severe), z 94, detto 78 von z petrzky by pomohlo trocha a usetrene solarisy na 84
urcite by sa nemalo siahat na interval 93 a 95, to je fakt zvrhle
este by som chcel podotknut ze v clanku od 2.9 je ze elektricky uz pojdu zajtra uz maju otvorit jegeho - zahradnicku ale 212 nezmenili nevies kedy to planuju ... dik
V clanku "DPB od septembra zlepšuje aj zhoršuje intervaly" mohol autor spomenut este aj L92 - odchod 8:00 z Petrzalky bol nenapadne zruseny (platnost sice uz od 30.6., realna ucinnost od 2.9.2008). Skoda ho - mne osobne bude veelmi chybat. Mimo ine - zabezpecoval 20 minutovy interval medzi 8-9 h rano. Teraz vznikol az 40-minutovy interval !!!
Ámos
Nie nadarmo je tam rano 6 a poobede 7,5 minutovy interval. Ci ho zlepsovali len tak, ze ta linka jazdi poloprazdna??