Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #110972:
dik ... a ak mam byt uprimyn 205 / 66 ma moc nezaujima kedze 66 skor ruzinovska linka medzi ulicami ako hovorim ... a len tak podotknem kedze som si tu vsimol ze sa tu riesili veci ohladom dopravy halova - zochova ... je to strasne !!! 😃 hlavne vecer v hodinach ked ludia chodia z prace z petrzky a prestupuju na zochovej na intraky tak su narvane tie male 84 ! 😉 vlastna skusenost a po dalsie ak zrusia 96 solaris ... amen 😕 chodim z ruzinova az na markovu 😃 a fajne sa vyspim za tych 20 min 🙂 skoda tych zapch na pristavnom moste ale komu sa chce tlacit v 68 xD
Reply on: hawo #110971:
Ked bude Jegeho obojsmerne prejazdna, vrati sa 212 na svoju povodnu trasu.

Mimochodom, nezvazuje sa ponechanie sucasnych 66 a 205? (resp. aspon tu 205? kedze tou 66 som si nie isty..)
zdravicko ... som tu novy a zaujimam sa velmi prestavbou elektrickovej trate v ruzinove kedze byvam v okoli a pravidelne jazdnim zimny stadion - pko => pko - suhvezdna => suh- halova => halova zimny stadion a preto by som bol aj rad vedel co sa bude diat neskor s linkou 212 a ci sa da spat na konecnu ako bola predtym dik 🙂
Reply on: eraser #110965:
Tahat elektricku po Trnavskej je somarina (aj ked je pravda ze sam som za to kedysi bol 😃 ), maximalne tak ZST Nove Mesto - Ruzinov (krizovanie s Trnavskou), aj to si myslim ze by bolo zbytocne. Prioritou by mali byt Petrzalka a Dolne Hony (ak by tam niekto naozaj chcel tahat tu elektricku).. a potom samozrejme DNV, letisko, Vajnory.. aj ked letisko by mozno postacovalo riesit vlakom..
Reply on: stevo #110967:
Ďaľší nezmysel nebude, pokiaľ sa DPB nenavtiera do Hainburgu. Kiežby ich tam nepustili. Normálka si dokážem predstaviť ako ľudia zdemolujú budovu na Olejkárskej keď sa podarí 901 dotrepať do Hainburgu s odôvodnením, že "ide o atraktívnu linku, ktorá bude využívaná". Záhradníkovi asi nikto v živote nemal odvahu povedať, že je idiot alebo si to chlapec nebral k srdcu a nablblo sa ostal usmievať. ?
Reply on: stevo #110967:
Ja si myslím, že 180 "zachráni" rozhodne dopravu v Petržalke. Ľudia z Kapitulského dvora za ňou vyplakávali a teraz keď tam jazdí tak jazdí poloprázdna. Bohate by tam stačili ráno a poobede 2 spoje do hodiny a po zvyšok času mimo spičky 1, riešiť by sa to dalo zachádzkou linky 80 od kúpaliska. V takejto situácii je ale podstatné úplne niečo iné. Dlhodielčania by sa mali uspokojiť s tým, že 32 premáva 15/30/15//30. Už mnou x-krát spomenuté linky čakajú už presne rok (!!!) na vrátenie intervalov do pôvodných stavov a márne. Žiadna zmena. Preto v podstate tieto zmeny aké sú teraz sú možno aj nastálo lebo DPB všetky problémy zametie pod koberec. Moje slová vs. realita?! V pohode. Od roku 1998 sme sa nedočkali v BA žiadneho klbáku okrem tých na testovanie. DP, ktorý takto plní sľuby o obnove VP je absolútne neschopný. Radšej nech rovno magistrát začne pripravovať riešenia ako rozširovať cesty na 3-pruhové kde to len ide ? prípadne môžu robiť na cestách cyklopruhy radšej. Už neni čo pomaly modernizovať lebo Karosy sú skoro všetky na plyn už a Ik435 a 415 pokiaľ viem sú zatiaľ mimo hry o plynofikáciu.
Reply on: eraser #110966:
plus dalsie evidentne prazdne linky (901, 180). Inac, mali by sme uzatvarat stavky, kam povedie dalsi nezmysel, pretoze nieco skandalozne sa musi v DPB udiat pravidelne od nastupu noveho vedenia. Podla hesla: "Aj zla reklama je reklama".
Mimochodom linka 32 nemá zlepšený interval v rannej špičke na 12 minút ale na 10. Zvýšila sa tak drasticky potreba priamej linky z DD na Hlavnú stanicu, že zrazu je z pôvodných 20minút v špičke 15 cez tento rok a po letných púrázdninách až 10?! Neni dostatok šoférov ale DP si veselo pridáva na linku 32 ?
Reply on: stevo #110956:
Každopádne, po vzniku linky 178 je jasne vidno kde električku treba. Žeby z Dolných hodnov kde ani bus pruhy nepomáhajú, alebo Trnavská cesta s rozdvojením na Tomášikovej k ŽST Nové Mesto a na Ružinovskú. Keby ešte existovala električka na ASMN cez Karadžičovu a Dostojveského rad, tak by sa dala 78 komplet zrušiť a na Astronomickú by stačila tzv. zberná linka typu 178. An za toho boha ich napríkad nenapadne posilniť 68 v sedle na 10minút, ktorá chodí narvaná neúnosne.
Reply on: Ike #110962:
To zrovna nie, ale občas tam stretneš "voňavého" predavača časopisu NotaBene ?

Re #110961 Pantograf1: Tiež môže byť. ?
Veľmi sa mi páči aj táto:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=5239&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=265

Re #110958 tbus: Napísal som bodov, nie bodnutí! ? ? ?
Reply on: Ike #110962:
Nie, ale moze sa ti stat ako mne na Silvestra ze DPB nieco do.. a stravis ako bonus hodinu na Hlavnej stanici!
Reply on: stevo #110960:
"novym" nocakom som isiel az raz ale, nechodia tam hostesky rozdavajuce chladene sampanske? ? ? ?
Reply on: Osky #110954:
Uplne suhlasim! Tiez sa mi velmi paci. ? A okrem toho, aj tato ma u mna velky uspech! ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26920&idg=1001&gi=60&gn=20&gs=e&gsd=
k "Night lines" - Prelozit sa to neda inak ako "Nočné lajná"!
V predchadzajucich dnoch som isiel nocnou lajnou. Cvakol som si vypalnicky priplatok k elektricenke a "tesil" som sa z "nadstandardnej sluzby". Cierne spinave sedadla v autobuse po zivotnosti!!! ku.y vsetci tam hore!
inak sa mi zda, ze to cistenie interierov sa netyka len autobusov, ale aj t-busov a elektriciek..
Reply on: Osky #110954:
dufam ze nie 1000 bodov nozom do brucha ?
Reply on: d3k0 #110937:
Nemenovaný abusár, ktorý chodí aj sem povedal, že ich vozovňa toleruje 2 alebo 3 minúty pred, už si presne nespomínam, len si pamätám, že som sa zhrozil, keď som to počul. 😛 Logika ale potom káže, že by mali požadovať "presný"...
Reply on: eraser #110952:
Neviem ci to bola recnicka otazka, ale z DD su Zahradnik a Kadnar, cize si prihrievaju predvolebnu polievocku na ukor ostatnych...
Reply on: eraser #110948:
"to, že na 84 budú Solarisy neni veľká pohroma lebo od Ovsišťa po Hálovu jazdí spolu s 99."

no lenze tzv. "uzke hrdlo", kde je potrebna najvacsia kapacita, je usek cez most, teda medzi Halovou a Zochovou, a tam to uz pohroma je..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.