take veci nehovor, chces aby vodic zhorel? Sa uvedom! Cestujucich je vela a su nahraditelni - ale vodicov mame malo! Kto by ta potom vozil do skolky!?
Aj ked je pravda, ze ja sa v poslednej dobe autobusom celkovo vyhybam - jednak kvoli saune vo voze a druhak - sak viete... priblizne kazdy tyzden nejaky zahori...
Neviem, ci to tu nakoniec bolo spominane, ale uplne v tichosti presiel aj drobny poziar motoroveho priestotu vozu 4807 na linke 93/5, v piatok na obed pred zastavkou SAV, smer Hlst.
A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo... ?
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!
Tento prispevok prosim berte s rezervou a s hasiacim pristrojom.
Skôr tebe asi dačo rachlo pri gebuli keď nevieš inak reagovať. Ten Ik 435 čo horel na 184 som bol pri ňom chmuľo a teraz buď múdry. Čo si vymylíš teraz trapko? Že som ho podpálil? V tvojom prípade velice ľutujem, že keď bus nezačne horeť tak nehorí od kabíny šoféra!!!
?
mimochodom sme teda v dobrých sračkách, keď už aj Ikarusy 435 horia a neni to prvý za tento rok. Horelo toho až až. Takže fiktívne opravy+horiace busy = to sa mám pri ceste MHD báť o život alebo čo do P ?! ?
sa mi páči najmä tá veta:
"Ako každý deň, aj toho dňa sa pokazilo veľa električiek..." vymeň to za busy a máme aktuálny úvod pre článok z dnešného prostredia DPB...
Jéminé, až teraz som si všimol a z tvojho príspevku potvrdil, že na 23-ke z Mláky na všetky spoje, ktoré podľa CP končia na "J. Jonáša - VW", tam nadväzuje ďalšia 23-ka (ten "štvorlinka 20/23/24/26 klbák") do Lamača.
V smere z Lamača je však tá nadväznosť pri VW v smere na Mláku iba na tie 2 spomínané spoje cez pracovné dni odchádzajúce z Lamača o 07:50 h a 16:20 h.
Ani v jednom prípade však neviem, či sú tie prestupy naozaj garantované, keďže v CP o nich nie je zmienka.
Tak ale toto je podľa mňa vovádzanie cestujúcich do omylu
V SMERE DO DÚBRAVKY A LAMAČA: Veď keď si na J. Jonáša - VW môžu vždy prestúpiť na ten klbák, ktorý ich ako 23-ka odvezie normálne až do Lamača, tak prečo je v CP na zastávkach aj na imhd uvádzané, že spoj končí na J. Jonáša - VW?!
V SMERE K VW A NA MLÁKU: Keď raz na tie 2 spomínané spoje pri VW nadväzuje kraťas na 23-ke na Mláku, tak prečo sú aj tieto 2 spoje označené ako končiace pri VW?!
Ja sa už teda vďaka vám v tomto vyznám, a tak známym (ktorí sa "boja" využiť v jednom alebo v druhom smere spoje po VW) na vytlačenom CP vyznačím, ktoré spoje môžu kľudne využiť, lebo ich v skutočnosti zavezú tam, kam potrebujú. ?
A nebudem im ani musieť vysvetľovať, prečo ich tam nečaká 26-ka ako prípoj (v smere do Dúbravky). ?
Niektoré odchody linky 23 z Mláky (prac. deň: 7.18, 10.18, 15.48, 18.18 víkend: 7.17, 10.17, 18.17) idú len po Jána Jonáša-VW, kde potom čaká pripravená 23(/7 - kĺb), ktorá ide do Lamača. Niektoré odchody z Lamača (prac. deň: 7.50, 16.20 víkend: -) idú len po Jána Jonáša-VW, kde čaká pripravená buď 23/1, alebo 23/2, ktoré pokračujú až na Mláku.
"A v smere na Mláku som si v CP 23-ky všimol, že spoje s odchodom z Lamača o 07:50 h a 16:20 h idú len po "Jána Jonáša - VW", ale odtiaľ podľa CP pokračujú normálne na Mláku. Je to chyba v CP alebo je to oficiálny prípoj nevyznačený v CP?"
Spoje končiace pri VW robieva iné vozidlo (vykonávajúce aj spoje na L24 a L26) počas počas prestávok vozidiel na L23. Keďže prestávku má vodič L23 pri VW, bolo by zbytočné, aby jazdil naprázdno z Mláky ku VW a späť a tú istú trasu by musel vykonať aj vodič ktorý ho "hradí", tak sa striedajú pri VW. Ale či tam existuje aj nejaký garantovaný prestup, to ti nepoviem.
810zssk