Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #109928:
On ma praveze zmysel hlavne pre primestsku dopravu (ktora by zabezpecovala aj mestsku).

Linky zo smeru Trnava - cez Predmestie (pre tych co dnes vystupuju na Vinohradoch), Filialka / Trnavske myto, Centrum a Petrzalka su omnoho lepsie ako na Hlavnu stanicu.
Reply on: ivanbuto #109924:
V tom videu je dobra ta teta co to zvaluje na Fica 😃

Ale inak - nevinnme z toho vodicov. To ze cestuju autom je v sucasnej situacii pre nich najlepsie riesenie - busom by na rychlosti nepridali ale isli by bez A/C a este sa aj tlacili. Je to chyba magistratu ze nezabezpecil kvalitnu alternativnu MHD ktora by konkurovala svojou vyssiou rychlostou. Ale snad niekto necakal ze spravia nieco normalne.
Reply on: ivanbuto #109917:
možné to je, samotného by ho to asi nenapadlo, len priznal, že to bol on, kto začal s cestnou dopravou na StM - viď nenápadná odpoveď v rozhovore: http://www.bratislavskenoviny.sk/90467/doprava/nazov-stareho-mosta-sa-menit-nebude "Najskôr sme hovorili len o električke a o technickom riešení mosta, s prípadnou jednou lávkou. Potom som sa pýtal projektantov na možnosť aspoň jednosmernej premávky. V tom prípade by ale bolo potrebné zabezpečenie odstavných plôch kvôli možným poruchám vozidiel, či havárie. Z toho nám vyplynulo, že je ideálnejšie urobiť dva jazdné pruhy. Napokon aj požiadavka verejnosti a dopravných inžinierov smerovala tam - aby most slúžil naďalej doprave a nielen pre električku." t.j. električka nie je doprava, doprava sú iba jazdné pruhy pre autá ? a pod pojem "požiadavka verejnosti" si dosaď koho len chceš...
Reply on: S499.1023 #109931:
Dúfam, že ju čoskoro neľudsky a direktívne aj zrušia a bude jazdiť iba ako doplnok X12. ?
Reply on: roceska #109912:
Nuž, otvorene povedané, ak niekto nepochopil, že má chodiť električkou už dávno, bez ohľadu na výluku, tak mu asi niet ani vzájomnej hospodárskej pomoci. Ja by som teda rozhodne neľudsky a direktívne linku 133
NEzaviedol.
Reply on: lampash #109908:
Dunčo, súhlasím s tebou! Tešíš sa?
Reply on: ivanbuto #109924:
priemerne zdrzanie vytypovanych liniek MHD vcera okolo 9. hodiny rannej: linka, meskanie:

50, smer aupark: -10
50, smer ODSlimak: -18
95, smer Safarikovo nam: -45 (!) - pravdepodobne sposobene meskanim este z predchadzajucich jazd.
88, ASMN: - 7
88, Novy most: -5
Reply on: intony #109925:
aha, lebo všetci Pezinčania aj Trnavčania, Senčania,... čo cestujú za prácou do BA robia v Petržalke, alebo v Rusovciach? Cezpoľní vystúpia maximálne na Filiálke a dajme tomu že nejaké relevantné percento vystúpi na Nivách, nech by v Eurovei. Ale načo tunel pod Dunajom?
Nie, už z rôzych strán bolo dávnejšie skonštatované, že tunel z Filiálky vedľa Karadžičky a pod Dunaj nemá zmysel, pokiaľ má slúžiť iba na prímestskú, príp. diaľkovú dopravu. Efektívna investícia to bude až keď tam bude aj vnútromestská MHD. A to najlepšie z koridoru zo stredu Petržalky (L95), lebo okolie ŽST Petržalka ani vedenie trate smerom na juh nemá taký potenciál.
Reply on: intony #109914:
S tym sa s tebou stotoznujem a som rad, ze nie su to ludia, ktorych som volil. Ja NASTASTIE nie som obcan Bratislavy, ale jednej z dedin ktore tvoria velku Bratislavu. Kedze mam vsak prevadzky v Starom Meste, viem porovnat. U nas ked pridem na MiU, tak sa ku mne spravaju vsetci slusne, dokonca aj odzravia na pozdrav. Starostka ma niekolko nasobne mensi plat ako pan Ing. Arch., ale kedykolvek ju potrebujes, tak ju zastihnes a ked nie je na urade cez, u nas sa to vola hodiny pre styk s obcanmi, v Starom Meste uradne hodiny, tak ju sekretarka zavola na mobil a dohodne stretnutie hoci aj o 10tej vecer.
Reply on: roceska #109921:
Žiaľ cez školský rok je situácia iná, v rannej špičke je maximum električiek "na trati" a ich obehy sú najkratšie možné, teda posilňovať kapacitu, aspoň v rannej špičke v Karlovej Vsi už veľmi niet z čoho... Teraz cez prázdniny je situácia iná, grafikon aj električiek je redší, spojov je menej, vodičov električiek aj vozidiel je dostatočná rezerva, lenže ? to by niekomu muselo napadúť, teda buď DPB, ktorý sa vyhovorí, že akcionár - magistrát si patričné výkony "extra" musí objednať a ten zasa že kto to zaplatí a kedy už v BA bol dostatok peňazí na MHD, všakáno?!?! (Do roku 1989?)
Reply on: Mike #109923:
Využitá by bola aj vtedy, keby sa všetky osobné vlaky zo smeru Trnava/Pezinok, teda plánovaná linka R50, presmerovala do ŽST Petržalka.
http://bratislava.sme.sk/c/4016836/jazda-cez-mosty-trvala-aj-hodinu.html
„Len cez Starý most som išiel štyridsať minút. V kolóne sa stálo už pri križovatke s Bosákovou,“ hovorí jeden z vodičov.

Výborne, takže cestujúci pekne si museli počkať v zápche, tvorenej kolónou vozidiel prevaže obsadených jednou osobou, a potom si radšej vystúpiť a ísť pešo. A zúbožení vodiči, chúďatko muselo ísť 40 min. po Starom moste, ale hlavne že nemohlo ani na jeden deň nechať plechovú krabicu doma. A prečo by aj mal, akú motiváciu mu ponúkol magistrát?
Reply on: ivanbuto #109918:
keby išla iba na ŽST Petržalka nemala by dostatočné využitie (lebo prepojenie Petržalka - HL. ST. je aj dnes, síce "o niečo dlhiše" ale pre tie vlaky, ktoré to reálne využívajú (IC Wien - Košice) to postačuje a koridor Paríž - BA môže skončiť v Petržalke... Aby bola ponúkaná kapacita vlakov do tunela aspoň trochu efektívne využitá, treba tam "dotiahnuť" ľudí aj zo stredu Petržalky - teda z koridoru určeného pre električku...
Reply on: ivanbuto #109919:
nikdy sa to nerobilo, tak by konečne mohli začať ?
Myslím si, že Bratislava by mala skutočne posilniť električky na prepravu a peniaze nemíňať na reklamu o Eure, ktorá je každému nanič, veď už Slováci cestujú po celom svete a používajú meny celého sveta a vedia počítať. A keby to dali do hlavných správ, že bude taká a taká reonštrukcia a že sú posilnené linky tie a tie, tak by takí ľudia ako ja, ktorá niekedy používam auto iba na cestu do práce a domov, použili MHD. Ale keď každý deň vidím pod Dlhými Dielmi ako sa ľudia tlačia do električiek a večer zase sa nevedia dostať do autobusu, tak to radšej budem sedieť v pohodlí auta v totálnej zápche. Nemusím tak čuchať pot neumytých zapotených ľudí, ktorí sa chctiac nechtiac musia tlačiť na mňa a iných "spolucestujúcich".
Reply on: Martin #109910:
Aj v Prahe, keď bolo vytpoené metro, cestná MHD mala kade-tade vyhradené pruhy. Tuto nie, bola výluka tunela Sitiny, nemohol byť BUS pruh na Lamačskej. Bola rekonštrukcia Dostojevského radu, a teraz Prístavný most, ale nemohol sa uzavrieť Starý most pre IGK a tým pádom by 95 bola celé leto spoľahlivá. Ani jedno slovíčko nepadlo, od pána primátora, či jeho námestníka - budú dopravné obmedzenia, použite MHD, pripravili sme to a to, posilnili to a to, bude to pre Vás rýchlejšie preto a preto, atď. ❗
Reply on: roceska #109912:
Nikdy sa to tak nerobilo...
Reply on: Mike #109905:
Trať cez žel. tunel nemala pokračovať na ŽST Petržalka? Či sa bude vetviť?
Reply on: kecho #109903:
Nebude to skôr tak, že cez Ďurkovského si to niekto presadil, a teraz sa zrazu hovorí, aké to je potrebné, lebo Eurovea, CMC Petržalka, atď.?
Reply on: roceska #109912:
Hmm... irónia... Takže električka, na ktorú sú "úbohí karlovešťania roky odkázaní" je v súčasnosti jediným dopravným systémom v Bratislave, ktorý spoľahlivo funguje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.