Reply on: lampash #109803:
Súhlasím, že vodič vo verejnej osobnej doprave je viac zodpovednejšia práca ako vodič "obyčajný". Ale ak hovoríme o výraznejšom navýšení ich mzdy, hovoríme o drahšej pracovnej sile, ktorú bude treba z niečoho zaplatiť. Osobne verím tomu, že trend, aj vďaka nedostatku vodičov, povedie k ich lepšiemu ohodnoteniu, avšak ruka v ruke s vyššími cenami cestovného. Je to tak trochu spoločenská vec - vedieť, že vodiči MHD sú starostlivo vyberaní, dobre školení a pod., ale za drahšie cestovné od nás. Lebo my obyčajne ochotne súhlasíme s tým, aby vodič zarobil 60 tisíc, ale jedným dychom trváme na tom, aby hodinový lístok na MHD stál stále 22 Sk. To nepôjde - buď bude jedno alebo druhé.
Emo
Malo. Veď, keď sme sa o tom vtedy pred niekoľkými rokmi bavili, tak ten, ku ktorému sme došli, bol dosť nejednoznačný. Ale zas, určitú logiku to má. Keď vidím autobus na koľajniciach, môžem predpokladať, že ide o NAD. Druhá vec je, že za volantom toho busu môže byť šofér, ktorý nevykonáva žiadnu NAD a len drzo predbieha kolónu.