ZMSP by bol rovnako ako ISIC vydavany sukromnou osobou / firmou. Nie je to nic vydavane na zaklade nejakej legislativy - je to komercny, plateny produkt. Este jeden priklad - je to ako keby som sa dozadoval aby mi SADka zobrala preukaz ZSSK - preukaz inej firmy, dokazujuci ze som student. Niektore SADky ti ho vezmu, niektore nie. V ziadnom pripade nie su povinne ti ho akceptovat.
Hm, ktovie, čo by ti povedali tie tisíce cestujúcich v nových klimatizovaných SOR-kách, lacných náhradách za plesnivé C734... Inak pravidelne chodievam do Českého Brodu, kde vídam pri stanici stáť nový MAN Lion´s Classic - tak to radšej SOR.
Vy máte v Bratislave skoro všetci taký zvyk - čosi iracionálne znenávidíte a toho sa držíte ako bulteriér traktorovej duše...
Pouzil si zly primer. Zlosukov medzinarodny preukaz by si mohol prehlasovat za co chces a nebol by platny. Ale ISIC je skutocne medzinarodny studentsky preukaz a pre jeho vybavenie je treba byt studentom prezencnej formy studia na strednej alebo vysokej skole. Nechapem, preco ho niektori nasi dopravcovia neuznavaju. Napriklad vychodoslovenske SADky ho uznavaju vsetky do jednej.
Opat niekto nechape ze dopravca si sam urcuje (resp. mu to urcuje cenovy vymer) co bude akceptovat ako preukaz na zlavu. Ja keby som si zacal doma na HPcku tlacit preukazy "Zlosukov medzinarodny studentsky preukaz" a vyhlasil o tom ze je to medzinarodny preukaz tak ho zrazu musi uznat kazdy dopravca na svete?
Akceptacia ISICu by bola fajn, ale nie je to povinnost DPB.
Celkom JEDNOZNACNE. Konecne sa nieco taketo stalo, uplne perfektna situacia. Tymto padom ocakavam zlepsenie odstranovania poruch. A ten kto toto dal do medii (neviem kto to je ale osobne by som mu podakoval a pozval ho minimalne na 3 piva) urobil pre dobro vodicov viac ako nase odbory. O tomto stave vedeli vsetci, vodici, sami dielenski, veduci....no uvidime ako sa to vyvine, kazdopadne by som povedal ze teraz je ten najlepsi cas na odstranenie poruch
"Robotníci neplánovane prekladajú inžinierske siete v podobe silových káblov Západoslovenskej energetiky a 24 káblov Dopravného podniku Bratislava, a.s.."
Papyr