vlastne takýto človek potom ani nevie, ako sa dá po Európe cestovať.. Možno keď si nabúce bude plánovať Ďurki cestu niekde z Paríža do Nemecka, tak bude zvažovať medzi TGV idúceho 160 km/h, a keď sa preňho nakoniec rozhodne, tak sa bude diviť, že to trvalo nejaký kratší čas ako si naplánoval ?
ako myslím si, že fakt, že niekto ani nemá tušenia, že TGV nejazdí 160km/h, už svedčí o dosť veľkej "nerozhľadenosti" daného človeka mysliaceho si tento fakt.. ako potom môže mať takýto človek schopnosť rozhodnúť o osude určitého architektonického diela (Starý most) a jeho význame pre spoločnosť. Toto už je na zaplakanie..
ako ja chápem, že nie každý sa zaujíma o dopravu, ale myslím, že každý normálny človek vie, že existujú na svete vlaky, a tak isto vie, že existuje nejaké TGV a vie aj, akou rýchlosťou jazdí..
Na toto sa uz neda divat. Durkovsky si mysli, TGV sa projektuje na 160km/h, Rackova kolajnice zasadne podbetonovava a vyrovnava. A novinari nie su schopni otvorit ani wikipediu a pozriet si, ci netrepu somariny.
Ešte taký postreh k L50: Smerom od Auparku k Starému mostu a aj opačne, sú všetky cesty označené tak, že L50 je vždy na vedľajšej ceste, a ostatné smery sú hlavná cesta. L50 teda musí dávať v každom smere cca.2 krát prednosť, čo znamená brzdenie, rozbiehanie atď.. pričom súvislé prúdy áut z iných smerov neumožnia L50 tak skoro prejsť križovatkami.
Nemohli by sa tie križovatky upraviť tak, aby L50 bola vždy na hlavnej? Myslím si, že aj toto patrí k preferencii MHD a výrazne by to urýchlilo prejazd L50 medzi Auparkom a Starým mostom..
Takto to vyzerá, ako by sa autobusom MHD naschvál kládli "polená pod nohy".. keďže musí na každej križovatke dávať prednosť.. ?
hmm takže natretie stĺpov patrí k reko TV? no dobre, ale z hľadiska estetiky by bolo dobré, keby aj v rámci reko trate niekto zobral kýbel so striebornou alebo šedou farbou, a tie stĺpy natrel. To hádam nie je taký problém.. Veď s TV nemusia robiť nič..
ja som ten článok náhodou našiel na internete, takže nie je to niečo, čo by som pravidelne čítal alebo podporoval.. Ale ten odstavec o električkách sa mi zdal celkom pravdivý.. aj keď ja nemusím ani 14T, ani VarioLF3..
Jediný problém je ten, že tie tabule sú polosádrokartónové a väčšina nich je už polámaná. Ja neviem pochopiť tú kultúru tohto nášho debilného národa.. Tí ľudia sú úplní k....i ? ? ? ?
Musím povedať, že tieto informačné tabule nielenže sú skvele vymyslené čo do obsahu, ako doplnenie fotomapkou ale aj veľkosťou a farebnosťou a znázornením samotnej cesty k linke 68. ?
810zssk