Reply on: kecho #108971:
33 u mna stale nie je nafta za 30 ci ako si to pisal, to je 10% rozdiel v cene, este by sa mozno zislo pozriet ci sa nejako nemenili dane ked sa za posl. roky tak zrovnala nafta s benzinom, ale skor nie a mozu za to svetove ceny, to objektivne porovnanie je tazke nakolko slovnaft tieto ceny uz nezverejnuje a ako vravim ten celoslovensky priemer z natankuj.sk je nezmysel kedze su tam zahrnute aj predrazene cerpacky trebars niekde v tatrach, kde DPB vo velkom iste nenakupuje, ale aj keby sme porovnali tych 33.20 z maja kedy sa zdrazovalo s dnesnymi celoslovenskymi 44.76 tak to vychadza na 35% narast nafty vs ohlasovany 20% narast cestovneho, stale tam vidim vyrazne premietnutie narastu bez akejkolvek snahy o setrenie, do tych 15% si mozes zapocitat trebars vyrazne skrtanie spojov ku ktoremu doslo min. v petrzke medzi tymito rokmi a urcite aj inde (ine mestske casti a linky moc nesledujem/val som) + prakticky ziadne nove vozidla za tie roky, takze zhorsenie kvality a spojov za ktore si chce DPB pytat viac s tym ze z 35% narastu cien (realnejsie skor 30%) by cestujuci zadotovali rovno 2/3 (pri 30%), to stale nevidim nijako povzbudivo pre imidz DPB nehladat absolutne ziadne rezervy, ked neratame rusenie spojov ktore znizilo komfort cestovania, zvysujuci sa priemerny vek ktory ho tiez znizuje, no a teraz chcu este zdrazovat co ten komfort tiez nezvysiv zasade nemam nic proti zdrazovaniu - nasledne po skvalitneni sluzieb, kedy budem vediet za co platim, ze platim za NP spoje, za viac spojov
DPB by mal radsej najprv znizit svoje obrovske kvanta flakajucich sa socialistickych byrokratov (vid rybnicek v STV) a az ked uz inde nenajde rezervy tak zdrazovat, kym nebude DPB sprivatizovany do sukr. ruk alebo nebudeme mat rovno na vyber roznych sukr. prepravcov tak sa tu nic nepohne dopredu
810zssk
Inak, ten most konci v Starom Meste - nemoze do toho nejako zasiahnut (nevydat povolenie, vyhlasit uzaveru atd.)?