Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #108452:
a uz to vyzeralo, ze by sa mohol spravit prvy realny krok k elektricke do petrzalky a predsa nie, predsa bratislava nesklame ? zatial sa rozrprava a rozprava a planuje a vybera a posudzuje a hlasuje a sutazi... ? a pokial viem, nehovoriac o takych absurditach ako prve vykop, prva tehla, prvy srob... este mam pocit ze ani REALNY PROJEKT, vykonavaci postup projektu alebo nieco podobne nie je hotove...
ale inak suhlasim... nieco ako most zo safarikovho namestia, vlastne most v centre, by si zasluzilo architektonicku sutaz... len tu stoji otazka CO SA ROBILO DOTERAZ??? vsak toto je ako zo zlej komedie...
Reply on: hoppusmark01 #108452:
Podla mna to C je uplne divne.. mne sa najviac paci B 🙂
Reply on: m@rtin #108450:
Samozrejme.. ale v tom Citelise je to strasne vyrazne, o to ide 😉
Reply on: tivino #108442:
Môj osobný názor: Varianty A a B sú strašné, varianta C celkom ujde a aspoň pripomína Starý most..
čiže ak by vyhrala varianta C, je to celkom v pohode.
Najsprávnejšie riešenie je však vyhlásiť architektonickú súťaž, možno by sme sa dočkali omnoho lepších návrhov..
Reply on: Puki #108441:

100% souhlas. A o tom jsou i autobusy Sor.
Reply on: 810zssk #108433:

Plastový interiér má i Solaris, MAN, Mercedes, Sor, Tedom, Scania, Volvo a další.
Reply on: lampash #108432:

Ale to já přeci vím. Mně jen nejde do hlavy, že tu někdo v přeplněnosti autobusů, vídí problém v Libchavách.
A mne na tých 11m sor-och najviac vadí, strašne málo miesta vo vozidle, čím vzniká nepohodlnosť a malé dvere, ktoré neumožnujú rýchlu výmenu cestujúcich.
No ja mám taký pocit, že na Slovensku si brzdíme výstavu dôležitých stavieb aj my sami, lebo vždy sa nájdu nejaký chytráci, ktorý si zmyslia v poslednej chvíli, že to je nevhodné alebo chcú vyťažiť, čo najviac z pozemkov pod nimi. A paradox na druhej strane, že finančné skupiny si stavajú, čo chcú a kde chcú a nikto im v to nemôže zabrániť, lebo stavebné úrady sú buď neschopné. Mesto by sa malo obnovovať, novými stavbami, ktoré však musia tvoriť harmonický celok s už existujúcimi stavbami, čo mi v BA dosť chýba, napr. oproti Prahe. Inak nebol by som proti, keby ten nosný systém, čo sa týka architektúry vypracoval arch. Kotas, ktorý navrhov v Prahe rôzne dopravné stavby včetne staníc metra a vozov M1 a električkovú trať na sídlisko Barrandov.
Reply on: tivino #108444:
To ze sa NS nezacne v tomto volebnom obdobi stavat by som vnimal ako pozitivum. Vyplyva to z mojej naivnej predstavy ze po volbach pride niekto normalny kto to postavi normalne.

Mesto malo vela casu na vsetko, teraz nech si uzije problemy ked sa blizia volby. Tak im treba, somarom.
Reply on: hoppusmark01 #108431:
Len keď tak čítam ma napadlo, že ani ZŠ sa neopravujú... Teda opravovala sa len tá pre zahraničné detičky z KIE... Aaa ak sa opravujú tak za sponzorské dary... Veď na Dlhých dielov sa jedna škola začala stavať ešte v 80tich rokoch a dokončila sa (neúplne) na začiatku 2000 a temer celú ju dokončili okolo 2002. A aj to v takom stave, že tráva alebo stromy tam neboli a kuchyňu nedokončili takže jedlo sa musí dovážať... ? Síce to bolo OT, ale aspoň tak aby sa vedelo ako sa školy opravujú...
Ani ja som neni architekt, a myslím si, že v BA by sa mal postaviť ešte nejaký most, ktorý by bol zase dominujúci ako napr. Apollo (ten je fakt pekný), ale ten by mal byť na inom mieste ako súčasný starý most. Neviem, ale mne sa súčasná iniciatíva zmeniť súčasné návrhy ako zdržovanie, ako nakoniec pri všetkom na Slovensku, čas na diskusiu už bol, teraz by sa malo konečne stavať, aby mala Petržálka konečne nosný systém.
Reply on: tivino #108442:
Do architektury sa nevyznam, ale skratka, chcel by som nieco krajsie 🙂 Z BA mostov sa mi najviac paci Apollo.
A čo by si teda navrhoval? Lebo ja osobne si myslím, že určite by sa našlo aj nejaké krajšie a dominujúcejšie riešenie, len otázka znie, či by tých dominantných mostov nebolo veľa na takom malom úseku. V tomto smere sa mi zdá vhodné umiestniť sem nejaký taký konzervatívnejší vzhľad mosta, ktorá nebráni výhľadu na panoramu Bratislavského hradu a Dómu sv. Martina napr. z mosta Apollo.
Reply on: m@rtin #108421:
Tipujem, že tá cena 5 mil. Kč bude za TBN 12 a nie TNB 12? Ale ak je to tak ako hovoríš bola by to zaujímavá príležitosť pre trolejbusy. V každom prípade si myslím, že by to pomohlo mnohým trolejbusovým prevádzkam v Čechách ale aj na Slovensku, ktoré čelia tomu, že nové trolejbusy sú drahé a hrozí im zánik. V tomto smere je trolejbus SOR pre mňa zatiaľ pozitívom.
Reply on: tivino #108439:
Moj osobny nazor zhrniem do jedneho slova: Otrasne.
Ako Bratislavčan, by som sa vás chcel spýtať, aký máte názor na predložené varianty riešenia prestavby Starého mosta?
Reply on: Solider #108436:
Mas pravdu. Porovnaval som to s dvojdverovou variantou SORu.
Reply on: Solider #108435:
No ved to patri do kategorie hovadiny
Reply on: 810zssk #108434:
Rozdiel sú ôsmi cestujúci a dĺžkový rozdiel je 325 mm medzi Karosou a SORom, čo je zanedbateľné...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.