Vladimir: No to naozaj neviem, ci je vobec nejaka podobna vyhybka, ci ina cast trolejoveho vedenia u nas. Skor podla stavu, a toho, co viem, tak mizive mnozstvo, az nic. U nas sa stale pouzivaju zvacsa kremnicke shity z cias WWII.
Ono pri tom stave, ze ked je napr. jedna trolej dlhsia na jednej strane pred/za vyhybkou, tak namiesto toho, aby sa to ufiklo, je to na 99% spravene tak, ze sa proste ta dlhsia trolej vyhne - do jemneho obluku (vznikne vypuklina defacto, ked zoberieme, ze trolej je priamka, tak tam vznikne oblucik). Takze tou vyhybkou by sa mohlo dat chodit trebars aj 1000 kmh-1, ale vyletelo by to nie na vyhybke, ale na tom obluku z lenivosti, ci coho...
Proste skoda pomysliet. A to nehovorim, ako su obluky robene - proste malo z nich je robenych jemne a tak, aby trolejbus nemusel zbytocne brzdit... :(((
Ono pri tom stave, ze ked je napr. jedna trolej dlhsia na jednej strane pred/za vyhybkou, tak namiesto toho, aby sa to ufiklo, je to na 99% spravene tak, ze sa proste ta dlhsia trolej vyhne - do jemneho obluku (vznikne vypuklina defacto, ked zoberieme, ze trolej je priamka, tak tam vznikne oblucik). Takze tou vyhybkou by sa mohlo dat chodit trebars aj 1000 kmh-1, ale vyletelo by to nie na vyhybke, ale na tom obluku z lenivosti, ci coho...
Proste skoda pomysliet. A to nehovorim, ako su obluky robene - proste malo z nich je robenych jemne a tak, aby trolejbus nemusel zbytocne brzdit... :(((
riko
pre amíkov navrhujem na presťahovanie bunkre na Železnej studničke, ktoré by im mohla odstúpiť rada obrany štátu. bolo by to praktickejšie kedže sa cítia stále ohrození chudáčikovia
Hlavne som zvedavý ako urobia ten nový vjazd, kedže spomínali, že chcú upravovať parčík medzi Jesenského a Palackého, či to bude umiestnené tam. Tým pádom by autá nemuseli križovať kolajnice pri vjazde go garáží.