Ja som uz zacal - pokial je to mozne tak sa cez prazdniny vyhybam spicke. Zial, cez skolsky rok sa prisposobit nemozem. Niektore ine skupiny ano, a bolo by od nich mile keby sa aj prisposobili. Pomohli by sebe i inym.
Však to už máš pomaly aj viac ako polovicu cestujúcich.
Re #107298 Max: Linky 1 a 2 boli dobré linky, nie len pre turistov. Asi len 2x počas celého života som sa nimi viezol z turistických dôvodov, zvyšné cesty boli práve z dôvodu výhodnosti týchto liniek. Avšak netreba smútiť, nové L1 a 2 tie pôvodné plne nahrádzajú, akurát sa nebude dať celé "kolečko" absolvovať, ale ruku na srdce, kto to naozaj používal.
Keď už rozprávate o úsporách, by ma zaujímalo, koľko no tom WL "trhne" keďže sa jedná v oboch prípadoch o spojenie 3 liniek do jednej. Na každej si viem tak max. ušetrené 2 súpravy predstaviť.
hlavne sa uz teraz netesim na tender na trolejbusy v BA.. uz teraz tu mame vozidla o triedu vyssie (25Tr), takze SOR TR (alebo ako sa to vola) bude krok spat..
a hlavne si myslim, ze je urceny na ovela vychodnejsie trhy ako je Bratislava..
Pritom Braitislava na lepsie vozy peniaze MA, za tym si stojim.. len tie peniaze idu na nespravne miesta..
Ešte sa ťa chcem spýtať či si videl trolejbus od SORU? Som si myslel, že debilita má hranice ale keď som videl ten trolejbus tak som zistil, že som sa veľmi mýlil. Hrbatý hnusný ? low-entry vajcovitý klasický SOR. Ten kto to kúpi, tak musí byť slepý, ale aj slepec keby nahmatal tie tvary tak by bol rád, že to nevidí ako to vyzerá.
Citelis ale vyrába klbáky aj kraťase s tým istým pohľadným designom a dobre dlho narozdiel od SORU, ktorý len nedávno prezentoval bus so znesiteľným designom a aj to neni odskúšaný natoľko aby sa dalo povedať, že sa na cesty dostaneme. Takže čakanie na princa na bielom koni je márne keď mu kôn skape na pol cesty. Pod oknami (Prešov, Žilina, Trenčín, Martin) behajú tiež krásavci a nemálo overení ?
Ak mysliš to 3-dverove čudo čo bolo na autosalone (Brno) tak to by sa hodilo tak na velmi vyuzivanu linku 901 alebo na linku 630. Dufam že nezakupia Tedomy .Ale ten facelift by mohli :):)
Co sa tyka dizajnu, ten sor je nadherny (a citelis tiez velmi pekny). Kiez by bol taky dobry a pohodlny aj pre vodica aj pre cestujucich. Zelam mu vela stastnych kilometrov.
Hlavne že v Petržalke sa jeden a ten istý les ide úplne zbytočne prerábať na lesopark (ktorým už je oddávna ❤) a pritom tie peniaze mohli byť použité napríklad ... žeby do MHD?
Nevidel niekto projekt rekonštrukcie trate Záhradnícka-Miletičova? Aký zvršok tam bude a kde bude umiestnená trať na Záhradníckej, v strede medzi cestami až po Jégeho, alebo už za Slovanetom bude kríženie s cestou do mesta?
a Crossway ma v zadnych dverach 4 alebo 5 schodov, ak k tomu priratas este vysku nasich nizkych obrubnikov, tak to mas 6 schodov. toto sa do mestskej premavky nehodi ani nahodou..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk