Ale o 8:40 už nie je špička. A chcel by som vidieť tie plné 80tky v tom čase v smere do Petržalky. Kam by tí ľudia chodili, však vo všetkých podnikoch po trase sa v tom čase už dávno pracuje. Ani na druhú hodinu do školy by si to už nestihol v takom čase.
To ze 80ky chodia v spicke plne pravidelne ti potvrdi drviva vacsina ludi co nimi cestuje / vida ich v spickach. Ta linka je kludne na klbak v spicke. Nevidim dovod aby autobus KTORY UZ PO TEJ TRASE AJ TAK IDE nebral za tohto stavu ludi/
A kam tí ľudia cestovali si za tie tri hodiny tiež vypozoroval? A či sa tam tie davy vyskytujú pravidelne, alebo len tento týždeň si, predpokladám, tiež vysledoval, že?
Pre tych co sa dnes tlacili v tych 80kach, ktore som videl a ktorymi som cestoval. Osobne som mal moznost to dnes pozorovat 3 hodiny, takze viem ze ta potreba tam je.
Nehovoriac už o tom, že v jeho ponímaní "zastupovat obcanov a nie podnikatelske skupiny" znamená zastrašovať všetkých súkromných podnikateľov a bezdôvodne sa im vyhrážať väzením. Celý Hugo. ?
no ja viem, nikto nie je uplne "svaty". a touto vetou som nechcel povedat, ze uplne vo vsetkom ho podporujem, myslel som len tuto jednu myslienku s tym "zastupovanim obcanov"..
"mne sa ale paci jedna vec na ficovej filozofii: stat ma zastupovat obcanov a nie podnikatelske skupiny... tak by to malo byt aj v pripade mesta. Mesto by malo zastupovat svojich obcanov a ich zaujmy.."
- ROFL ? Sorry, je to mimo tému, ale nedá mi. Pre tých, čo majú pocit, že Smeru ide o nejakých občanov je odpoveď toto: http://www.markizadnes.sk/clanok-468460-utajeny-rozhovor-fica-s-tomanovou-pomozu-bernatkovi-do-bruselu
Robia to tak aj modrí aj červení. Najvyššia priorita je svojich niekam dať ("kamkoľvek"), čo tam po tom, že sú to zvačša neschopní pakovia. AZ modrého blata do červenej kaluže.
TOPIC ON
bude tam s vydaním nového čísla.
Praha je vo viacerých ohľadoch rozumnejšia, vďaka neporovnateľne širšej dopravnej infraštruktúre aj rozťahanejšia a tlaky nie sú až tak vysoké. S tými developermi ste na tom ešte dobre ?
Z pohľadu nového spojení sa môže naozaj jednať o takú zmenu fyziky a dopravných vzťahov, že zmena funkcie najstaršej stanice môže byť slušnou rozvojovou výzvou.
Aby som parafrázoval bývalého kolegu "to sú ľudia čo robili v JRD na Orave a Kysuciach a keď sa v 89tom rušili JRD a prepúšťalo sa tak išli robiť cestárov a sú tu." Tie značky tam dali random ako sa pritrafilo ?
jedno ale nechapem... a to ludsky faktor? to je problem tie dosky dat tak ako maju byt? lebo keby sme sa podla nich mali riadit, bol by to slusny slalom ?
Valec