inak preco pri rekonstrukcii Zahradnickej neprehodia natrvalo elektrickovu trat na Mileticovej s cestou? Cize cesta by bola na mieste dnesnej elektrickovej trate, a trat by bola na mieste dnesnej cesty. Odpadlo by tak jedno krizovanie elektr.trate s cestou na Mileticovej ulici pri Trnavskej.
Aspon ciastocne by sa tak vykompenzoval narast poctu krizovatiek s CSS pre elektricku..
Aspon ciastocne by sa tak vykompenzoval narast poctu krizovatiek s CSS pre elektricku..
Peon
Mám na teba ešte zopár otázok ohľadne zastávky "Vápencova":
1; Prečo sa v smere k ŽST DNV nenachádza na mieste exzastávky 92-ky, ale je umiestnená o čosi ďalej od Vápencovej ulice (a teda bližšie k ŽST DNV)?
http://blog.sme.sk/blog/7569/112471/vapencova_smer_zstdnv_zdialky.JPG
Na tej exzastávke 92-ky by autobus predsa nemusel stáť priamo v jazdnom pruhu na ceste, ale by zastavoval v zastávkovom zálive (či ako sa to volá)...
2; Žeby to bolo tým, že tam je opotrebovaný nekvalitný neopravený kamenistý cestný povrch? Dnes na ňom nejaké nákladné auto stálo, neviem čo tam robilo...
3; Ten betónový "nástupný ostrovček" tam už bol alebo ho teraz vybudoval DPB či magistrát?
http://blog.sme.sk/blog/7569/112471/vapencova_smer_zstdnv_ostrovcek.JPG