Odporucam si precitat clanok v junovom cisle casopisu ASB (Architektura, stavebnictvo, biznis) od architekta Stefana Svetka (autor budovy Slovenskeho rozhlasu, Amfiteatru na Budkovej atd)..
Z clanku vyberam:
"Sklamanie z kolapsovych situacii: Vysledkom takychto "zlepsovani" alebo ciastkovych uprav, akym je napriklad rozsirovanie krizovatiek ci zvysovanie priespustnosti ulic a pod., prinasa iba dalsie zvysovanie pristupu aut do nerozvinutej centralnej casti mesta, ako aj do historickeho jadra. A to so vsetkymi najhorsimi dosledkami pre znesitelny zivot..."......
"Smrtelne zajatie autami: Ked sa pozeram na globalny problem jednotlivych druhov dopravy a hladam najvacsie bremeno mesta, myslim si, ze v prvom rade by ho bolo treba oslobodit od smrtelneho zajatia automobilizmom..."
Je to perfektny clanok, som zvedavy, kedy toto pochopia aj nasi "experti" z dopravneho oddelenia, a prestanu s dogmou, ze "bratislava nema dobudovanu zakladnu cestnu siet".. to je uplne zvratena myslienka..
Vsetko cez Hlavnu stanicu, kedze nebola splnena ani poziadavka na vybudovanie odbocky Mileticova -> Trnavska. Ta mozno este pocas prazdnin bude, ale je zahada, ze kedy. Proste super "pripravena" rekonstrukcia, o ktorej sa vela popisalo v novinach, no nie uz vsak v projektoch. A vysledok po rekonstrukcii bude tiez krasny - 3 nove krizovatky so semaformi pre elektricku a vsetky bez preferencie.
Jasne, a DPB mal 2 mesiace na vymyslanie takychto srand, ze? Nechces tam ist nahodou pracovat, aby sa lahsie zvladali 3-dnove terminy (zrejme si zabudol, kedy sa rozhodlo o vyluke Jegeho, a kedy museli byt hotove CP)? Hlavne, ze ani nevies, ze 210 dojazdy mala - po trase dojazdov 206 (az na jeden spoj). Najskor sa treba orientovat v tom, co je resp. bolo, a potom vymyslat...
Inak, bolo nutne kvoli rekonstrukcii Jegeho x Zahradnicka rusit niektore dojazdy?
NAVRHY:
206: neviem ako chodi teraz, ale ak ide z AS na hlavnu a potom na Trnavku tak mohla ist AS - ZST ako 210 a odtial ako 204 smer Vozovna Trnavka.
208: mohla ist zo Sulekovej cez Kramare (tak je to aj dnes, nie?) pocas celej cesty by bola oznacena ako 204 smer Vozovna Trnavka.
212: Na zastavke Mileticova by zmenil oznacenie na 201 (ak by bol BUSE voz), siel na stanicu a odtial ako 204 na Trnavku.
Ci by to bol problem kvoli jazdnej dobe?
A inak, z akeho dovodu 210 nerobi dojazdy? (ani nerobila)
Ozaj blbosť. Raz za 40 minút po stálej trase a raz za 40 minút inak, to ozaj moc nepomôže.
Re #107051 810zssk Otázka 1: Cez víkend mi chýba preklad s L 207 v úseku Ružová dolina - Hodžovo.
tak teraz si ma pobavil lebo ani jedna z tych troch nema aj na druhej strane rovnaku konocnu asi preto to je taka debilina ako keby si sa pytal preco na trnavskom myte smere do mesta stoji 6 elektriciek alebo na zochovej tolko autobusov
Vrat sa radsej k matike ta ti ide lepsie tam netreba az tak logicky rozmyslat
Neviete čo sa dnes stalo s 6704? Dnes ráno som šiel na brigádu s otcom v aute ráno okolo 6:53 a pred zástavkou "Základná škola Majerníkova" stál stiahnuté zberače (logicky) a v predu pred nim stala dodávka Dopravné nehody a nejaký mladík vedľa nej tak neviem či človek čo niečo poškodil alebo ako. PS: Zo zadu je celý popísaný... ? Neviete teda?
Niee, bola to len minutka. Len som chcel vediet ze ci sa to oficialne berie vychodzia a teda ze ci odtial vodic moze, alebo nemoze ist o minutku skor. Prakticky mi je to jedno. Je mozne ze som videl zmeskany a nie predcasny odchod
810zssk