No práve. Ja som si síce voz tiež mierne balkanizoval ale vždy som dielenských pekne preháňal so zápismi "Nesvieti kontrolka dobíjania zhášacích kondenzátorov" alebo "Nesvieti osvetlenie nástupného priestoru".
Bohužiaľ s tou zberbou, čo tvorí 50% dielenských v DP sa nič iné robiť nedá. Ja som si otvorené konflikty vychutnával, nebol som totiž na prácu v DPB odkázaný. Si pamätám, keď mi prišla 6229 z ÚD, tak ostávali visieť brzdové kľúče. Po niekoľkých reklamáciách s výsledkom "Závada sa neprejavila" a mojom veľkom reve sa za mnou dostavila na konečnú Cintorín Ružinov delgácia v zložení hlavný výpravca DTPT a technik DTPT. Po niekoľkých pokusoch prakticky mi predviesť, že som si závadu vymyslel (pričom sa s vozom stavali na čumák rovnako ako ja) to skončilo opätovným návratom do ÚD a pozoruhodným zápisom v knihe vozidla: "Závada sa neprejavila, výmena brzdových bubnov prevedená" ? ? ? .
No este je jeden dovod preco vodici casto nepisu zavady. Pretoze dielenski sa jednoducho na to vybodnu. Uz 2x som napisal ze voz ma piskajuce brzdy a velku volu v riadeni. Nikto s tym nic neurobil. Ale ked pojdem na vyssie miesta a budem sa stazovat, tak samozrejme - ja budem ten zly. Nerad vstupujem do otvorenych konfliktov. Nic. Dostanu vecer este poslednu sancu
Cestovné poriadky:
21, 28 ? , 128 - linka 22 tam nie je
Terèíky:
22 - nástupište
21, 28, 128
Takže linka 28 má v podstate 2 zastávky (Na hriadkach) , hoci stojí len na jednej. Linka 22 má len jednu zastávku (Na hriadkach), ale nemá tam vycapený cestovný poriadok.
"na to ako sa robis chitrim a "odbornikom"do dopravy..."
Nikdy som sa neprehlasoval za odborníka na dopravu, ani som sa nechcel robiť "chitrim". Som obyčajný zákazník tak vo Viedni, ako aj v Bratislave, alebo kdekoľvek inde. A dúfam, že nikto nepochybuje o tom, že ako zákazník môžem mať svoje vlastné skúsenosti a pocity z fungovania napríklad aj VHD, keď ju používam. Tieto skúsenosti a pocity som tu nie raz vyjadril, ale nemôžem za to, že trafené husi zagágali - je to normálne. Tak isto nemôžem povedať, že VHD v Bratislave je úplne v pohode, lebo tomu tak nie je. Nikdy som nepresadzoval žiadne riešenia z Viedne, ako jediné spásonosné, hovoril som len o tom, ako to vo Viedni funguje. Som však zvyknutý na slovenské urazenecké, ješitné a primitívne reakcie na všetko, čo sa týka slovenskej nenahraditeľnosti a nevídanej múdrosti, preto ma už vôbec neprekvapujú.
ale nepovec ja ze doprava sluzi na to aby so mal kde stravit svoj pracovny cas jasne ze viem na co sluzi aj pre koho ale ked sa bude riadit odbornikmi z niejakej trapnej viedne vid BWD tak to aj tak bude vipadat
ale sak co ja od dnes budem odbornikom na atomovu elektraren a chcem aby reakcia prebiehala normalne vonku na luke v hrnci lebo som povedal ze to tak bude dobre ?
na to ako sa robis chitrim a "odbornikom"do dopravy si to nepochopil dobre uz ta necham na pokoji lebo som zabudol vieden je ta najlepsia co na svete je ☠
U nás na električkách a trolejbusoch to bolo tak, ako popisujem. Dodnes si spomínam na slová môjho bývalého partnera, keď som mal pridelenú 6606 (strašný črep) a chcel som ju nechať dať trochu do poriadku: "Len tam, prosímŤa, nič nepíš, lebo by to ostalo doma a museli by sme jazdiť na inom voze" ? .
Zvero