Kiež by si mal prvadu, ale hovorím otvorene, že odvahu na umožnenie pobytu cestujúcich vo vozidle bez vodiča by som nemal. Možno sa mýlim, a bol by som bezproblémovosťou prekvapený, ale vidím to tak, ako som napísal.
Som plne za to, aby cestujúci mohol na východzej zastávke čakať vo vozidle na odchod. Ale s tým, že vodič bude pri vozidle a nie niekde v búde...
a pekne ide to aj v Brne, kde majú zadelenie štýlom 1/1 (2xT); 3/8+8/8 (Kt8, príp. D5N), 4/7 (k2), 15/4 (sólo T3). a takto po sebe celú paletu služieb a vozov (Medlánky)
Akurát v Pisoárkach majú extra zadelenie na anitry, a ešte teraz možno na 13T sú špeci vodiči, ale údajne papier, kde sa mali ďalší vodiči prihlasovať na školenie bol dlhú dobu prázdny ?
Ak je možné nastupovanie cestujúcich do prázdneho vozidla v Budapešti, kde substrát určite nie je vychovanješí, tak to musí ísť aj v BA.
Ak je možná odluka vodičov od vozidiel v Budapešti, kde vozový park predstavuje zaujímavú zmes moderny a šrotu, tak to musí ísť aj v BA - minimálne by to vodičov viedlo k tomu, všetky závady poctivo spisovať a nespôsobilé vozidlá odstavovať. Stav vozidového parku trolejbusov a električiek to umožňuje prakticky hneď.
To by som ešte prežil, posilnené spojenie Hl. St. - centrum nikdy nie je na zahodenie a zvlášť, keď chceme potenciálne viac zaťažiť vlaky pri jazde do CMO namiesto bus/príp. t-bus.
Štandardná služba je in-Gold za 19.990,- CZK na asi tak päťnásobne viac vlakov na dvakrát väčšej sieti a nie zlodejské praktiky Zločineckej spoločnosti...
Je veľké + že vodičom by sa z 210 netočila hlava, ale je na zamyslenie či by bolo využívané spojenie Karadažičova - 29.augusta (ideálne peši cez Poľnú podľa mňa), alebo nebodaj Račko/Karadžičova - Kollárko/Hodžovo? (ideálne električkami alebo 31/34/39). Lebo ak nie, potom ide o účelovo spojené 2 rôzne t-bus linky len preto, že majú spoločnú konečnú.
Úsek SAV - Hodžovo - ASMN by bol navyše súbeh s 206, aj keď toto je využívané dosť a aj opodstatnené.
Absolútny súhlas. V ČR uprednostním autobus jedine na trati Praha - Liberec, kde je rozdiel cestovných časov 1:05 vs. 2:45, inak nie. Na SK jedine Nitra aj to len v prípade, že vlak nejde (tých pár zrýchleniek je OK).
Ale nechajme Zlošukovi jeho preferencie.
Ale to spojenie Hlavné nádražie ŽSR - ASMN zostávav zlošukovom návrhu zachované a aspoň by vodiči 210 v noci nerotovali v posteli. Mne sa ten návrh páči. Samozrejme s protismernou linkou 210B ? .
810zssk