Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #106759:
ty si v inej pozicii... ty si ziak, tak u teba je to ine... ale ja som bol student, a ked som vytiahol kartu z mojej skoly tak niektri mi nechceli dat zlavu (najma SAD ZV), a ISIC som si vybavovat nemienil, lebo to by boli dlasie prachy a nevyuzil by som to, kedze vacsinou som dostal zlavu aj na tuto kartu...
Reply on: Mike #106835:
Ja som si to uz uvedomil medzi casom. Najlepsie by bolo keby to slo na stanicu, ale snivajte s nami o jedej malej odbocke.
Reply on: S499.1023 #106816:
do NR je to s vlakmi dost bieda, teda aspon 2 roky dozadu este bola..... a aj tie zrychlenky to davaju o 20 min. dlhsie ako bus..... NR JE asi jedine miesto, kde sa busom oplati o dost viac..... co sa tyka inych miest tak jednoznacne vlak....
Reply on: 810zssk #106834:
Lebo na Jelačičovu by nekopírovala ani 204 a už vôbec nie 209... že? ?
Reply on: S499.1023 #106824:
206 moze ist niekde inde (napr. Jelacicova), aj tak dost kopiruje 212.
Reply on: Vladimír #106818:
Sice tiez spaja centrum so stanicou ALE su tam zastavky navyse a spaja centrum s ASMN.
Reply on: S499.1023 #106816:
Ja som vlak uprednostnoval (a stale uprednostnujem) na tych trasach kde je rychlejsi, alebo kde je pohodlnejsi. Tych destinacii je pomerne malo.
Reply on: Ike #106815:
210BWD ? ? ? Som si oblial klavesnicu ? ? ? Ale myslim ze Igorko to myslel ironicky s 210B.
Reply on: S499.1023 #106813:
Tak potom sa ospravedlnujem aj ja tebe 🙂
Reply on: Martin Fundárek #106808:
Uz tu bol navrh ako to spravit tak aby tento problem nenastaval.
Reply on: Martin Fundárek #106805:
Sietovy listok na kratsie obdobie a aj so zlavami by urcite mal byt v ponuke normalnej zeleznicnej spolocnosti.
Reply on: Ike #106778:
a mali by to hlasit aj v anglictine a nemcine ?
Reply on: S499.1023 #106822:
Kiež by si mal prvadu, ale hovorím otvorene, že odvahu na umožnenie pobytu cestujúcich vo vozidle bez vodiča by som nemal. Možno sa mýlim, a bol by som bezproblémovosťou prekvapený, ale vidím to tak, ako som napísal.

Som plne za to, aby cestujúci mohol na východzej zastávke čakať vo vozidle na odchod. Ale s tým, že vodič bude pri vozidle a nie niekde v búde...
Reply on: S499.1023 #106822:
a pekne ide to aj v Brne, kde majú zadelenie štýlom 1/1 (2xT); 3/8+8/8 (Kt8, príp. D5N), 4/7 (k2), 15/4 (sólo T3). a takto po sebe celú paletu služieb a vozov (Medlánky)
Akurát v Pisoárkach majú extra zadelenie na anitry, a ešte teraz možno na 13T sú špeci vodiči, ale údajne papier, kde sa mali ďalší vodiči prihlasovať na školenie bol dlhú dobu prázdny ?
Reply on: Mike #106819:
Tak sa 206 skráti na úsek Vlárska - Tolstého ? .
Reply on: Emo #106811:
Na striedačov netreba dvakrát viac vodičov.
Reply on: Vladimír #106809:
Ak je možné nastupovanie cestujúcich do prázdneho vozidla v Budapešti, kde substrát určite nie je vychovanješí, tak to musí ísť aj v BA.
Ak je možná odluka vodičov od vozidiel v Budapešti, kde vozový park predstavuje zaujímavú zmes moderny a šrotu, tak to musí ísť aj v BA - minimálne by to vodičov viedlo k tomu, všetky závady poctivo spisovať a nespôsobilé vozidlá odstavovať. Stav vozidového parku trolejbusov a električiek to umožňuje prakticky hneď.
Reply on: Vladimír #106818:
To by som ešte prežil, posilnené spojenie Hl. St. - centrum nikdy nie je na zahodenie a zvlášť, keď chceme potenciálne viac zaťažiť vlaky pri jazde do CMO namiesto bus/príp. t-bus.
Reply on: Martin Fundárek #106805:
Štandardná služba je in-Gold za 19.990,- CZK na asi tak päťnásobne viac vlakov na dvakrát väčšej sieti a nie zlodejské praktiky Zločineckej spoločnosti...
Reply on: S499.1023 #106814:
Je veľké + že vodičom by sa z 210 netočila hlava, ale je na zamyslenie či by bolo využívané spojenie Karadažičova - 29.augusta (ideálne peši cez Poľnú podľa mňa), alebo nebodaj Račko/Karadžičova - Kollárko/Hodžovo? (ideálne električkami alebo 31/34/39). Lebo ak nie, potom ide o účelovo spojené 2 rôzne t-bus linky len preto, že majú spoločnú konečnú.
Úsek SAV - Hodžovo - ASMN by bol navyše súbeh s 206, aj keď toto je využívané dosť a aj opodstatnené.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.