Len človek obmedzený (s 80% kvapaliny v mozgu brzdovej) neprijíma ponúknuté vedomosti - skúsenosti (nie rady, alebo príkazy) a odmieta ich len preto, lebo si myslí, že je najmúdrejší na svete.
Nie je.
P.S.: Som slobodný človek a tak môžem písať kam uznám za vhodné. Do fóra WL písať nemusím, pretože ak je nejaký problém, stačí zavolať na 7909 - 100 a problém okamžite začnú riešiť, ešte mi aj zavolajú naspäť, keď ho vyriešia, aby mi oznámili, ako ho vyriešili.
Vies, pre Pseudorakusanov (z toho sa uz stava normalne druh cloveka) je vsetko co je vo Viedni skvele. Ono, aj pokial to miestnym vadi tak Pseudorakusan to vidi ako nieco skvele, lebo je to z Viedne.
Vôbec si nemyslím, že moja reakcia je zakomplexovaná. Jedine ty sa nám tu snažíš stále podstrčiť nejaké "osvedčené viedenské riešenie" z oblasti verejnej dopravy, pričom mnohé z nich sú v Bratislave nerealizovateľné (autobusová linka po Michalskej), miestna situácia si ich nevyžaduje (všetky zastávky na znamenie) ba dokonca idú priamo proti záujmom cestujúcich (voľné jadzné doby a vetranie po zastávkach). Jediným argumentom tak zostáva len to, že to tak funguje vo Viedni.
"Zrejme nepoznáš napríklad linku 46A/B z Ottakring, ktoré jazdia proti sebe po tej istej trase."
Mohol by si mi vymenovať aspoň 4 zastávky, na ktorých zastavuje linka 46A? A prečo linka 60A aj napriek tomu, že je okružná má stále len jedno číslo?
Re #106540 bwd: Ja mám skôr pocit, že si aktívny viac tu. Ale ak si tak dlho aktívny v Rakúsku (teda predpokladám, že tam nerobíš len nejakého gastarbeitra denne dochádzajúceho zo Ševčenkovej do Viedne), tak prečo sa teda neangažuješ tam, a nenecháš tento "najmúdreší národ na svete" nech si žije ako mu je po vôli? Ja tiež nepíšem po rakúskych fórach, čo všetko tam majú blbo len preto, že to tak v BA nemáme.
"...tento sprostí slovenský národ..." ešte neprišiel na viac vecí, ale prišiel na to, ako si myslieť, že je najmúdrejší na svete, čo jasne ukazuje tvoja ukážkovo zakomplexovaná reakcia.
"Čo sa týka značenia okružnej linky A/B, jazdiacej po rovnakej trase z rovnakej konečnej, ale v opačnom smere, je neuveriteľné, že ste ešte neprišli na to, prečo je to vhodné a pre cestujúceho výhodné."
Jasné, že sme na to prišli. Keď to majú vo Viedni, tak to musí byť všade. To len tento sprostí slovenský národ na to neprišiel. Ešte že tu máme pseudorakúšana, ktorý nám to vysvetlí. ?
A aby som nezabudol. Požívanie písmena A (a u niektorých liniek aj má úplne iný dôvod ako to, aby boli linky rozlíšené podľa smeru.
"Nie celkom dobre rozumiem dôvodu narážky na moju reakciu..." "...To potom budeme mať
aj 93A/93B, 212A/212B..."
Je vidieť, že je toho viac, čomu nerozumieš. Pritom je to také jednoduché. V prvom rade by si sa mohol spoľahnúť na to, že ak to vo Viedni takto zaviedli a osvedčilo sa to, tak to asi má svoje opodstatnenie, ináč by to zrušili. Namiesto toho zbytočne pátraš po nezmysloch, prečo by sa to v Bratislave neosvedčilo. Presne pre to bola moja reakcia taká, aká bola, lebo som už zvyknutý na to, že slovenský obyčaj je hľadať argumenty "prečo sa niečo nedá" namiesto toho, aby sa hľadali cesty, ako niečo osvedčené a dlhoročnou prevádzkou v neporovnateľne náročnejšom dopravnom prostredí zaviesť aj v Bratislave.
Čo sa týka značenia okružnej linky A/B, jazdiacej po rovnakej trase z rovnakej konečnej, ale v opačnom smere, je neuveriteľné, že ste ešte neprišli na to, prečo je to vhodné a pre cestujúceho výhodné. Nie, neprezradím vám to. Namáhajte si hlavičky ďalej, keď to tak strašne potrebujete vedieť. Je dokázané, že 80% mozgu človeka tvorí kvapalina. Zdá sa však, že u niektorých je to kvapalina brzdová...
hoppusmark01