Netreba chodiť až do Košíc. Stačí napr. Palackého, ten slepý úsek od Kúpeľnej k Redute. Najprv je prechod pre chodcov - a akonáhle zájdeš v aute zaň, už sa bez porušenia predpisov nevrátiš. Cúvať cez prechod nesmieš; otočiť sa môžeš len na konci na akomsi "triangli" (lebo kvôli parkujúcim autám sa inde nedá), ale kým by si sa k nemu dostal, máš najprv zákaz vjazdu všetkých vozidiel okrem dopravnej obsluhy, a ak by si aj dopravou obsluhou bol, tesne pred trianglom je zákaz vjazdu všetkých vozidiel.
Na www.dpb.sk hneď na úvodnej stránke som náhodou objavil " Kontakt pre médiá, e-mail: hovorca@dpb.sk " a je tam uvedené aj jeho meno: Peter Kavecký. Poznáte ho niekto?
Doteraz bola vôbec oficiálne funkcia hovorcu v DPB? Lebo B. Záhradník je oficiálne predseda predstavenstva. No v poslednej dobe sa k MHD do médií vyjadroval prevažne on...
Zároveň čiastočne inovovali sekciu "Kontakt", kde má spomínaný tlačový tajomník - hovorca na seba uvedené dokonca aj číslo na mobil.
tak mohli nechať premávať 21-tku ešte mesiac po otvorení U2, a merať celý mesiac vyťaženosť 21-tky. Potom by sa uvidelo, či je tú električku naozaj treba. To by bol taký kompromis..
"...dochádzková vzdialenosť je pri metre vyššia... ...takže stanice metra môžu byť vo väčšej vzdialenosti... ...aby bola ochota ľudí dochádzať pešo k stanici stále rovnaká..."
Naozaj 'záhradnícke myslenie'. "Ochota ľudí dochádzať pešo k stanici" - demagógia par excellence. Obyvatelia NIE SÚ OCHOTNÍ, lebo sú DONÚTENÍ - iné im nezostáva!
Nevyvratil... len som sa na to pozrel z dvoch stran... z pohladu cestujuceho a politika a z pohladu dlhodobeho, na co politici nemyslia a cestujuci a prevadzkovatelia slepo veria ze na to ti politici myslia a nemusia na to mysliet oni
okrem toho dochádzková vzdialenosť je pri metre vyššia (8-10min.) ako pri električke (5-8min), takže stanice metra môžu byť vo väčšej vzdialenosti ako stanice električky, aby bola ochota ľudí dochádzať pešo k stanici stále rovnaká.. takže to metro nejako výrazne nezhoršilo situáciu?
Uznavam. Ale to zrusenie 21-ky nie je pre MS, ale pre postavenie U2-ky (ktore myslim bolo planovane uz davnejsie). Kazopadne v BA sa metro asi tazko bude stavat, cize nemaju co rusit a tak sa mozme Rakuskom kludne inspirovat, lebo v tomto pripade je to co pripravili naozaj skvele.
ale chod niekam. pisal som o tom zalozaku co mame v BA a skosil som si ho plny. kde pisem o vsetkych Manoch. Ved doplnit ma mozes, ale co hned taky utok?
tak ale veď MAN LIONS CITY existuje aj v 12-metrovej, a 18-metrovej verzii, dokonca aj v 19-metrovej a 20-metrovej verzii.
No a v 18-metrovej ziadna dlha ulicka nie je..
Okrem toho rovnaka uzka dlha ulicka je aj v 15m Solarise..
A stevo to napisal tak, ze vsetky MANy su zle, lebo su 15-metrove, a maju uzku ulicku.. ?
"čo tak na to obdobie uzavrieť Starý most pre IGK?"
Lenže čo ak by počas tohto obdobia zmizli zápchy z uvedeného úseku (ako sa to stalo počas poslednej uzávierky mosta počas havárie lode)? Veď by to bol dôkaz o tom, že preferencia MHD voči IAD môže mnohé problémy riešiť za zlomok nákladov?! ?
hoppusmark01