Dnes cestou do školy z Dlhých Dielov ma ohúril konečne nový autobus Solaris na Dlhodielskej like 32... ktorý bol väčšinou preplnený menším TAM-BUSom čo spôsobovalo že väčšina ľudí ani nemohla nastúpiť napr na Hany Meličkovej... Solarisy sú moc fajn je to skveé že konečne tie TAMBUSY a staré KAROSY pomay zamieňajú novými keďže veľa ľudí ma strach, že ten big kopec na Dlháčoch ani nezvládnu Neviete náhodou či je to už nastálo s tými Solarismi na 32?
"hranicou križovatky (sa rozumie) miesto vyznačené príslušnou vodorovnou dopravnou značkou; kde takáto vodorovná dopravná značka nie je, hranicu križovatky tvorí kolmica na os vozovky v mieste, kde sa pre križovatku začína zakrivenie vozovky"
Koľko to stojí sa dá ľahko zistiť z toho, za koľko si môžeš SORku objednať na súkromnú jazdu. Nejaký ten zisk zanedbajme. A kto to zaplatí? Všetci (vieme).
Žiadnych 5 metrov, treba si to naštudovať. Pozri, v Nermecku je hranicou križovatky stopčiara, takže je to ešte rigidnejšie a nikto by sa tam s tebou nebavil a opálkovali by ťa raz-dva.
Hlavná je Trnavská - Ivánska, a-61 nemá problém,tam sú iné problémy a môžu za to koľajníci.
Povinná osoba podľa § 2 ods. 3 (právnické osoby zriadené zákonom a právnické osoby zriadené štátnym orgánom, vyšším územným celkom alebo obcou podľa osobitného zákona) sprístupní iba informácie o hospodárení s verejnými prostriedkami, nakladaní s majetkom štátu majetkom vyššieho územného celku alebo majetkom obce, o životnom prostredí, 3a) o úlohách alebo odborných službách týkajúcich sa životného prostredia a o obsahu, plnení a činnostiach vykonávaných na základe uzatvorenej zmluvy.
Oni by boli systemove keby boli spustene spolu s BIDkou, boli by tam normalne listky (to sa tyka pseudoMHD 901) a keby sa tam dali kupit PCL. Kazdopadne 630ku este ako tak beriem (je to aspon zlepsenie oproti 53), ale 901ka je uplny trapas, chodi tym akurat par dochodcov ktory to maju zadarmo. Ta linka skonci zrusenim, pricom ma potencial ak pojde az do Hainburgu a budu tam NORMALNE ceny.
BIDka dufam ze pokracuje, kedze tu firmu zatial nezrusili.
ok, tak mam asi znizenu socialnu inteligenciu... nehovorim ze sa mi stava ze zastanem v strede krizovatky ale ono na slovensku je hranica krizovatky definovana ako 5 metrov za skoncenim zakrivenia krajnice alebo tak nejak... a na obrovskych krizovatkach ako Hodzovo namestie mam naozaj problem odhadnut ked vchadzam do krizovatky v kolone z noveho mosta smerom na stefanikovu ci nahodou ta kolona nezastane niekde v polovici, obzvlast ked netusim kolko tych aut pojde na hrad a kolko na stefanikovu... ano obcas sa mi stane ze zablokujem krizovatku, viem ze je to moja chyba... a snazim sa to nejak riesit...
ale inak by ma zaujimalo ako premava L61 na letisko, lebo ked pocuvam ake je jednoduche a ziaduce dodrziavat toto ustanovenie o neblokovani krizovatky plus ked si pridame (nie len zakonnu povinnost ale aj vitalnu indikaciu ? ) nestat na zeleznicnom priecesti, tak prejazd L61 z Trnavskej cesty na Ivansku cestu cez priecestie si nie velmi dobre viem predstavit... autobus by tam cakal pred krizovatkou asi donekonecna... lebo by musel cakat kym sa za krizovatkou a za priecestim vytvori dostatocne miesto pre cely autobus, lenze zatial by mu tam z Vrakunskej chodili auta, ktore by sa tam vpohode zmestili kedze su kratsie ako autobus... Na tomto priecesti, co som videl z dopravnej spicky, su len dva druhy vodicov L61: ti so zachovanym pudom sebazachovy zablokuju krizovatku a stoja pred priecestim a tam cakaju kym sa vytvori dost miesta za zeleznicou, no a je tu aj druhy typ, bez pudu sebazachovy, ktory stoja na priecesti a cakaju kym sa pohne kolona ☠
zakaznik