Práve naopak. Vozy boli síce robené kvalitne, aby vydržali všetko, ale tam začala naša neúdržba, resp. samoúdržba, na ktorú su naučení naši dielenskí dodnes. Lebo sa vedelo že voz si odžije svojich 6 rokov +-3 a potom tu tak či tak budú nové, takže ho budú môcť vyradiť. A pokiaľ má menej či viac vážnu nehodu, vyradili ho aj skôr, ani ho neopravovali, však načo, aj tak pravidelne prichádzali nové vozy.
Tiež mám ten názor, že keď to už ťahajú do vozovne, tak mohli spraviť zastávku buď pri vovozvni alebo niekde pred križovatkou v smere do vozovne resp. za križovatkou v smere na Trnavské. A možno by sa každý čudoval, že ako sa ten autobus zrazu naplní.
A keď tam už bude končiť, nemohla by tam mať aj zastávku (síce lepšia by bola pri ŽST Vinohrady, ale tam nie je miesto)? Bolo by to ideálne spojenie Račianskej radiály a ŽST Vinohrady s Kuchajdou a Polusom.
Ahoj, nevedeli by ste mi prosim niekto poradit, kde by sa dali zohnat, resp. kupit klasicke laminatove elektrickove sedadla z elektriciek Tatra? Dakujem velmi pekne za kazdy tip.
Veru máš pravdu, ponáhľal som sa a takto to dopadlo ?
Re #105564 igi151: Tá prvá (a vlastne aj druhá) je už historická - viaže sa na obdobie po otvorení Mosta Apollo. Čiže to opravovať nebude asi nikto. Naviac linka 901 je linka so špeciálnou cenou, takže by jej zaradenie do schémy mohlo pôsobiť kontraproduktívne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr