Ja by som bol hneď za to, aby mal DPB jednotný náter.. Lenže väčšine sa páči LBC (aspoň tu na imhd), lenže to už je reklama a na ňu sa ďalšie reklamy dať nedajú, tak neviem...
Možno by sa to dalo takto: 30% voz. parku LBC, 70% jednotný náter.. aký, to neviem.. na to má dúfam DPB odborníkov (aj keď tomu sám neverím).. ale hlavne by sa malo ihneď prestať s lakovaním modro-šedo červeného na K2S, krémového historického na T3, atď..
nakoniac: 170 mil. / 20 = 8.5 mil Sk za jeden autobus,.., To je cena, za akú by ten autobus kúpili BEZ údržby.. Tak je jasné, že pri prenájme sa budú platiť ešte nejaké úroky + cena údržby.. A to sa nemôže rovnať cene autobusu bez údržby, zaplateného v hotovosti..
Trochu humoru nikdy nezaskodi. Stranky venovane urcitej tematike nemusia byt podmienecne odborne bez stipky humoru. Rob si podla seba MD, iMHD je iMHD a preto je lepsie
a práve tento fakt mali zohľadniť v tom tendri.. čas uteká a Vrakosy sa rozpadávajú.. Tak by zaplatili trochu viac.. ale pomohlo by to, a dosť.. mali by sme za relatívne krátky čas nové autobusy, takže by sme si ušetrili odporné cestovanie vo Vrakosách ďalší polrok navyše.. a to by za to stálo..
aj tak nechápem, že či si DPB myslel, že kompletná 8-ročná údržba tých autobusov bude zadara..
Veď nemôžu porovnávať cenu doterajšej "údržby" v DPB, kde neboli za 10 rokov schopní vymeniť tlmiče a blbé poťahy sedačkiek na Ik435, s kompletnou údržbou autobusov napr. u Mercedesu..
Čiže keď doterajšia "údržba" stála cca. 0 Sk za 8 rokov, tak je to samozrejme menej, ako normálna údržba za 8 rokov..
Dnes rano 27.05.08 o 07:45 bol na Jungmannovej ulici pokazeny autobus, Solaris 1203/3, linka 88. Zastavil na zastavke a pred odchodom zo zastavky cestujucim oznamil udajnu poruchu motora. Nasledne zavolal na dispecing a poziadal o vzslanie nahradneho vozidla. Pri odtlaceni vozidla za zastavku mu pomahali niektori cestujuci.
"A to sa samozrejme tyka aj Bratislavcanov ak budu mat nadradeny pocit k vychodniarom. Tiez sa to postupne moze vyvinut az k dalsiemu deleniu."
A tak je to správne, tak to má byť. Bratislavu osamostatniť a realizovať tak projekt Wilsoncity, alebo pripojiť tam, kam odjakživa patrila - k Rakúsku a tých, ktorý v nej nemajú čo hľadať (najmä tých, ktorí nazývajú Bratislavu akousi slovenskou skomoleninou: "blava"), vysťahovať na východ od nej za Modru.
Na zaciatku ich bolo na Slovensku tiez len "sedem". Cesky pocit nadradenosti sposobil, ze ich bolo stale viac. Ak sa bude citovat niekto ako Dusan Trestik, ktory tvrdi, ze "moravský národ nikdy neexistoval, neexistuje a zřejmě v dohledné době existovat nebude" a teda su Moravaci su defacto Cesi, tak ich postupne bude tiez pribudat.
Ked bolo 10 rokov od rozdelenia republiky mali na CT-cke sociologa. Moderatorka dala otazku, ako Slovaci pristupuju k syndromu/pocitu, ze Cesi su ich vacsi skusenejsi bratia. A sociolog nato: "Ale ten pocit maju len Cesi, na Slovensku nic take neexistuje."
Ak sa teraz budu Cesi - Prazaci, vylievat svoj syndrom nadradenosti na Moravakoch, stane sa to iste.
A to sa samozrejme tyka aj Bratislavcanov ak budu mat nadradeny pocit k vychodniarom. Tiez sa to postupne moze vyvinut az k dalsiemu deleniu.
Ámos je pravdepodobne dysortografik, tomu to nezazlievam. Lužická srbčina vraj vymiera, bo miestni nemajú záujem ju používať- info priamo z miesta.Proste sa asimilujú a to dobrovoľne.
Mńa fascinuje, ako sa Hejslovák nedokáže naučiť vlastný jazyk. Ak Lužickí Srbi neexistujú, tak kto potom žije v Budyšíne a pre koho sú tam tie nápisy v tom podivnom archaickom slovanskom jazyku ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023