Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
na ktorú má údajne nadväzovať linka 901?Kde sa dá nájoisť Cp linky S7 na ktorú má údajne nadväzovať linky 901?

Vie niekto podrobné informácie o linke 901?
Tu niekto aj používa možnosť "Hľadanie"? ?
Ahojte, nevie niekto z Vás ako to bude s premávkou na linke 901?

na ktorú ma linky 901 údajne naväzovať?Neviete kdesa dá nájisť Cp linky S
Reply on: Jezo #105103:
kedze to prezentuju ako linku MHD, tak tam musi platit standardna tarifa MHD, cize aj elektricenky. navyse tam budu jazdit vozidla, ktore boli zakupene pre MHD.
Reply on: 810zssk #105106:
Len 901.
Reply on: Sommelier #105100:
v oblasti mosta SNP bude mat podla mna mensiu dopravnu obsluznost, ako v pripade ked pojde nove CMO...

v oblasti SNP by som skor videl rad prekrytu staromestsku 😉
http://bratislava.sme.sk/c/3889778/Stary-most-v-Bratislave-asi-zburaju-a-postavia-novy.html
tunel ako svina... nejde tu o ziaden plavebny gabarit, ale o preinvestovanie co najviac prachov.
Ved ak sa ma znizit dno koryta Dunaja o 4 metre, tak potom netreba nadbetonovavat mostovku.
Reply on: Solider #105105:
Ten automat na euro ponuka aj moznost zakupit si listky na MHD, alebo len na 901?
Automaty na CL pod Novým Mostom - jeden je špeciálne na euro ? A v popise je úplne na spodku papiera napísane "Woflstahl" 🙂 A ostatné 2 automaty majú poslednú a predposlednú voľbu ako 25 a 50 Sk lístky 🙂
Reply on: 810zssk #105092:
detailista ?

inak pochvala Dpb, že väčšinu do očí bijúcich chýb v cp_901 na stránke opravil.
Medzi Bratislavou a Wolfsthalom premáva linka MHD (SME):
http://bratislava.sme.sk/c/3890301/medzi-bratislavou-a-wolfsthalom-premava-linka-mhd.html

Odhalili zastávku Wolfsthal - Bratislava (Ba. Noviny):
http://www.bratislavskenoviny.sk/85610/doprava/odhalili-zastavku-wolfsthal-bratislava

Inak jedna otazka: Vlaky a v sucasnosti premavajuce autobusy niesu "hromadna doprava osob"? Kedze: "Ide o prvú medzinárodný spoj hromadnej dopravy, ktorý začína premávať po páde železnej opony v Československu v roku 1989."
Reply on: Peon #105098:
Si mu mal na to "Ano?" odpovedat "Nie" 😃 Mna raz jeden nechcel prepravit tak som zostal stat na schodoch az do momentu kym sa ma neuracil zobrat. Niekedy treba aj takto na nich.
Reply on: aquila #105090:
v tom prípade by som videl ako vhodnejšie viesť električkový tunel nie v oblasti Starého, ale Nového mosta ?
Reply on: S499.1023 #105097:
Nesúhlasím s Tebou. Už sa pred nedávnom ukázalo, že vylúčenie IGK zo starého mosta doprave celkovo by len pomohlo. **ať tam dokonca štyri pruhy by výrazne znehodnotilo centrum mesta ako také. Veď už teraz tam nie je kde parkovať.
?
KRITIKA NA VODIČA SLOVAK LINES (OHĽADNE BID)

Dnes 10:35 h (keďže by som musel dlho čakať na 21-ku a práve išiel z Račianskeho mýta Slovak Lines s cieľom Malacky), som ho vrámci BID v smere na Záhorie využil.

Vodič mi pri kúpe lístka na moju kartu s príplatkom BID povedal: "Do Lamača ide odtál!" a ukázal na zastávku MHD na Račianskom mýte. Keď ja som mu na to nijakým spôsobom nezareagoval, tak po vydaní lístka mi povedal: "Áno?!" ?

Ani 63-ka vtedy v dohľadnom čase nemala ísť. Podotýkam, že autobus bol viac-menej prázdny! Ale teda odviezol som sa a na "ŽST Lamač" som dokonca stihol aj 23-ku do Dúbravky, čo mi padlo vhod. ?

Ja Slovak Lines v BID využívam len občas, a to obvykle len z Lamača smerom na ASMN v časoch, keď autobusy nie sú plné. V smere na Záhorie sa mi to väčšinou nehodí aj preto, že nastupuje veľa ľudí cestujúcich na Záhorie, čo dosť zdržuje.

Keď majú niektorí vodiči problém prepravovať cestujúcich vrámci BID a to aj tak, že nezastavujú na niektorých zastávkach v Bratislave v smere na ASMN, tak potom aké to už môže byť na trasách vrámci Bratislavy zatiaľ nezahrnutých do BID?

Aj tam (napr. z Rače na Prievozskú ul.) musia cestujúcich prepravovať buď za peniaze v hotovosti alebo bezhotovostne z karty. To mi ešte v septembri 2007 potvrdila pani na ASMN pri okeinku č.2 "Dopravné karty" a spomínala to aj hovorkyňa Slovak Lines Eva Vozárová ( viď http://staznosti.sme.sk/cpld/441/Slovak-Lines-a-s/Preco-odmietate-platiaceho-zakaznika?.html ).

Podľa všetkého tá verejná sťažnosť príliš nepomohla, a tak dobre, že 810zssk znova na písal na staznosti.sme.sk ( http://staznosti.sme.sk/cpld/749/Slovak-Lines-a-s/Vase-reklamne-slogany-su-prazdne-reci.html ).
Reply on: ivanbuto #105094:
ˇTo, čo hlásaš Ty, je zase, s prepáčením, zelený dogmatizmus.
Reply on: aquila #105095:
tomu ja hovorim ziadna dopravna politika...
Reply on: ivanbuto #105094:
vobec nie .. to je vec praktickeho pristupu ..

vec nezmyselnej dopravnej politiky je, ze bratislava nema dopravny generel .. velke kvantum stavebnych uzaver este zo 70tych rokoch pre dolezite dopravne stavby bolo zrusenych a zastavanych niecim cim sa efektivne rusi moznost zmenit tieto veci ..

potom su tu extremy typu, ze mesto vyhodi z uz schvaleneho projektu dialnice zatrolejovanie, alebo MUK saratovska . . dalej si rozsiri z vlastnych penazi relativne nepotrebne harmnicovu ..

v pripade velkych stavieb v zone pribinova/chalupkova neriesi s investormi podzmenu elektricku ...

pri projekte filialka mesto absoutne nespolupracuje, nema viziu nic . ..

tomu ja hovorim nezodpovedna dopravna politika ..
Reply on: aquila #105090:
To nie je vec vkusu, ale nezmyselnej dopravnej politiky, robiť Starý most na 2 + 2.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.