Ešte ma teraz napadlo jedno veľmi rýchle a afektívne riešenie v cene asi štyroch megatabúľ a jednej cisterny Zebraprénu - zmena prednosti v jazde - trasu 21 spraviť ako hlavnú cestu.
ono záleží pri šírke jazdných pruhov aj na tom, ako rýchlo idú vozidlá, a či idú vedľa seba nákladné, alebo osobné vozidlo.. Keď idú napr. dva kamióny vedľa seba, tak musí byť šírka pruhu väčšia, ako keď ide idú vedľa seba dve autá.. No a myslím, že v BA treba počítať hlavne s autobusmi a aj nákladnými vozidlami..
Ja by som videl ešte jedno riešenie - zrušiť na tom zjazde odbočenie doprava, resp. aj celé prepojenie starej cesty s diaľnicou. Smer krematórium a Záhorská by musel ísť cez Lamač. Lebo ak by sme nahnali autá doprava a doľava do jednoho pruhu (ako by to tam aj oficiálne malo byť), tak nám budú stáť až na začiatku diaľnice.
3 kruháče vedľa seba, teda dva na dnešnom "diamante" ( tzv. "brýle" (slovensky okuliare)) a ďalší hneď vedľa na T-čkovej križovatke Hodonínska x II/505 a po ceste do DNV ešte tušim ďalšie dva... hneď mi to bolo jasné kto radil projektantom lamačksej brány dopravné riešenia...:-) ☺ ? ?
Hej, ale ak nie sú peniaze (čo asi nie sú), tak za úplne minimálnych nákladov a v tomto prípade aj za minimálneho obmedzenia áut je tu možné vytvorením nového značenia pomôcť MHD, takže ja som za. ?
Hej, aj ja som sa potom nad tým zymslel. V podstate to nevadí, pokiaľ (a) budú naozaj iba pravé odbočenia, (b) neobmedzí sa kvôli autám priestor pre chodcov a cyklistov. Bónus vozovky môže byť aj prípadná náhradná autobusová doprava. Jedine neviem, či je najlepšie púšťať IGK z Petržalky do centra, preto možno by sa mohol spraviť iba jeden pruh. Ale inak korigujem svoju prvotnú reakciu.... s tým, že v článku nebolo uvedné, či budú alebo nebudú aj ľavé odbočenia.
Aha, tak sa spoľahnem na dôvtip, niektorí pôjdu podľa sedlového značenia, iní podľa špičkového a potom všetkých pošleme za Sommelierom ? .
Normálny jazdný pruh má 3,5 m, tak jedine, že by si do tej prevratnej novej legislatívy zaviedol aj jazdenie garádom...
Stanoviť by sa stanovilo zvislým dopravným značením. Aj keby akokoľvek inak, je v celku na mieste spoľahnúť sa aj na dôvtip vodičov. Prečo nie...
Na hrane by sa malo jednať o (minimálne) 8,8 m dohromady v troch pruhoch. Žiaľ neviem, aká je šírka štandardného pruhu.
Uvažujem o komunikáciách 1+1, s nie veľkým počtom odbočení a nie 2 + 2 s odbočovacím každých pár desiatok metrov.
Vrakunská...
A ako stanovíme, kedy bude ktoré značenie platiť? Okrem toho, už dnes sú napríklad na Račianskej, použité hraničné hodnoty. A ďalej - nech počítam, ako počítam, nijako mi z dvoch štandardných jazdných pruhov nevychádzajú tri stiesnené. Tebe hej?
taká otázka k imhd: nešlo by vždy po dodatočnom pridaní fotiek do už zverejných fotoupdatov k nim napísať "akualizované" ?
Lebo napr. ja si každý fotoupdate pozerám len raz, a ak je tam ešte potom pridaná nejaká fotka, už o tom neviem.. napr. fotoupdate z 13.5. bol aktualizovaný už dvakrát, a to som zistil tak, že som si na to úplnou náhodou klikol ?
kruhac by tu bol skutocne najlepsi, myslim ze na to miesto by sa hodili hned tri kruhace, lebo vzhladom na dementnu krizovatku pri krematoriu sa zneprehladnuju a upchavaju krizovatky z tych zjazdov z coho priciny vznikaju tie kolony (ked tam odbacam s IAD medzi stojace auta a nevidim do pruhu kam sa zaradujem, tiez mi nie je nic jedno). Ale vies, mesto sa radsej pohada so samospravami mestskych casti a potom tam namiesto kruhacov co tu uz davno mali byt, vzhladom na to ze pomaly kazda krizovatka je krizovatka smrti tu mame 60ku MPR v poli a este MHD s blbou chronometrazou pri ktorej jazdi 21 maximalne 50kmh cim vytvara kolizne situacie
Ktoré konkrétne vlastnosti sa overovali? Keby sa takto spúšťala PID, tak tu dodnes jazdíme za tarify 47 dopravcov s nekoordinovanými grafikonmi a podstata integrácie bude v tom, že dedinské smradobusy budú mať mestské čísla liniek a tie nebudú duplicitné.
Je síce pekné, že podporujete MHD ale je potrebné vyriešiť situáciu pre všetkých. Zjazdy z diaľnice stavené nie ako plné štvorlístky podľa akýchsi dementných kritérií dopravného momentu v roku 1970 sú veľmi nešťastné. Je potrebné križovatku buď dostavať na plný štvorlístok alebo križovatku pod diaľnicou prestavať na kruhový objazd, ktorý má v tomto prípade zmysel.
pouzil som hranate zatvorky (zobralo mi to ako tagy) cize
"v lavom by obmedzenie nebolo - akurat vozidla by museli davat prednost MHD vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru..."
a vodorovne by slo upravit takto (z dovodu aby sa dalo vhodne spravit zvysle)
http://i28.tinypic.com/qohk6u.jpg
tym ze buspruh konci, su vozidla POVINNE dat prednost autobusu ukazujucemu zmenu smeru... cize ti co idu do stupavy sa o nic nestaraju a mozu ist aj v bus pruhu (mozno ich zdrzi bus, ktori nebudu chciet pustit IGK - prve dni by tam mohli byt policati a vyberat do kasy)... v lavom by obmedzenie nebolo to vzhladom na druhu znacku a vobec pravidla CP kde sa pise ze vozidla MHD vychadzajuce z BUS pruhu alebo zo zastavky maju prednost ak davaju znamenie o zmene smeru...
ale myslim ze dopravaci by riesenie urcite nasli ak by chceli ?
S499.1023
Normálny jazdný pruh má 3,5 m, tak jedine, že by si do tej prevratnej novej legislatívy zaviedol aj jazdenie garádom...