Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #103998:
chcel som tym povedat ze mu neverim ani slovo, nic viac nic menej....
Reply on: Ike #104056:
Myslím si, žeby trebalo ešte raz spraviť prievan na miestnom úrade ohľadom toho obratiska.
Reply on: Solider #104055:

a) na tom to skrachovalo
b) to nejde, ten stredový pás je nepostačujúci a je tam parkovisko pre IGK k Ronaldu (miestne relaxačné centrum)
c) moj názor)
d) možno keby sa na tamojšom mieste vybudovalo aj nejaké námestie, ktoré v DNV absentuje

Re #104054 Zvero: myslím, že reálne integrácia obce do mesta prebieha na príklade BA-Chorvátsky Grob -Čierna Voda... Dlhodobé vzťahy, BA je vo väčšej miere centrum dochádzky ako Senec, budovanie ubytovacích zariadení, infraštruktúry, ešte nejaké tie služby a nová mestská časť je na svete (pravdepodobne odčlenenie tejto sídelnej lokality od Ch.Grobu)... nepoznám ale tamojšie reálie...

No Stupava ako MČ Bratislavy - neviem si to predstaviť
Reply on: Ike #104053:

a) No pochybujem, žeby si skákali do jakž-takž zelenej plochy na sídlisku
b) To sa rovno môžu otáčať tam, kde dnes, troška by ho rozšírili a bolo by
c) Zbytočné
d) Oveľa lepšie a myslím že asi najrealnejšie (v prípade súladu s územným plánom) 🙂
Reply on: Majo #104048:
thx 🙂

Re #104046 ivanbuto: Tak --- ako by to teda malo spravne byt, ked uz sme to nacali?

Ale apriori: necham si rozsirit obzory, nie som urbanista a existuju ludia, ktori su kompetentnejsi viac ako ja aby k tomu nieco povedali.
Reply on: enumaelish #104050:
oslabila by sa 21ka

Re #104052 Solider: variant bolo viacej
a) v krizovatke P.Horova - Eisnerova oproti Ternu
b) na Hriadkach len pristup z cesty - miesto poziarneho cviciska
c) pred ZST DNV
d) myslim ze boli hlasy aj za obratisko pred Postou, t.j, Novoveska
Reply on: Ike #104047:
A kde chcel to obratisko? 😃 Na Nám. 6. Apríla? ?
Reply on: enumaelish #104043:
Veď ja nie som proti električke po Gagarinovej, ale zároveň môže byť aj trať cez Slovnaft... Ale žiaden násyp!!! ? Električka má ísť po ulici, keď sa tam zrušia BUS-pruhy, bude tam akurát miesto pre električku, ktorá nemusí ísť stredom cesty, ale po jej okraji, ako napr. v Rači, čo je podľa mňa lepšie... A dúfam, že sa mi tu teraz ozve nejaký angažovaný Dallas-kľúčový domovník zastupujúci ľud celého Prievozu, že on by súhlasil s električkou na Gagarinovej jedine v plytkom tunelY. ?
Reply on: Ike #104047:
t.j.? keby ale obnovili L122, tak ktorá linka by oslabila?
Reply on: Zvero #104042:
to nie su mesta... Stupava je predsa len do istej miery sebestacne mesto, ktore ma v okoli aj iste zazemie... Pochybujem ze na tamojsom magistrate by mali zaujem vzdat sa kompetencii v prospech BA magistratu, oni sami by z toho nic nemali, takisto ani samotna STupava (vidime ako sa BA sprava k obyvatelom BA). A takisto aj z kulturneho hladiska, degradovat sa z celkom znameho mesta na nechcenu mestsku cast, to by asi malokto chcel
Reply on: Zvero #104042:
To neboli mestá, ale obce...
Reply on: enumaelish #104044:
takych veci bolo 🙂 este na vianoce 2002 som pisal na MZ DNV aj do DPB a oba zdroje mi povedali ze rokuju o vystavbe obratiska v DNV ktore by sluzilo ako nahrada obratiska Na hriadkach pre zmyslane obnovenie linky 122 🙂 pamatam si dodnes Ing. W. ako povedal "obratisko by malo stat zaciatkom juna"... pisal sa rok 2003 ?
Reply on: Zvero #104042:
Rozrastanie mesta BA do plochy formou prevažne monofunkčnej zástavby (rodinné domy) a následné vytvorenie krajinného "guľášu" JE zlé, aj z dopravného hľadiska.
Reply on: enumaelish #104043:
Nemusí byť násyp, stačí otvorený zvršok po krajoch komunikácie.
Reply on: Ike #104041:
V článku ktorý som čítal ešte v roku 2004 o moste Apollo bolo, že trolejbusová trať sa bude cez neho stavať najskôr v roku 2006. Nieže neni postavená ale ani sa o nej nehovorí...
Reply on: Majo #104039:
No ale na Gagarinovej už moc nepomôžeš trolejbusom. Bus-pruh (ak tam ešte nejaký je) nepomôže,lebo neprežije, tak jedine električková trať vybudovaná v násype by to riešila. Odpadlo by tak státie spojov v zápchach a trochu by to skultúrnilo tú asfaltovú bariéru na ulici Mlynské nivy, kde by bolo veľmi zaujímavé sledovať koľko by vydržalo priecestie ten nápor prechádzajúcich áut na križovatke Košická-MN-Svätoplukova. Ale to musia kvalifikovaní ľudia stanoviť kadiaľ viesť trať v prípade potreby či po trase L201+202 alebo cez Slovnaft. Domové role ako som povedal by boli v trase plánovanej trolejbusovej linky. Takže by linky 201,202 a 208 mohli ísť ešte späť z centra po križovatku s Tomášikovou a odtiaľ by točili na juh do depa. Takisto by to zo Slovnaftu mali kúsok vozy z liniek 74,77 a prípadne dojazdové spoje 70 a 87 z mesta. Spomínam si, že ľudia odtiaľ nadávali na chýbajúcu linku 76 k ŽST Nové Mesto tak po zavedení trolejbusu do danej oblasti by mali tento problém vyriešený.
Reply on: Ike #104041:
Tak jak to potom bolo s Jarovcami/Rusovcami/Cunovom? a Stupava sa strati, to je len otazka casu, ale na tom nevidim nic zle 🙂
Reply on: Zvero #104038:
no neviem... priclenenie mesta k mestu je na slovensku dost ojedinely pripad (bol iba jeden a aj ten dlho nevydrzal) a navyse by podla mna STupava len stratila, ale kvoli Lamacskej Brane by sa ta vozovna urcite hodila... aj trolejbusova, aby sme tu nemali petrzalku II (rozumej vela obyvatelov a maximalna mozna neekologicka doprava)
Reply on: Ike #104036:
Keď sa na rozmiestnenie vozovní v BA pozrieme tak sú celkom dobre rozmiestnené, že každé sídlisko v podstate má vozovňu (Petržalka, Ružinov-Trnávka+Jurajov dvor,Rača-Krasňany,centrum-Hroboňova) len západnej časti mesta chýba vozovňa pričom sa nejedná o malá počet spojov ktorý je potreba vypraviť.
Môj názor je ten, že Hroboňova by sa dala odľahčiť keby bola vybudovaná trolej na Tomášikovej a mohli by sa určité spoje 201 a 202 vypraviť odtiaľ, pričom by sa dali robiť aj ďaľšie varácie linkového vedenia.
Reply on: enumaelish #104032:
V lokalite Lúčna, Domové role to nebude "trochu bokom"? ? A myslím, že električka by sa cez Slovnaft uživila... Nahradila by (najlepšie by bolo viesť trať cez Pribinovu) čiastočne linky 70, 74, 87, ktoré by sa dali poskracovať a okrem toho by sa odľahčili linky cez Gagarinovu, keďže je možné predpokladať, že cestujúci smerujúci na Šafko a pod Nový most by to mali rýchlejšie cez Vlčie hrdlo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.