takych veci bolo este na vianoce 2002 som pisal na MZ DNV aj do DPB a oba zdroje mi povedali ze rokuju o vystavbe obratiska v DNV ktore by sluzilo ako nahrada obratiska Na hriadkach pre zmyslane obnovenie linky 122 pamatam si dodnes Ing. W. ako povedal "obratisko by malo stat zaciatkom juna"... pisal sa rok 2003 ?
Rozrastanie mesta BA do plochy formou prevažne monofunkčnej zástavby (rodinné domy) a následné vytvorenie krajinného "guľášu" JE zlé, aj z dopravného hľadiska.
V článku ktorý som čítal ešte v roku 2004 o moste Apollo bolo, že trolejbusová trať sa bude cez neho stavať najskôr v roku 2006. Nieže neni postavená ale ani sa o nej nehovorí...
No ale na Gagarinovej už moc nepomôžeš trolejbusom. Bus-pruh (ak tam ešte nejaký je) nepomôže,lebo neprežije, tak jedine električková trať vybudovaná v násype by to riešila. Odpadlo by tak státie spojov v zápchach a trochu by to skultúrnilo tú asfaltovú bariéru na ulici Mlynské nivy, kde by bolo veľmi zaujímavé sledovať koľko by vydržalo priecestie ten nápor prechádzajúcich áut na križovatke Košická-MN-Svätoplukova. Ale to musia kvalifikovaní ľudia stanoviť kadiaľ viesť trať v prípade potreby či po trase L201+202 alebo cez Slovnaft. Domové role ako som povedal by boli v trase plánovanej trolejbusovej linky. Takže by linky 201,202 a 208 mohli ísť ešte späť z centra po križovatku s Tomášikovou a odtiaľ by točili na juh do depa. Takisto by to zo Slovnaftu mali kúsok vozy z liniek 74,77 a prípadne dojazdové spoje 70 a 87 z mesta. Spomínam si, že ľudia odtiaľ nadávali na chýbajúcu linku 76 k ŽST Nové Mesto tak po zavedení trolejbusu do danej oblasti by mali tento problém vyriešený.
no neviem... priclenenie mesta k mestu je na slovensku dost ojedinely pripad (bol iba jeden a aj ten dlho nevydrzal) a navyse by podla mna STupava len stratila, ale kvoli Lamacskej Brane by sa ta vozovna urcite hodila... aj trolejbusova, aby sme tu nemali petrzalku II (rozumej vela obyvatelov a maximalna mozna neekologicka doprava)
Keď sa na rozmiestnenie vozovní v BA pozrieme tak sú celkom dobre rozmiestnené, že každé sídlisko v podstate má vozovňu (Petržalka, Ružinov-Trnávka+Jurajov dvor,Rača-Krasňany,centrum-Hroboňova) len západnej časti mesta chýba vozovňa pričom sa nejedná o malá počet spojov ktorý je potreba vypraviť.
Môj názor je ten, že Hroboňova by sa dala odľahčiť keby bola vybudovaná trolej na Tomášikovej a mohli by sa určité spoje 201 a 202 vypraviť odtiaľ, pričom by sa dali robiť aj ďaľšie varácie linkového vedenia.
V lokalite Lúčna, Domové role to nebude "trochu bokom"? ? A myslím, že električka by sa cez Slovnaft uživila... Nahradila by (najlepšie by bolo viesť trať cez Pribinovu) čiastočne linky 70, 74, 87, ktoré by sa dali poskracovať a okrem toho by sa odľahčili linky cez Gagarinovu, keďže je možné predpokladať, že cestujúci smerujúci na Šafko a pod Nový most by to mali rýchlejšie cez Vlčie hrdlo.
Moja rec, v severozapadnej Blave uz dlho chyba nejaka vozovna. Tymto smerom BA bude expandovat, mozno coskoro sa prida k mestu aj Stupava a okolite obce...No a co sa tyka zapch, tak je to myslim irelevantne - vacsina spojov vyraza uz okolo stvrtej rano a konci tak okolo 23:00 vo vozovni...ak to uz bolo spomenute nizsie, sry....
Ale tie dojazdy teda ostanú dúfam,že dosť dlho, nedovolím si povedať, že navždy ale tak bolo by to logické myslím.
Škoda, že dojazdy autobusových liniek robia len v Petržalskej vozovni. Mohli by tak robiť napríklad aj L31 a L34 keď končia na Račku, resp. na Trnavskom, že ďalej pôjdu po Vajnorskej alebo Rožňavskej s možnosťou rozvozu cestujúcich na dané zastávky.
ja si napr pamatam ze jeden cas rokoval DPB s MZ DNV o tom, ze by vozidla na vypravu liniek 20,21,22 nechaval v DNV v areali byvalej SOŠ PZ... nakoniec sa to prekvapivo nepodarilo
Viem, aj mňa sa jeden pýtal, či to je "menší vozovna"? ? Teraz ma napadlo jedno riešenie, čo sa praktizuje v Ústí nad Labem - najvýznamnejšie obratiská sú oplotené a v sedle ostávajú vozidlá, čo jazdia len v špičke, odparkované tam a nemusia sa trepať do vozovne. To isté by sa dalo spraviť na Čiližskej...
On bol objaveny uz davno, len sa muselo schvalit zrusenie paragrafu NIKDY SA TO TAK NEROBILO co bolo komplikovane lebo sa tym rusi jedna z najdolezitejsich vyhovoriek. 90%-na koalicia bola proti, ale nakoniec opozicia po dlhych rokovaniach dohodla ze sa to zrusi, zavedu sa dojazdy a potom sa to znovu zavedie
Na Ráztočnej je trocha bokom. Skôr by som novú vozovňu postavil tam ako je Lúčna, Domové role alebo v tej lokalite. Aspoň by to podporilo výstavbu plánovanej trolejbusovej trate. Dobre si spomenul električkovú trať cez Gagarinovu v trase L201+202. Podľa mňa by na Vlčie hrdlo bohate stačil trolejbus ?
Je to dobrý nápad a škoda, že ho neobjavili skôr. Trebars by ho mohli aplikovať aj v iných oblastiach ako napr. L52 a L54 z Východného. Keby by ešte dopravili cestujúcich na Stolársku a potom by zastavili na zastávkach L59 a posledná pri vozovni. Teda ak sa nemýlim v tom, že L52 a L54 vypravujú Krasňany. ?
Ike