Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #103640:
pozri sa... na nasom sidlisku bolo vsetko ok, dokym sa nemenovany posledny poslanec pred 2 rokmi neodstahoval do rodinneho domu a zacalo zahustovanie zastavby...

Re #103641 S499.1023: vzhladom na neschopnost a flegmatizmus slovakov si myslim, ze by sme tu mali asi druhe albansko... nechcem hadazat do jedneho vreca, ale pokial slovaka neobabre niekto iny, tak sa obabru navzajom, svedcia o tom aj dejiny aj pohlad beznych zahranicnych ludi na nas... Prisny rezim nas nutil aspon ako-tak dostat tieto vlastnosti pod pokrievku, ale ako padol socik, nasa natura sa nezmenila a preto ta chce kazdy o***abrat, preto tu kazdy na vsetko kasle, mame tu korupciu, kopec bezdomovcov a problem s Romami...
Slovensko zazilo len dva uspechy, kedy dokazalo ze nieco znamena a sice SNP a nastup na cestu Europy. Zial aj ten predseda ktory nas tam dostal evolvoval na tretie stadium premiera a teraz v parlamente nemame jedneho normalneho vplyvneho cloveka a vacsine ludom je to jedno - tiez to o niecom svedci...
Mimochodom to suvisi aj s dopravou - preco myslis ze mnoho vodicov jazdi neohladuplne s autobusmi a preco myslis ze najhorsi vodici su vodici firemnych fabii? preco myslis ze narozdiel od svajciarska a rakuska tu mame katastrofalne pocmarane autobusy? mentalita - z cudzieho krv netecie...

Re #103648 S499.1023: take funguje aj dnes (dokaz toho ze v mysliach ziadna zmena nenastala - a tam mala najskor), nezalezi od rezimu ale od ludi. Koluju tu informacie o vzniku liniek 121 a 122, rovnako dobre vies ze tie Siemensacke krizovatky sa nestavaju len tak z dobrej vole voci vodicom a chodcom 🙂

Re #103661 S499.1023: nevedel som ze si taky jednoduchy 🙂 aj ty si cast totalitneho rezimu, a zial aj ja... co s tym?

Re #103715 AAA: kde pisem ze za sociku sa netunelovalo? v poslednej dobe je v tomto fore zvyk vkladat druhym do ust to co nepovedali? to hovoris ty... ja tvrdim ze tuneluje sa (zial) stale rovnako, len s inymi vymozenostami

Re #103761 Emo: absolutny suhlas....


TOPIC ON
Reply on: Beus #103756:
Myslím, že pojem "preferencia MHD" je dosť široký, môže znamenať podľa kontextu vyhradený pruh, preferenciu na semafore alebo aj kombináciu viaverých opatrení. Každopadáne máš pravdu, trolejbus či autobus tu nepotrebuje žiadnu zmenu semaforu, potrebuje však vyhradený pruh, ktorý zabezpečí prejazd úsekom na jeden cyklus.
Reply on: 810zssk #103744:
Ale toto je trochu iná situácia, semafor pri Cintoríne Ružinov je dynamicky a samostatne riadený, zatiaľ čo výjazd z Miletičky na Trnavskú funguje v pravidelnom cykle 100s. Riešiť by sa to dalo nejakou úpravou pruhov, napr. vyhradením budúceho pravého pruhu pre MHD až tesne pred križovatku, kde by vyhradenie zmizlo, a IGK odbočujúce z Miletičovej na Trnavskú by sa mohli zaradiť do pravého pruhu. Konkrétne tuto by takéto riešenie bolo podľa mňa vhodné, na rozdiel napr. od Prievozskej, kde takéto "zlepšenie" navrhovala istá dopravná štúdia.
Reply on: S499.1023 #103554:
Myslím, že na všetkých križovatkách, ktoré Ámos vymenoval, by stačil aj kruhový objazd.

A inak, otázka bola síce určená pre Ámosa, ale odpoviem na ňu (aspoň sčasti) aj ja: kruhové objazdy je výhodné budovať, kde je na ne miesto a kde kapacitne postačujú.
Reply on: S499.1023 #103738:
Hmm, tak ja som zase skôr za, a možno to pomôže "zachráneniu" vozovne... Nikto zatiaľ nepreukázal, kde by mala stáť náhrada vozovne, či by mala dostatočnú (rozumej zvýšenú) kapacitu, či by prekládka vozovne znamenala aj úsporu prevdádzkových nákladov pre MHD, atď. Aj ak dakedy bude vozovna v Lamači alebo Dúbravčiciach, určite je treba aj vozovňu v tej oblasti, ako je dnes Hroboňova. Hádam nebudeme vypravovať 203 či 207 z Lamača.

Noo, čo sa týka náhradných dielov, ja som zase počul na nedávnom školení, že ak sa nejako úplne pokazí rozraďovacia výhybka pri Suchom Mlyne (204/212), tak už nie sú ND, takže buď bude jeden smer alebo druhý. Suchého Mlyn je podľa mňa v ešte horšom stave ako okolie vozovne.
Reply on: Beus #103707:
Inak tá výhybka blba už asi pred dvoma týždňami, čo by ale samo o sebe nebolo ešte natoľko závažné z hľadiska dennej premávky MHD (207 ide rovno). Takže nie som si istý, či práve sobotňajší "incident" mal na veci nejaký vplyv. (P.S. Dík za nahodenie zberača. ?)

Tak keď sa to tam poriadne urobí, 207 už bude môcť pomerne rýchlo letieť cez križovatku, na čo sa celkom teším. ?
Reply on: fanatikmhd #103755:
A este sa doplnam: Rozdiel v karoserii solarisov medzi generaciami je asi tak velky ako rozdiel medzi B732 a B932... NOVE CELA!!!!!
To akoze co ma byt ??? nejaky zert ???

Divam sa na zastavke Dvory na CP vsetkych liniek a co som si vsimol; niektore CP neboli "originalne", ale boli prefotene (zrejme z nejakeho knizneho CP, ak take daco existuje) ... ciary tam totiz boli na krajoch zvlnene - presne, ako keby sa to prefocovalo z nejakej knihy ...
Bud to tem dala nejaka dobra dusa nezavisla od DPB, alebo DPB zacal razne setrit a chybejuce CP prefoti, vystrihne a nalepi :)))
Reply on: 810zssk #103754:
Mýliš si pojmy. Trolejbusom by sa zišiel preferenčný pruh, nie preferencia na semafore. Čiže po slovensky BUS pruh. 🙂
Reply on: 810zssk #103752:
Prva podla prednych blinkrov...A mas tam inde umiestnenu nastavbus nadrzami...
Reply on: Beus #103751:
Trolejbusom by sa ta preferencia smerom na Trnavske hodila. Tam su pravidelne zapchy.
Reply on: Beus #103747:
Mas pravdu 🙂 Beriem spat.
Reply on: fanatikmhd #103746:
Je to ten isty typ, akurat myslim druha generacia, nie? To velky rozdiel nie je
Reply on: Beus #103747:
Ešte doplním seba sa:
Ad Re #103744 810zssk: A trolejbusy tam preferenciu nepotrebujú takisto, keďže tam rovnako stačí synchronizovaný signál, aby prechádzali plynule 🙂

Ad Re #103746 fanatikmhd: Má celkom zábavne vyriešený interiér v zadnej časti, keďže kvôli zástavbe CNG motora a príslušenstva musel byť zväčšený a tvarovo upravený motorový "komín", a priľahlé podpodlažie 🙂 U sériových vozov to tam napchali nejako inak, tak to už vyzerá inteligentnejšie 🙂
Reply on: hoppusmark01 #103748:
teda nepoznám presnú definíciu slova "rezident", ale ak nemáš rakúske občianstvo a máš tam aspoň prechodný pobyt, tak máš volebné právo v komunálnych voľbách.
Reply on: fanatikmhd #103680:
"vobec by ma neprekvapilo to, keby dorazili namiesto slubovaneho vozidla 27Tr"

Kto Ti sľuboval 27 Tr do Bratislavy? Ak je vôbec pravda, že taký typ chystajú...
Reply on: S499.1023 #103737:
áno.
Reply on: 810zssk #103744:
Električky pri križovaní Miletičovej preferenciu nepotrebujú. Na Trnavskom totiž preferenciu zaviesť nie je možné, takže tu úplne postačí signál synchronizovaný so signálom na Trnavskom, podobne ako tam je dnes, a ešte o kúsok by sa to dalo vylepšiť 🙂

Re #103746 fanatikmhd: Ale veď je to prototyp SU15 s pohonom CNG, ktorý v KE už cca 3 roky behá 🙂
Reply on: 810zssk #103742:
Reklama je sice ista ale kasna NE!!!
Reply on: fanatikmhd #103739:
Nie že tak trochu, ale úplne. ? To je totiž rovnaká reklama.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.