to je ale chyba dvoch faktorov
1) transparent je za extra sklom, ktore je extra zaspinene
2) je to verzia DOT-BUSE, cize je to podsvitene svetlom z dola, esvieti kazda dioda zvlast
ked si sa hral s gbuse, tak potom vies, ze robit v tom je primitivnejsie ako hrat tetris... ked si za to sadne 5 chlapov a rozdelia si linky, tak to musia mat hotove za polhodinu (ak by robili len ciele)... ak aj vnutorne tak za den (neviem ci emtest ma)
Tiez trochu prekvapive ze dali daco do ruk DPB.... A ja hovorim iba tolko ze digi a tabulky su si dost podobne, ale napr pokial slnko svieti na linku[rano dost caste] tak tabulku je vidiet zatial co transparent s velkymi problemami napr na 435...
Vediet ano. Ale predsalen to zaberie dost casu (naprogramovat vsetky linky a ciele), sam som robil bratislavsku databazu pre gbuse pre svoje potreby takze viem o com hovorim
V jednej diskusii na sme bol link na zaujímavé video o tlačenici v japnskom vlaku počas rannej špičky..... Dopravák ma povzbudil, nech to sem dám.... Takže: http://www.snotr.com/video/1051
Nevravim ze to treba nejake extra riesit. Ale ide tu o to ze tvrdi ze tabulky su menej poruchove Co je pravda, ale neznamena to nepouzivat transparenty.
ma vsak pravdu, ze nie je potrebne riesit ake budu mat transparenty vozy, ktoru su prenajate na jeden rok.
Inak velmo sa cudujem BB, ze dala vozy do ruk dielenskym z DPB.
Ja to vidím skôr tak, že palubáky sa zrejme vymenia v rámci ich sprevádzkovania (veď aj označovače treba namontovať a nakáblovať), a posledných 6 kusov s EMtrestovými transparentami bude možno dočasne behať s tabuľkami, kým sa Tresty nevymenia za BUSE
810zssk