CHCEM SA OPÝTAŤ, ŽE ČO ZA SVINE NASPREJOVALO NA MIESTA KDE SÚ ZÁSTAVKOVÉ PRÍSTREŠKY NA ZEM STRIEBORNÝM SPREJOM :"GOOD NIGHT WHITE PRIDE." TOMU KTO TO TAM DAL BY SOM DOKOPAL DO HLAVY ?
Inak, pocas tohto stretnutia sa opat Slovaci predviedli.. zastavilo sa kvoli fotke, zacalo sa fotit a potom zacala postupne vybiehat sotogarten aby si to aj oni odfotili. Ked sa uracili vyjst nasledoval druhy pokus, tento krat vsak zacali Slovaci prestupovat z T2 do 9Tr.. ked sa uracili, nasledoval treti pokus, kedy sa uz gumokolisti nas*ali (a ani sa im nedivim) a zacali predbiehat.. ale bolo par okamihov kedy sa to podarilo odfotit
to je tiež poriadna sprostosť... IS musí byť nastavená tak, aby bola schopná registrovať akékoľvek vozidlo (citlivosť slučky), rovnako projektant CSS musí slučku vhodne naprojektovať, aby sa nestávalo, že vozidlá budú stáť pred slučkou (čiže dať ju do vhodnej vzdialenosti od stop čiary, čo je pre mnohých projektantov zdá sa veľký problém) a radič by mal fungovať tak, že akonáhle IS nereaguje (nefunguje), správa sa tak, ako keby tam bola trvalá výzva (do odstránenia poruchy).... holt, tieto riešenia mi vykresľujú obraz týchto "inžinierskych riešení"....
nerozumiem prečo to navrhuje GIB.... štandardne riešiteľ križovatky ponúka možnosti riešenia, a ako profesisti by mohol SIEMENS aj poznať nejaký ten výzvový detektor (aj keď pri ich riešeniach sa mi zdá, že ešte také niečo nevideli alebo nevedia, ako to funguje) a investor len schvaľuje jemu vhodnú alternatívu.... riešenie s tými elektronickými zariadeniami je pekná hovadina, rovnako ako aj ten spínač....
S499.0100