Tak trebárs na úvod skús takú jednoduchú úlohu zo základných matematických úkonov: Aký objem musíš ochladzovať v osobnom automobile, aký v autobuse, aký v električke?
Áno, doteraz obyvatelia 2. pásma, takí istí Bratislavčania ako ty, dostávali menšiu dotáciu ako ty. Teraz sa táto deformácia odstráni.
Ad tvoj stupídny príklad: Skús povedať v obchode, že chceš 700 g cukru, lebo viac nepotrebuješ. Iba prvé pásmo nebude existovať a hotovo.
Prosímťa, čo to tu žvástaš o podplácaní v PID? Prečo teda DPP ešte stále jazdí väčšinu výkonov v PID? Prečo DPP má na rozdiel od iných dopravcov v PID rôzne výhody typu preplácanie manipulačných jázd a vlastná tvorba grafikonu? Hlupko. Totálny hlupko.
Mozes mi fukat praskovy cukor do prdele.
Mal som proste iny nazor a hotovo. Vychadzal som z cisel, ktore neboli pravdive. Viac sa stebou na tuto temu bavit nebudem, kym nezacnes uvazovat nad argumentmi druhych. V mnohom sa podobas na tu "tiez" diskutujucich, len mas vyrazne viac vedomosti. Sposoby su vsak rovnake.
to, ze to bola dementnost na pociatku, neznamena ze tym nesposobis dalsi odlyv. Ludi nezaujima dementnost systemu a potreba jeho napravy. Ich zaujima, ze za tu istu cestu budu platit viac.
V súčasnosti platí úplne rovnaké obmedzenie, len si ho neuvedomuješ - máš lístok na 2 pásma / max. 10/30/60 minút.
A naozaj si skús preštudovať nejakú integrovanú tarifu alebo najlepšie ísť na návštevu, trebárs do Brna či do Viedne.
Aký problém, pozrieť sa na CP, koľko zón budem cestovať, čo?
Časový údaj má taký význam, že čítaj "3 zóny, maximálne však hodina". Čo je na tom nepochopiteľného?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Mal som proste iny nazor a hotovo. Vychadzal som z cisel, ktore neboli pravdive. Viac sa stebou na tuto temu bavit nebudem, kym nezacnes uvazovat nad argumentmi druhych. V mnohom sa podobas na tu "tiez" diskutujucich, len mas vyrazne viac vedomosti. Sposoby su vsak rovnake.