Reply on: Beus #102657:
Na jednej strane sa tu argumentuje spravodlivou tarifou ratanou cez vzdialenosti: "Zoberme si tvoj nepriamy navrh - chces mat iba casovy listok - napr. 60 minut - a ides cestovat. Za 60 minut sa dostanes napr. z Race do Dubravky a zaplatis 20 Sk. Za 60 minut sa dostanes aj z Hlavnej stanice do Zavodu. Tiez za 20 Sk. Zda sa ti to primerane za 50 km?" na druhej strane obyvatel Cunova prejazdi viac v buse ako Petrzalcan pri este do centra, rovnako ako Dubravcan v elektricke prejazdi viac ako Karlovestan pri ceste do centra.Je logicke ze bus prepravujuci Cunovcana zozere na neho viac nafty ako ked prepravuje mna. Takze nie, ze doteraz druhe pasmo dotovalo 1. Po zmene to bude naopak. Som si isty, ze to sposobi opat vacsi prilev aut do ulic. Kedze cele BID sa tyka hlavne regionu. Obyvatelom pri pohybe po meste takmer nic neprinasa. Akurat budu platit viac.
Skor mi to pripada ako setrenie papalasov na elektricenkach svojich deti, byvajucich v lukrativnych lokalitach ako Zahorska Bystrica, Cunovo, Rusovce, Jarovce a ostatne v druhom pasme.
Ike
Re #102547 d3k0:
myslim ze zacinam rozumiet, ale podme na konkretny priklad...
Nech cestujem z ASMN do Senca (linka 645 (tusim) cini 4 zony a cca 50 minut cesty). Tak ked si kupim hodinovy na 3 zony, tak nestaci... potom aky vyznam tam ma ten casovy udaj?
ok kupim si 90 minutovy na 5 zon...
ale pytam sa, nie je to prilis matuce? riadit sa zonami... zatial sa mi to zda troska netransparetne.
Ono ked pojde niekto z BA do Zavodu (neviem kolko zon, ale asi vela ) tak bude musiet byt celu cestu v strehu, kedy ktoru zonu prekrocil... pochybujem ze SL stihnu namotnovat dovtedy do vsetkych busov vnutorne transparenty, cize ludia si budu musiet zastavky odpocitavat...
inak ten 4zastavkovy listok je fajn... mohol by platit aj v BA