RE #101861 ivanbuto:
Tych 90% som tresol iba tak z brucha.Ale minimalne tri pripady na nasej kolone viem ze bolo tak rozhodnute.Ono vraj zalezi na tom,do ktoreho miesta ti vrazi ten gumokolista.Ak do zadu,tak je na vine jednoznacne on.Co je aj logicke a pochopitelne peretoze vlastne da sa to brat tak,ze nedodrzal vzdialenost a kvazi neubrzdil.ALe ak ti vrazi niekde do boku,co je vacsina pripadov,tak si ty nedbal na zvysenu opatrnost.Uplna lolotina. ?
Niet co dodat, snad si Slovaci konecne uvedomia ze to ze si nejaky tupec do plagatiku napise ze vie ako na MHD automaticky NEZNAMENA ze naozaj vie ako riesit mhd. Len skoda ze toto uvedomenie bude stat 300 melonov.
Povie mi niekto, naco chce DPB nakupit vozy DO 11m??? Nestaci im flotila midibusov SOR a tie dva mercaky???? sak MHD v BA potrebuje veeeeeeeeeeeeeeeeelkokapacitne vozy s vodicmi a nie midibusy do poslednych prdeli Blavy-a mimochodom, vacsina sorov stoji cez den v kraksnanoch...!
http://www.rajka.eu/content/view/83/9/ - zaujalo ma ze sa rokuje s bidkou. To by bolo podla mna fajn inak, existuje niekde nejaky IDS s medzinarodnym rozsahom?
Ozaj je to 90%? Totiž väčšina prípadov, čo sledujem, tak to nie je o ohrození vodiča IGK, ale o tom, že jednoducho on je veľký pán vo svojom autíčku a jemu sa nechce púšťať nejaký pomalý autobus/trolejbus, lebo jeho čas je drahocenný. Ak je to teda ozaj tak, že na 90% dostali vinu naši vodiči, tak niečo tu nie je v poriadu.
Vieme vôbec o nejakom prípade, kedy polícia aj MHD v teréne pomohla?
Mikimaus