A na to si ako prisiel ze maju nejaky pokyn?Ja ho pouzivam stale,okrem pripadov v spicke ked nastupuje a vystupuje vela ludi,inak normalka.A myslim ze ludia od Tesca cez Dubravku az po DNV si uz zvykli,a ked vidia moj bus vedia co treba ?
ja ocenujem ze chces vychovavat cestujucich, zial vychovavas ich inak ako DPB - priamo v rozpore..
totiz aj na letakoch na zastavkach (bolo, neviem ci je) aj v busoch a aj tu na imhd mas napisane ze dopytove tlacidla v busoch sa pouzivaju len pred zastavkou na znamenie...
chapu to vodici, chapu to cestujuci, nechapes to ty...
ty nemas cestujucim co vycitat, pretoze vsetko robia ako maju...
to milujem take reci "ja si ich vychovam"... pokial sa DPB a jeho vodici nezbavia pocitu "som vodic = som sef" a zacnu sa konecne prisposobovat dnesnemu "nas zakaznik - nas pan" tak MHD bude nadalej stagnovat...
Vyprosujem si podobné invektívy, husi sme spolu nepásli!
"...bolo zapríčinené jedine tým, že po stlačení tlačítka vodič otvoril len tie dvere, pri ktorých mu to signalizovalo..."
Ak skutočne ten dopyt funguje takto - neviem, tak naozaj nie je problém malou technickou úpravou dosiahnuť, aby fungoval tak, ako má. Konštatácia "sa nepoužíva" je pre mňa neprípustná.
"...vyhodí z vozidla za neoprávnené používanie dorozumievacích zariadení..."
Len by to skúsil! Okrem toho, kde je napísané, že dopytové tlačidlo nie je dopytové tak, ako v trolejbusoch, alebo električkách?
"Umiestnenie zastávky okrem DPB schvaľuje aj magistrát a PZ SR."
A čo má byť? To je predsa jasné. Aj so zastávkou Kolmá L91/L191 sa začína konečne hýbať, ako mi oznámili z DPB a bude premiestnená. Pokiaľ však nikto nepodá podnet, tak sa nič nebude diať. Tak isto, ako boli roky pri ŽST Petržalka zle nastavené semafory, nedalo sa naraz prejsť na druhú stranu od DÚ. Po mojom zásahu sú už nastavené lepšie (magistrát zmenu schválil 8. januára 2008 a realizovaná bola v priebehu februára) aj keď ešte nie ideálne, ale to chce zase tlak na "odborníkov", ktorý určite vyviniem.
"Podľa nejakej normy (číslo si nepamätám) má byť zastávka umiestnená za križovatkou."
Tak si láskavo skús spomenúť. Taká norma ale podľa mňa nemôže existovať, pretože by bola nerealizovateľná.
"dva razy som zažil v Petržalke bus, kde bol dopyt aktivovaný a fungoval tak, ako má - otvorili sa len dvere, ktoré sa otvoriť mali"
Ty si snáď úplný tĺk. Však sme to tu už x-krát rozoberali a tuším si to stále nepochopil. To že sa otvorili len tie dvere, ktoré sa mali bolo zapríčinené jedine tým, že po stlačení tlačítka vodič otvoril len tie dvere, pri ktorých mu to signalizovalo. Nebolo to náhodu na zastávke Kolmá, tam to robia bežne.
Re #101597 bwd: "Nenechám to tak a budem dopyt používať, kým ho nezačnú vodiči používať tiež."
Som zvedavý, čo budeš hovoriť, ak ťa raz nejaký nervák vyhodí z vozidla za neoprávnené používanie dorozumievacích zariadení. (PP, čl. 3 písm. h)
"Chystám sa teraz písať do DPB ďalší list, tentoraz ohľadne zastávky ŽST Petržalka, ktorá je z nepochopiteľných dôvodov umiestnená mimo krytého priestoru podchodu na vetre a daždi..."
1. Umiestnenie zastávky okrem DPB schvaľuje aj magistrát a PZ SR. (predpokladám, že niečo v tomto zmysle ti odpíšu)
2. Podľa nejakej normy (číslo si nepamätám) má byť zastávka umiestnená za križovatkou.
Práve toto je niečo, s čím nesúhlasím. Nenechám to tak a budem dopyt používať, kým ho nezačnú vodiči používať tiež. Chystám sa teraz písať do DPB ďalší list, tentoraz ohľadne zastávky ŽST Petržalka, ktorá je z nepochopiteľných dôvodov umiestnená mimo krytého priestoru podchodu na vetre a daždi (minule prisľúbili, že presunú zastávku VŠ Manažmentu v oboch smeroch k VŠ Manažmentu, ešte sa to musí vybaviť s magistrátom), tak v ňom spomeniem aj toto.
A ja zase o tom, že mi po prvé: nič mi nezabraňuje, ani ma neinformuje, aby som ho v busoch nepoužíval, po druhé: je nelogické, keď už raz tlačidlo dopytu namontované je, dokonca aj funguje (dva razy som zažil v Petržalke bus, kde bol dopyt aktivovaný a fungoval tak, ako má - otvorili sa len dvere, ktoré sa otvoriť mali), že sa "proste MEPOUŽÍVA".
Informacia pochadza od vodica Albusu. Ak sa Albus po 10dnoch (od 2.4.) rozhodne ze to chce robit tak by mal pouzit nove vozy, ktore su uz vo Viedni. JPP - jedna pani povedala.
to nie... ale na zastavke ako je Patronka, kde sa stretavaju spoje zo 4 smerov (DNV, Dubravka, Zahorska, Lamac a ak prizmurim oci tak aj SL zo Zahoria) a znova rozdeluju na 4 smery (Novy Most, Petrzalka, Trnavka a Nivy) by takato kooperacia spojov mala byt samozrejmost...
preto ma zaraza ked vodic drzo zavrie dvere a necha cestujucich cakat na dalsi spoj (mimo spicky to uz nie je slava)...
Ako cestujuci to berem ako znevazovanie zakaznika, rovnaka ako ked som v restauracii a casnicka sa o mna nestara...
v takych chvilach mam silne IADacke chutky...
...ale vždy to zostane v konečnom dôsledku na posúdení vodiča... kedý má čakať, keď spoj za ním už vchádza do zastávky, alebo aj keď je ešte 100m pred zastávkou? Aj ak o pár minút pôjde ďalší spoj tým istým smerom? Nemyslím si, že tieto veci sa dajú nejako presne zadefinovať v príkaze... sám sa pritom snažím umožniť prestup vždy, keď to je zmysluplné.... ale nie vždy to ide, a v niektorých prípadoch môžu byť negatíva väčšie ako pozitíva.
bwd
A ja zase o tom, že mi po prvé: nič mi nezabraňuje, ani ma neinformuje, aby som ho v busoch nepoužíval, po druhé: je nelogické, keď už raz tlačidlo dopytu namontované je, dokonca aj funguje (dva razy som zažil v Petržalke bus, kde bol dopyt aktivovaný a fungoval tak, ako má - otvorili sa len dvere, ktoré sa otvoriť mali), že sa "proste MEPOUŽÍVA".