Ja len dodám, že stíhačka by toto nerobila, jedine ak by vypaľovali nadpotrebnú muníciu, čo by si určite nad tak veľkým mestom nedovolili. Navyše stíhačka jazdí tak cca 300 metrov nad našimi hlavami a nezanecháva na "oblohe" žiadne stopy, ako si to väčšina ľudí mýli s prúdovými lietadlami.
Oficiálne sú striedacie body stanovené (väčšinou konečné zastávky, ale napr. v prípade striedača smer Rača je takým miestom ŽST Vinohrady), ale v praxi to záleží na vodičoch, ako sa dohodnú (podľa toho, kde bývajú a pod.).
OTAZKA: Maju vodici MHD nejaky predpis ako sa striedaju vo vozidle Kedysi sa mi zdalo, ze sa mozu striedat len na konecnej, ale v poslednom case vidim stale viac a viac ako sa streidaju na roznych zastavkach. Dakujem.
uz som ho nasiel
Autobus, ktorý sa k vám nakloní, je označený stromčekom
Bratislava 3. apríla (TASR) - Nízkopodlažný (výška podlahy od vozovky je iba 33 centimetrov) kĺbový autobus pre mestskú hromadnú dopravu Ikarus 417.18, ktorý sa na zastávke nakloní na pravý bok, a tak urýchli nastupovanie a uľahčí ho napríklad starším či telesne postihnutým cestujúcim alebo ženám s malými deťmi, dnes predviedli v Bratislave zástupcovia Dopravného podniku Bratislava, (DPB) a.s.
Nový autobus bude premávať pokusne na linke číslo 121 medzi Devínskou Novou Vsou a Autobusovou stanicou SAD Mlynské Nivy, teda na trase, kde sa nachádza aj Ústav sociálnej starostlivosti pre telesne postihnutú mládež na Mokrohájskej ceste, informoval generálny riaditeľ DPB Peter Klučka. Ako ďalej uviedol, na linkách DPB v Petržalke premáva od 1. apríla 1996 dvanásť ďalších novozakúpených kĺbových Ikarusov 435.18, ktoré spĺňajú požiadavky zlepšenia úrovne cestovania a vďaka klimatizácii v kabínach vodičov aj podstatne spríjemňujú ich pracovné podmienky. Peter Kresánek
Však práve preto som si začal robiť z toho ten výpis článkov. Niektoré majú aj viac ako 10 rokov a kto vie koľko tam ešte budú. Zaujímavé, že najviac chýbajúcich je z BA, z ostatných miest som také problémy nemal. Vyhľadávať sa tam vôbec nedá, všetko som riešil cez Google. Článok o dvoch Ik405 tam ale ešte stále je.
na meste.sk boli zaujimave clanky(oi. aj o 2 minibusoch Ikarus 405, ktore mali prist spolu s 415 a 435), ale vyhladavanie tam nefunguje nejak dobre a v poslednej dobe to krachlo uplne a aj velka cast clankov zmizla.
No vidíš, ja som na ten článok doteraz nenarazil. A to som si nedávno z mesto.sk robil výpis článkov o MHD.
Prečo nemal nalepené ev. č. neviem (aj keď ja si myslím že mal minimálne vpredu, ale videl som ho asi len 3x a bolo to dosť dávno, tak sa mi to možno s niečím pletiem), ale keby bol skúšobný, tak by mu hádam nevybavovali aj ŠPZky a nepridávali BUSEčka, nie?
Ja som v čase dodanie prvých Ikarusov 400vkovej rady čítal v Petržalkých novinách, že DPB zakúpil 12 nových Ik435 a jeden nízkopodlažný Ik417. V tom článku boli aj nejaké technické údaje a info o tom, že ten nízkopodlažný bude nasadený na linku 121, kde je kvôli Mokrohájskej zvýšený pohyb ľudí s obmedzením pohybu. Neskôr bol zverejnený iný článok, kde sa písalo, že tento autobus nebol vzhľadom na stav ciest vhodným výberom a preto ho vrátili výrobcovi (nebol to ten článok z mesto.sk). Žiaľ ani jeden z nich som doma nenašiel.
Po celú dobu som bol v tom, že ten autobus bol kúpený, len som to nemal čím podložiť. Na tomto webe je medzi skúšobnými, tak keď sa "našiel" tento článok, tak som sa na to teraz pýtal.
Re #101381 Ike: Neviem, skopíroval som to zo stránky senec.sk. Ale predpokladám, že kvôli jednému dňu by to na stránku nedávali, takže asi dlhšie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Po celú dobu som bol v tom, že ten autobus bol kúpený, len som to nemal čím podložiť. Na tomto webe je medzi skúšobnými, tak keď sa "našiel" tento článok, tak som sa na to teraz pýtal.
Re #101381 Ike: Neviem, skopíroval som to zo stránky senec.sk. Ale predpokladám, že kvôli jednému dňu by to na stránku nedávali, takže asi dlhšie.