Stáva sa, že je výluka na trase N72, ale nie N44/N47, vtedy robí N72 bus, a N44/N47 tbus, či sú tam nejako inak riešené prestávy, neviem, na Kolibe každé kolo vychádza cca. 18 min. prestávka.
v najnovšom Citelise je tá kabína úplne fyzicky oddelená od priestoru cestujúcich, a pritom sú celé predné dvere k dispozícii cestujúcim.. Takže kabína nemusí nutne zaberať toľko miesta..
Okrem toho si myslím, že ak niekto chce napadnúť vodiča, tak ho napadne aj cez plnú kabínu, rozbije sklo atď.. Zasa tak odolné tie kabíny nie sú..
"Žiline, keď prevzal prevádzku MHD po SAD novovzniknutý DPMŽ, došlo k premenovaniu väčšiny zastávok ..."
Mýliš sa. Zastávky boli premenované v roku 1988, keď MHD ešte vykonávala ČSAD.
cudujem sa tym ludom ze mu skocia na argumenty typu, ze nevyhodou elektricky je ze ide cez mesto a ze nema preferenciu a preto ju treba kompletne prestavat (pritom to prve je samozrejmost a to druhe je blbost, staci to vhodne nastavit)
To snáď nie je pravda. Tu nepochodil, tak teraz ide rozširovať svoju električkodemagógiu - ako sa s električkou nedá nič robiť nielen v Pétržke, ale ani vo zvyšku mesta. ?
ja nechapem naco nasadili tu 630 keby zacinala aspon niekde viac v meste ale takto budem 4 krat muset prestupit aby som sa niekam dostala a tie casy odchodov.....to je konec ? zacnem chodit asi sadkou....
Re#69571 z disp.fora: Téma writerov sa tu uz rozoberala ale ako povedal Max, za súčasného stavu je to ako bojovat z veternymi mlynmi. Ten nápad, že si to očistia plus vozy naviac je super. Len zákon by to chcelo zmenit a hlavne pristup policajtov ci uz MsP alebo PZ. Ktori nikdy nic nemozu robit lebo zakon.
Mozno tu mnohich sklamem ale ja som to uz vyriesil tak ze moje najoblubenejsie miesto som (zadna cast 2.voza) opustil a presedlal do prveho voza.
Martin Fundárek