lenže tá tyč v Solarise je v strede dverí, takže cestujúci majú k dispozícii len 1/2 dverí..
V tom košickom tedome je tá tyč viac vpredu, a teda cestujúci majú k dispozícii minimálne 2/3 priestoru dverí..
no len v Solarise je to trocha blbé, lebo aj tak je v priestore 1.dverí v strede tyč, a otvára sa len jedno krídlo dverí.. tá tyč v strede tam nemala byť..
To s tým hrbom ako bezpečnostným prvkom mám tuším práve odtiaľto, spomínal to niektorý diskutujúci v čase, keď BN12 prišla na trh a Connex Praha ich kúpil pre linku 165. Ale nemám šajnu kto to bol a ani chuť prehrabávať sa cez tri roky archívu...
Re #101150 ZloŠuk: Ty píšeš na túto diskusiu len s účelom provokovať a rýpať do niekoho? Lebo tak mi to pripadá... Čo má nový SOR NB 12 a 18 spoločné s výpravou?
k téme 3 verzus 4 dvere: úplne by stačilo, ak by kabína vodiča v BA nebola úplne oddelená, teda vodič by nemal polovičku 1.dverí pre seba, ale bolo by to tak ako to je napr. v košických Tedomoch alebo najnovších brnenských Citelisoch.. teda 1.dvere by boli celé určené pre cestujúcich a teda plnohodnotné..
otázka je, či by to chceli aj vodiči, keďže by to išlo na úkor veľkosti ich kabíny..
Veď ja som nepísal, že chcem do BA 12-metrové busy v štvordverom vyhotovení. Súhlasím, že stačia 3, pre menšie mestá s nástupom cez predné dvere pokojne aj 2. I keď na druhej strane napr. na takej 99 by boli vhodné aj tie štvordverové.
Ale keďže v BA rozhoduje o všetkom cena, musíš sa uspokojiť so SORom BN 9.5 a nie povedzme s MB Cito (to je skrátené Citaro, zodpovedajúce kapacitou našim SOR-kám).
K prvemu: Ty pises blbosti. K druhemu: Ja sa normalne pytam. Lebo ak mysli iny typ tak potom tam samozrejme ten hrb nemusi byt bezpecnostny prvok, lebo ten bus je pomerne odlisnej konstrukcie.
Papyr