Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #101160:
To je tam preto, aby tam nestáli ľudia, pretože by bránili vodičovi vo výhľade do spätného zrkadla.
Reply on: 810zssk #101152:
Zaujímavý máš názor na Mercedesy, keďže nové Citará a Citá už majú rovnaký design ako CapaCity.
Reply on: Majo #101158:
no len v Solarise je to trocha blbé, lebo aj tak je v priestore 1.dverí v strede tyč, a otvára sa len jedno krídlo dverí.. tá tyč v strede tam nemala byť..
Reply on: Majo #101158:
Teda mal som na mysli úplne oddelenú kabínu vodiča so samostatnými dverami.
Reply on: hoppusmark01 #101154:
Jasné, že vodiči by nesúhlasili. ? Ale ak si si nevšimol, od oddelenej kabíny vodiča v BA sa už upustilo (viď nové SORky, Solarisy, 25Tr).
Reply on: 810zssk #101149:
To s tým hrbom ako bezpečnostným prvkom mám tuším práve odtiaľto, spomínal to niektorý diskutujúci v čase, keď BN12 prišla na trh a Connex Praha ich kúpil pre linku 165. Ale nemám šajnu kto to bol a ani chuť prehrabávať sa cez tri roky archívu...
Reply on: 810zssk #101149:
Re #101150 ZloŠuk: Ty píšeš na túto diskusiu len s účelom provokovať a rýpať do niekoho? Lebo tak mi to pripadá... Čo má nový SOR NB 12 a 18 spoločné s výpravou?
k téme 3 verzus 4 dvere: úplne by stačilo, ak by kabína vodiča v BA nebola úplne oddelená, teda vodič by nemal polovičku 1.dverí pre seba, ale bolo by to tak ako to je napr. v košických Tedomoch alebo najnovších brnenských Citelisoch.. teda 1.dvere by boli celé určené pre cestujúcich a teda plnohodnotné..
otázka je, či by to chceli aj vodiči, keďže by to išlo na úkor veľkosti ich kabíny..
Reply on: irizar #101147:
Veď ja som nepísal, že chcem do BA 12-metrové busy v štvordverom vyhotovení. Súhlasím, že stačia 3, pre menšie mestá s nástupom cez predné dvere pokojne aj 2. I keď na druhej strane napr. na takej 99 by boli vhodné aj tie štvordverové.
Reply on: hoppusmark01 #101146:
A ja zas SOR ? pokial sa teda bavime o dizajne.. vynimka: CapaCity.
Reply on: hoppusmark01 #101146:
Ale keďže v BA rozhoduje o všetkom cena, musíš sa uspokojiť so SORom BN 9.5 a nie povedzme s MB Cito (to je skrátené Citaro, zodpovedajúce kapacitou našim SOR-kám).
Reply on: Majo #101143:
Hej a ovplyvnujes vypravu ? Kazdopadne, vo vyrobe este NIE SU. Bodka.
Reply on: Majo #101145:
K prvemu: Ty pises blbosti. K druhemu: Ja sa normalne pytam. Lebo ak mysli iny typ tak potom tam samozrejme ten hrb nemusi byt bezpecnostny prvok, lebo ten bus je pomerne odlisnej konstrukcie.
Reply on: irizar #101147:
Oprava: si ich prenajímajú...
Reply on: Majo #101138:
Ak myslíš DP Praha, oni ich zatiaľ nekupujú, iba prenajímajú. A na rozdiel od Prahy v Bratislave sólo linky jazdia hlavne na perifériu, kde výmena cestujúcich nie je až taká veľká - substrát sa pod novým mostom natlačí do 37 a v Záhorskej zase vystúpi. Neviem, ale myslím si že štyri dvere sú zbytočnosť.
Reply on: Majo #101136:
tak hej, záleží s čím to porovnávaš.. Jasné, že ak by som si mal vybrať medzi 20-ročnou Vrakosou a novou SORkou, vyberiem si SORku..
ale ak porovnám SORku napr. s Mercedesom, tak by som si vybral radšej Mercedes ?
Re ZloŠuk: Bol by som rád, keby si prestal s týmito príspevkami s nulovou výpovednou hodnotou #101140), resp. chytaním za slovíčka #101142). Zbytočne nimi flooduješ fórum. Je jasné, že Erik myslel SORy B X.X, resp. NB12 a NB18.
Reply on: 810zssk #101142:
doslo tu z mojej strany k omylu, niekto (ja) si poplietol poplietol pismenka NB a BN takze sa ospravedlnujem ?
Reply on: 810zssk #101139:
Nabehnutie na sériovú výrobu je otázkou veľmi krátkeho času, viem, o čom hovorím. ? A vety ako "Zas si mudry?" si láskavo odpusti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.