Chorvatsky Grob, Namestie Josipa Andrica. To sa tam urcite zmesti. Alebo pan sefvypravca vymysli uplne novy typ CP s omnoho sirsimi kolonkami na nazov? ?
Preboha, to je donebavolajúce vymývanie mozgov!!! A najviac sa desím toho, že on tých ľudí presvedčí, že električka je zlá, oni to rozšíria ďalej a nakoniec sa stane električka medzi Bratislavčanmi neobľúbenou. ? Toto fakt treba zastaviť, lebo to môže mať nebezpečný lavínový efekt... Jeho príspevky totiž na prvý pohľad veľmi odborne a obežný laik nespozná, že všetko, čo píše, sú úplne drísty a žvásty.
Je v rozpore s tým zákonom dať na predný transparent číslo linky a cieľovú obec (prípadne nejakú významnú obec, cez ktorú spoj prechádza) a na bočný transparent číslo linky, cieľovú obec a do spodného riadku všetky obce, cez ktoré spoj prechádza?
Veď okružné trasy sú samozrejmosťou už roky a doteraz som ešte nevidel, aby niekto tam dal ako cieľovú zastávku východiskovú. ? Na linky ako 11, 12, 13, 14 a pod. by v živote nikoho nenapadlo dávať celú trasu ciele Rača, Dúbravka, Hlavná stanica, Ružinov. Skôr by som to tipoval tak, že ten čo to programoval, si neuvedomil, že je to okružná trasa...
okruznu trasu ma predsa aj N21 a bez problemov to funguje... fakt to musel byt amater co tam dal cielovu zastavku totoznu s vychodziou... jednoducho tam malo byt ako ciel Strecno a zastavku pred Strecnom by sa to zmenilo na Zilina, AS
tolerovať ako tolerovať... o tom, čo má byť na prednom transparente predsa hovorí zákon č. 168/1996 (v znení nesk. predpisov bla bla...). BID môže síce určiť nejaký štandard v označovaní liniek (čo je aj žiadúce) ale určite nie spôsobom, ktorý je v rozpore so zákonom...
to je chyba toho, čo robí CP... pokiaľ robím okružnú trasu, tak buď tam dám text napevno, čo nie je také hrozné a za 5 min to musí mať aj zožraté alebo rozdelím okruh na dva náväzné spoje... ale ten text napevno je lepšie riešenie, jednoduchšie a účelnejšie... a napíšeš si tam čo chceš... ?
v ostatných prípadoch je to naopak veľmi užitočné...
Ike