Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #101096:
mohli by dať navrhnúť interiér tej predajne nejakému dobrému architektovi.. aby to mohla byť reprezentačná predajňa DPB...
Reply on: VLK #101098:
Je v rozpore s tým zákonom dať na predný transparent číslo linky a cieľovú obec (prípadne nejakú významnú obec, cez ktorú spoj prechádza) a na bočný transparent číslo linky, cieľovú obec a do spodného riadku všetky obce, cez ktoré spoj prechádza?
Reply on: Ike #101099:
Veď okružné trasy sú samozrejmosťou už roky a doteraz som ešte nevidel, aby niekto tam dal ako cieľovú zastávku východiskovú. ? Na linky ako 11, 12, 13, 14 a pod. by v živote nikoho nenapadlo dávať celú trasu ciele Rača, Dúbravka, Hlavná stanica, Ružinov. Skôr by som to tipoval tak, že ten čo to programoval, si neuvedomil, že je to okružná trasa...
Reply on: VLK #101097:
okruznu trasu ma predsa aj N21 a bez problemov to funguje... 🙂 fakt to musel byt amater co tam dal cielovu zastavku totoznu s vychodziou... jednoducho tam malo byt ako ciel Strecno a zastavku pred Strecnom by sa to zmenilo na Zilina, AS
Reply on: Majo #101084:
tolerovať ako tolerovať... o tom, čo má byť na prednom transparente predsa hovorí zákon č. 168/1996 (v znení nesk. predpisov bla bla...). BID môže síce určiť nejaký štandard v označovaní liniek (čo je aj žiadúce) ale určite nie spôsobom, ktorý je v rozpore so zákonom...
Reply on: ufo #101089:
to je chyba toho, čo robí CP... pokiaľ robím okružnú trasu, tak buď tam dám text napevno, čo nie je také hrozné a za 5 min to musí mať aj zožraté alebo rozdelím okruh na dva náväzné spoje... ale ten text napevno je lepšie riešenie, jednoduchšie a účelnejšie... a napíšeš si tam čo chceš... ?
v ostatných prípadoch je to naopak veľmi užitočné...
Reply on: enumaelish #101091:
cez vikend je vacsi dopyt po cestovani do Avionu ako cez sedlo.
Reply on: enumaelish #101092:


1.) Hrb - to je vec vkusu.

2.) Ja to považujem za plus - čím viac dverí, tým rýchlejšia výmena cestujúcich a menšie zdržania na zastávkach. ?

3.) Polomer kolies - nechcel si povedať skôr priemer? Ak áno, tak v tom by som nevidel problém, to nemôže mať nejaký zásadný vplyv na prevádzku. ?
Reply on: Joj #101090:
Nepracoval som nikde v DP a ani podobných podnikoch. Tým slovom "robil" som mal na mysli, že som si kreslil pre seba návrhy trás liniek a pod. ako si písal ty o sebe. Len mňa to omrzelo pri zistení, že tí čo to môžu zmeniť to majú na háku tak načo snívať zbytočne ?
Reply on: hoppusmark01 #101069:
V mojich očiach vyzerá SOR divne pre
- hrb
- 4 dvere na krátky bus - nezvyk
- malý polomer kolies
CELKOVÝ DOJEM : autobus by mal pôsobiť väščím dojmom, teda majestátnejšie (tak to cítim ja tak sa nesmejte ak sa to zdá byť smiešne)a nie tak vtipne ako SOR.
Reply on: AAA #101051:
Tak nejak to má aj 63 keď v sedle má 30minút a cez víkendy 20minút a tiež nechápem moc prečo ?
Reply on: enumaelish #100794:
ahoj ako si pracoval, v DP?
Reply on: Papyr #101087:
No, napr. stojíš na zástavke pri Tescu v Žiline, príde autobus s okružnou trasou ZA-Stráňavy-Strečno. Na displeji má cieľ Žilina AS a kým sa dorolovalo v dolnom riadku Strečno, autobus mal zavreté dvere a vychádzal zo zástavky. A cestujúci do Strečna kukali ako puk...
Reply on: Papyr #101087:
Nebolo by na tom nič zvrhlé, keby to Slovak Lines nerobili tak, ako to robia - že sú tam uvedené nielen názvy obcí, ale celé zastávky a tých názvov je tam toľko, že nemáš šancu si to stihnúť prečítať (teda ak zrovna nenastupuješ na ASMN). Ale aj tak si myslím (a je to aj názor kompetentných z DPB), že vpredu by mal byť v zásade len cieľ a prípadne nejaký význam bod na trase a na rolovanie všetkých obcí po trase by mal súžiť bočný transparent, pretože cestujúci sa na predný transparent díva spravidla len vtedy, keď vozidlo prichádza na zastávku a nemá čas prečítať si všetko, čo sa na ňom roluje. Súčasný stav u Slovak Lines (absencia bočných transparentov) však núti cestujúcich na zasávke trepať sa pred čelo autobusu a pozrieť sa, kde autobus ide, keďže nikde na boku vozidla to nezistia.
Reply on: Majo #101084:
Co je zvrateneho na rolovani zastavok na prednom transparente?

Teda ak myslime obaja na to iste, emtestacky standard, dvojriadkovy displej, v hornom riadku ciel, v dolnom riadku roluje text so zoznamom obci, cez ktore spoj ide.

Co je na tom zvrhle?
Reply on: Ike #101083:
Tento sytém (podľa križujúcich ulíc) sa používa prakticky v každom západoeurópskom väčšom meste a myslím, že lepší ešte nebol vymyslený. Neviem, či by sa Ámosovi viac páčili názvy "Krížna I" a "Krížna II" (alebo "Ružinovská I" až "Ružinovská VII"), ako to praktizujú SADisti v mnohých menších mestách. ?
Reply on: Ámos #101081:
Ja som nepísal nič o tom, že by sa názvy zastávok pomenované podľa ulíc mali premenovať na názvy podľa lokalít... Názov podľa lokality by sa mal využiť v prípade, že sa daná zastávka nedá pomenovať podľa ulice, námestia, či iného významného bodu.

Zastávka Gaštanový hájik neexistuje, u SADistov sa volá "ŽST Predmestie".
Reply on: Ike #101082:
Práveže na CP nebude ten názov skrátený. A nemysli, že v BID sa bude SAD-istom tolerovať taká zvrátenosť, ako rolovanie zastávok na prednom transparente! Na prednom transparente bude len cieľ (prípadne ešte nejaký významný bod, cez čo autobus prechádza), rolovať bude iba ak bočný transparent (keby SADisti nejaké mali, že? ? ), ale aj tam by mali byť len názvy obcí, nie jednotlivé zastávky. Teda názov zastávky by si mal len v CP a prípadne na nejakej mape liniek BID, ak taká bude.
Reply on: Ámos #101081:
to su nezmysli? 🙂 keby bola na Legionarskej Legionarska (ok to sa da) a na Kriznej Krizna, tak to by sa tak mohli volat dalsie 3 zastavky 🙂 praveze system krizujucich ulic je dost dobry, podla mna...

premenvoanie ulic v obciach na lokality je blbost, to by som robil naozaj len v krajnych pripadoch = miesto č.d. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.