Predpokladám, že prechod na zóny a stanovenie cien teraz čaká už len na stanovenie oficiálneho kurzu €. Každopádne však už prihodiť celú Čiernu vodu do pásma 3 a zaviesť pre toto pásmo predplatné lístky (teda aspoň vo forme súčasných BID kupónov) teda mohli. Ale možno sa za tým ešte čosi skrýva čo mi nevidíme.
obcas mam pocit ze ludom v hlavnych instituciach BA ide len o akesi hrajkanie a obcan ostava na poslednom mieste, ako nejake nutene zlo... ked raz nemam na chleba, nemozem si kupit Audi
ja zas nechapem iniciativu DPB, ze ma akysi chtic riesit veci mimo mesta. Naco je dobra ta linka? DPB ma problemy v meste, tak preco chce silou mocou nahradzat primestsku dopravu... keby to aspon bolo koser so zavadzanim BID, ale ako pozeram tak pozeram, jedine vdaka comu je to prva BID linka je akurat cislo linky, nic viac...
odhliadnuc od toho ze uz ziadne 3 pasmo nemalo byt, ale myslim nejaka zona 63 a ze dpb uz mal umoznit kupu PCL na tuto zonu...
Ak si držiteľom vodičského oprávnenia na električky, tak si úplne dokonalým dôkazom toho, čo Majo písal - že vás v autoškole nič nenaučia a že neviete zaobchádzať s vozidlami, s ktorými jazdíte. Vyklopenie páky radiča doprava okrem odbrzdenia parkovacej brzdy aktivuje funkciu "zrušenie rampy", čiže ruší obmedzenie strmosti nárastu rozjazdového prúdu v závislosti na čase. Daj si to vysvetliť od Š. L. alebo od ing. P. P., prípadne od K2YU, jediných ľudí, čo tam u vás v Cíferi električkám nielen rozumejú ale to aj vedia podať.
Urob si troška jasno v tom, čo hlásaš a aké slová používaš. Nepoužívaj výraz kindermafia, keď nevieš, čo znamená a nenadávaj Majovi, keď paradoxne v ďalšej vete jeho slová potvrdzuješ.
Štefana Kučeravého poznám veľmi dobre, absolvoval som u neho asi 95% električkárskeho kurzu. Veľmo dobre si spomínam na jeho teórie, okrem zmieňovanej brzdovej teórie boli ešte hodnotné napr. teórie o tom, že pri prejazde križovatkou si rozsvietime svetlo v kabíne alebo že pri odbočovaní doprava zapíname ľavú smerovku a opačne, aby nás križujúci vodiči videli.
Ako tak pozeram do schémy zapojenia radiča, nieje žiadny rozdiel v spínaní kontaktov .... a maximálna strmosť nábehu prúdu je daná regulátorom ... radič len zadá požadovaný stupeň, ale nie jeho rýchlejší nábeh .... ale máš pravdu, naozaj sa to javí, že voz má lepšiu akceleráciu, ešte to tak zmerat, nech to je objektívne ..
Určite tam výrazne dynamickejší rozjazd je a nie je spôsobený len skorším odbrzdením. Stačí sa pozrieť napr. na ampérmeter a hneď uvidíš ten rozdiel...
Jediny rozdiel je ako spravne pises, ze vozidlo pri pritiahnuti paky odbrzdi ... Inac funkcne je jedno ako odbrzdujes a zadavas jazdu ... A ten vyssi vykon .. asi je to len subjektivny pocit, mozno sposobeny skorsim odbrzdenim ...
Keď sa rozbiehaš normálne, tak otáčky sa plynulo zvyšujú, ale keď dáš radič doprava a potom plnú páku, tak Ti to hneď skočí na maximálny výkon (a dosť to vozidlom trhne). Samozrejme, môžeš dať ten radič povedzme len do polovice jazdy a tiež tam budeš cítiť rozdiel. Ak stojíš a máš ručný radič na neutrali a dáš ho doprava, tak sa Ti vozidlo odbrzdí. Upozorňujem, že to takto je len na T6A5 1. a 2. série (7901 - 7946) a na zadných vozňoch T6A5 3. série (t. j. 7948, 7950, 7952, 7954 a 7956).
CITÁT: "Majitelia predplatných cestovných lístkov platných pre 2. pásmo môžu cestovať po zastávku Čierna Voda, Hlavný dvor. Pre ďalší úsek (Hlavný dvor – Čerešňové resp. Hlavný dvor – Chorvátsky Grob) je potrebné označiť si 10-minútový cestovný lístok."
Nebolo by rozumnejšie a pre cestujúcich prijatelnejšie a jednoduchšie, keby po novom všektky zastávky v Čiernej Vode boli ešte v 2. pásme? Alebo ak by bol s tým problém kvôli peniazom, tak že by celá Čierna voda bola v 3. tarifnom pásme?
Takto ako-tak chápem, že Horný dvor tak ako teraz zostane v 3. pásme, ale nelogické je, že to je len kúsok od zastávky pri hoteli Kamila (resp. novej Hlavný dvor). To isté určite platí aj pre novú konečnú zastávku Čerešnové.
Proste, že keď ide človek do Čiernej vody, aby nemusel rozlišovať po ktorú zastávku ide, aby mal v celej rovnaké tarifné podmienky.
A stále "nemôžem rozdýchať", že ani po zavedení 630-ky nebude v 3. tarifnom pásme možné cestovať s príplatkom na BID, ktorý bude naďalej platiť IBA na osobné a zrýchlené vlaky vrámci Bratislavy a spoje Slovak Lines zo Záhorskej Bystrice na ASMN. ?
Mozes mi prosim ta vysvetlit, aka je to funkcia radica ked das jeho paku doprava?A aky je rozdiel v rozjazde vozidla normalne a pri pouziti Tebou popisovanou funkciou ...
Ike
odhliadnuc od toho ze uz ziadne 3 pasmo nemalo byt, ale myslim nejaka zona 63 a ze dpb uz mal umoznit kupu PCL na tuto zonu...