Linka 151 ide v smere k OD Slimák medzi zastávkami "Tehelná" a "Kukučínova" po ulici Čsl. parašutistov? Nie je to zbytočná (a aj tak iba jednosmerná) nadchádzka?
Veď zastávka "Kukučínova" je obojsmerne obsluhovaná linkou č. 50 vo výbornom intervale. A pokiaľ ide o spojenie na polikliniku Tehelná, tak obojsmerne tam predsa odtiaľ premáva aj 51-ka.
Ak je dôvodom priame spojenie pre Ahojčanov na zastávku "Kukučinova", tak sa pýtam: Prečo?
Veď je len jednosmerné. Na 50-ku si môžu ľudia prestúpiť pri OD Slimák, na električky na Pionierskej. Naviac, pri zastávke "Kukučínova", pokiaľ viem, nie je nič také významné... Či si za to niekto pripláca?
na druhej strane, máš tam prerozdelené zdroje na jenotlivé účely (strana 132). Na "čistú mestskú dopravu" je vyčlenených 9 200 000€, na "inteligentné dopravné systémy" 9 500 000€.
Inak zaujímavá je aj položka "Cyklistické dráhy" s podporou 2 000 000 €. Neviem prečo mám pocit, že táto položka zostane nevyužitá...
to bude skôr smútok nad koncom "dočasnej" trate
Re #154376 Ike: aj tam bolo spomínané, že busy nakúpili spôsobom 85% z euro, 10% zo štátneho rozpočtu a 5% mesto... no mne sa zdá, že skôr bude platiť tá prvá veta ako to, že by s auž vyčerpali peniaze...
mimochodom, tam písali, že od 3.9. pribudne v KE 19 vozov, ale 9,5 milióna za 19 cng busov nie je trochu moc? ak je to suma bez dane, tak sa mi zdá, že je to drahšie ako mbcc /alebo ako býva dobrým zvykom, novinári zase niečo skomolili/
ale pozerám že je tam prioritná os 1 Infraštruktúra, v rámci ktorej je Opatrenie 1.2 Regionálna a mestská hromadná doprava... Financuje sa to z ERDF 85% a 15% ide z realizátora projektu
ale asi to nie je pre nikoho výhodné skúšať získať nenávratný finančný príspevok... a možno sme už vyčerpali čiastku, ktorá bola z ERDF k dispozícii, to neviem povedať a nemám o tom info
Co sa vcera vykolajila ta elektricka, a dneska nepremavaju elektricky na Hlavnu stanicu, tak v tom clanku sa napise kade tie elektricky teraz chodia, ked nie na halvnu stanicu. Neviete niekdo, lebo je viac moznosti
v roku 2001 to bolo 101% k priemeru EU15 v PKS, takže teraz to bude určite ešte viac. Ale to je možno len jeden z dôvodov.
Štrukturálne fondy EU sú na znižovanie rozdielov v rámci štátov, z toho dôvodu je oprávnenosť operačných programov (ktoré sa realizujú pomocou eurofondov) smerovaná na územie SR mimo Bratislavy. Ale aj Bratislava má svoj operačný program, je však mierne zjednodušený oproti tomu pre SR