Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #155472:
a čo ked to nie je 18M bus ??? Predsa Solarisy chodia už len tam, kde to kapacitne vyhovuje , t.j. 88 a daktore 87 , na 96 ich už tiež vela nenajdeš - hoc tam by postačovali,ak si odmyslím rannú špičku
Reply on: ivanbuto #155473:
tieto správy o MHD v novinách ako aj v TVBA, sú na úrovni Nového Času ? na všetko dajú taký nápis, že to vyzerá ako pohroma a keď si to človek prečíta, resp. keď si o tom človek prečítam v inom zdroji, ktorý nedrísta, tak zistí, že sa nič nedeje.
http://bratislava.sme.sk/c/5579694/dopravca-zmenil-zastavky-opat.html

Vyzerá to, že redaktorka si až tak s témou záležať nedala... ale snáď to ešte napraví.
Reply on: mne.je.to.jedno #155468:
nuž to nie je 18m bus, ako DPB natrepal ľuďom pred 5 rokmi, keď ich kupoval vraj preto, že je to na CNG a nahradia nimi vyradené Ik280. Kupovali to hlavne preto, že Solaris ponúkol dobrú cenu, ostatné DPB nezaujímalo a tak bola aj vyhotovená zmluva, ktorej nedostatky sa plne prejavili, keď sme sa dožadovali opravy vyhorených Solarisov.
Velka vdaka patri vozidlu 1102 za rychlost, dochvilnost, presnost, MAJU TO MAJU ASI TAZKE, VOZIT LUDI, LUDIA NIKDY NEPOCHOPIA PRACU VODICOV, POKIAL ONI SAMI NIESU VODICMI. (ja sam som vodic os. auta, ale kvoli skole velmi nejazdim.)

VAS CETUJUCI Martin.
Reply on: luky133 #155469:
Solaris je to najlepšie čo mohlo do Bratislavy dojsť...samozrejme kebyže to je 12/18m
Reply on: mne.je.to.jedno #155468:
Skôr by som povedal, že Solaris je oveľa priestornejší než niektoré iné autobusy.
solaris najotrasnejsie autobusy ! nemam rad, lebo je tam malo miesta, narozdiel od inych busov.
POCHVALA : 7206, NEPRIJEMNY SOFER NA 1206.
Reply on: Ike #155462:
A keby aj dosiahol, tak sa mu budú zrážať električky ? .
Možno Ste to už videli, no mne sa to stále páči... karosa je nezničiteľná...najlepší je ten betónový záteras... to je ako z papiera 🙂 http://www.mojevideo.sk/video/364e/havaria_test_karosa.html
Reply on: S499.1023 #155460:
Nikdy neviem kedy sa mi môže zísť! A už vôbec to nevieš ty ? Asi si prídem dať k tebe vyveštiť ty polyhistor ?
Reply on: Ike #155462:
myslel som prednosť pred IAD 🙂 a okrem toho, potom by zo Špitálskej musela dávať pri odbočke doprava na SNP prednosť elina iba 2 elinám zo Šafka za 12 min., čo by sa teoreticky ani nemuseli stretnúť a pri jazde priamo tiež 2 zo Šafka a 2 z SNP a 1tka (v int12) by pri ceste dolu musela púšťať 4,11,13, 14,17 z pravej strany... proste stačilo by trochu slušnosti a ohľaduplnosti a eliny by nemuseli mať takmer žiadne zdržanie z dôvodu križovatky...
mimochodom, pošta má povolenie jazdiť po trati? z akého dôvodu? u policajtov, hasičov a sanitiek by som to ešte pochopil, ale ďalšie výnimky...
ale napr. by ma tiež zaujímalo, či sanitka bez zapnutých blikačiek alebo húkačky má právo jazdiť po elinovej trati, prípadne cez zákaz vjazdu...
Reply on: kecho #155461:
ale stále si budú musieť električky dávať prednosť. A takisto budú musieť dávať električky prednosť vozidlám so špeciálnym povolením, ktoré môžu premávať po električkovej trati (napr. pošta, mestská polícia, polícia a pod.). Ćiže absolútnu prednosť električiek z 3 smerov naraz nedosiahneš nikdy 🙂
Reply on: S499.1023 #155460:
"vytvoriť prednosť električky zo všetkých smerov" pred IAD sa dá jednoducho zmenou hlavnej cesty podľa #155450 😉
Reply on: no.ev.di. #155456:
No tak to vrele dúfam, že ho nespravíš, keďže v jednom príspevku vytvoriť prednosť električky zo všetkých smerov a ešte tvrdiť "hoc zo zákona má elina prednosť", to už vyžaduje veľkú tuposť.
A načo ti vlastne bude vodičák, keď neustále proklamuješ svoju obrovskú nenávisť k tým, čo si "vyvážajú rite"?
Reply on: Ike #155455:
snáď by si značku "daj prednosť v jazde" všimli ? a keď nie, po 3-4 zdemolovaných autách by si to zapamätali 😉 btw. z Radlinského smer na stanicu tiež majú eliny zo zákona pri odbočovaní doprava prednosť pred IGK a v pohode sa to rešpektuje...

Re #155423 Martin Fundárek: posunutie cesty a vytvorenie ostrovčeka na Radlinského už zrejme padá, lebo pred daňovým je na chodníku asi 5 zelených značiek. osobne to tipujem na JCD stavbu, ale sa mi zdajú dosť ďaleko od seba, takže buď to bude nejaký dlhší prístrešok alebo tam šupnú aj automat na lístky...
Reply on: Valec #155457:
U nás nepochopili ani preferenciu, takže predpokladám, že na tento signál by potrebovali na KDI minimálne doktorát ?
Reply on: Ike #155446:
Môžeš to kľudne rozdeliť do viacerých križovatiek (ako sa to bežne, i keď nie podľa predpisov a noriem) robí a vtedy si budú dávať prednosť len električky nazvájom. A to už by problém (pri intenzite z SNP) nebol.

Re #155453 S499.1023: No, tak rezanie do linolea je ešte ešte lepší spôsob ako dierne štítky. ? BTW, zmeniť už hotový signálny plán nemôže opäť trvať dlhšie ako pol hodinu. Takže za čas prípravy stanoviska magistrátu to mohli mať aj zmenené

Re #155455 Ike: Mimimálne na Nám. osloboditeľov v KE taký signál mali (predtým než priecestie stavbou Auparku zaniklo). Samozrejme v Rakúsku je takých signálov hneď niekoľko. Len v Bratislave by to na KDI nepochopili.
Reply on: S499.1023 #155454:
robím si ho práve... ale aký to má súvis s mojím názorom na semafory? Tie električky som myslel tak, že by mali prednosť pred IAD, avšak pri dávaní prednosti v jazde medzi električkami by bolo jasne treba stanoviť jeden hlavný smer, čo by bolo Špitálska - Štúrova a tí čo by išli z/na Nám. SNP by dávali prednosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.