a čo ked to nie je 18M bus ??? Predsa Solarisy chodia už len tam, kde to kapacitne vyhovuje , t.j. 88 a daktore 87 , na 96 ich už tiež vela nenajdeš - hoc tam by postačovali,ak si odmyslím rannú špičku
tieto správy o MHD v novinách ako aj v TVBA, sú na úrovni Nového Času ? na všetko dajú taký nápis, že to vyzerá ako pohroma a keď si to človek prečíta, resp. keď si o tom človek prečítam v inom zdroji, ktorý nedrísta, tak zistí, že sa nič nedeje.
nuž to nie je 18m bus, ako DPB natrepal ľuďom pred 5 rokmi, keď ich kupoval vraj preto, že je to na CNG a nahradia nimi vyradené Ik280. Kupovali to hlavne preto, že Solaris ponúkol dobrú cenu, ostatné DPB nezaujímalo a tak bola aj vyhotovená zmluva, ktorej nedostatky sa plne prejavili, keď sme sa dožadovali opravy vyhorených Solarisov.
Velka vdaka patri vozidlu 1102 za rychlost, dochvilnost, presnost, MAJU TO MAJU ASI TAZKE, VOZIT LUDI, LUDIA NIKDY NEPOCHOPIA PRACU VODICOV, POKIAL ONI SAMI NIESU VODICMI. (ja sam som vodic os. auta, ale kvoli skole velmi nejazdim.)
myslel som prednosť pred IAD a okrem toho, potom by zo Špitálskej musela dávať pri odbočke doprava na SNP prednosť elina iba 2 elinám zo Šafka za 12 min., čo by sa teoreticky ani nemuseli stretnúť a pri jazde priamo tiež 2 zo Šafka a 2 z SNP a 1tka (v int12) by pri ceste dolu musela púšťať 4,11,13, 14,17 z pravej strany... proste stačilo by trochu slušnosti a ohľaduplnosti a eliny by nemuseli mať takmer žiadne zdržanie z dôvodu križovatky...
mimochodom, pošta má povolenie jazdiť po trati? z akého dôvodu? u policajtov, hasičov a sanitiek by som to ešte pochopil, ale ďalšie výnimky...
ale napr. by ma tiež zaujímalo, či sanitka bez zapnutých blikačiek alebo húkačky má právo jazdiť po elinovej trati, prípadne cez zákaz vjazdu...
ale stále si budú musieť električky dávať prednosť. A takisto budú musieť dávať električky prednosť vozidlám so špeciálnym povolením, ktoré môžu premávať po električkovej trati (napr. pošta, mestská polícia, polícia a pod.). Ćiže absolútnu prednosť električiek z 3 smerov naraz nedosiahneš nikdy
No tak to vrele dúfam, že ho nespravíš, keďže v jednom príspevku vytvoriť prednosť električky zo všetkých smerov a ešte tvrdiť "hoc zo zákona má elina prednosť", to už vyžaduje veľkú tuposť.
A načo ti vlastne bude vodičák, keď neustále proklamuješ svoju obrovskú nenávisť k tým, čo si "vyvážajú rite"?
snáď by si značku "daj prednosť v jazde" všimli ? a keď nie, po 3-4 zdemolovaných autách by si to zapamätali btw. z Radlinského smer na stanicu tiež majú eliny zo zákona pri odbočovaní doprava prednosť pred IGK a v pohode sa to rešpektuje...
Re #155423 Martin Fundárek: posunutie cesty a vytvorenie ostrovčeka na Radlinského už zrejme padá, lebo pred daňovým je na chodníku asi 5 zelených značiek. osobne to tipujem na JCD stavbu, ale sa mi zdajú dosť ďaleko od seba, takže buď to bude nejaký dlhší prístrešok alebo tam šupnú aj automat na lístky...
Môžeš to kľudne rozdeliť do viacerých križovatiek (ako sa to bežne, i keď nie podľa predpisov a noriem) robí a vtedy si budú dávať prednosť len električky nazvájom. A to už by problém (pri intenzite z SNP) nebol.
Re #155453 S499.1023: No, tak rezanie do linolea je ešte ešte lepší spôsob ako dierne štítky. ? BTW, zmeniť už hotový signálny plán nemôže opäť trvať dlhšie ako pol hodinu. Takže za čas prípravy stanoviska magistrátu to mohli mať aj zmenené
Re #155455 Ike: Mimimálne na Nám. osloboditeľov v KE taký signál mali (predtým než priecestie stavbou Auparku zaniklo). Samozrejme v Rakúsku je takých signálov hneď niekoľko. Len v Bratislave by to na KDI nepochopili.
robím si ho práve... ale aký to má súvis s mojím názorom na semafory? Tie električky som myslel tak, že by mali prednosť pred IAD, avšak pri dávaní prednosti v jazde medzi električkami by bolo jasne treba stanoviť jeden hlavný smer, čo by bolo Špitálska - Štúrova a tí čo by išli z/na Nám. SNP by dávali prednosť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.